TIP

TIP | Tajemství mé cestovní kosmetické taštičky

6:30:00 Nela Procházková 18 Comments

Když někam cestuji, tak rozhodně ne bez kosmetické taštičky. 
Ta je prostě pro nás ženy nutností, já bez ní nedám ani ránu! 
Vždy jsem ale cestovala s dvěma kosmetickými taštičkami, jelikož jsem nikdy nenarazila na nějakou velkou taštičku, do které by se mi vešlo vše co já jako žena potřebuji. No nic vám nebudu nalhávat je toho mnoho a vy se o tom budete moci přesvědčit sami, ale říkám vám že celé tajemství co v ní ukrývám nutně, ale nutně potřebuji.. 

Cestování s dvěma kosmetickými taštičkami mě už opravdu nebavilo a stále jsem hledala nějakou velkou, do které se mi vleze celé mé tajemství. Stále nic, už jsem tomu ani nevěřila, že se mi nějaká podaří najít. Ale podařilo a jsme opravdu ráda, že jsem počkala a nekoupila nějakou unáhleně, která mi navíc nevyhovovala na 100%. 

Nedávno jsme narazila na e-shop s opravdu obrovskou nabídkou nákupních košů, tašek, kabelek, peněženek, deštníků, šátků, batohů, krabic, věšáků, ramínek, vozíků, sportovních tašek a různě velkých kosmetických taštiček.
Hned po projetí celého e-shopu jsem věděla, která kosmetická taštička bude má! Nejen že je opravdu velká (4l), krásná kombinace černo-bílé barvy se vzory, ale také má v sobě dokola kolem kovovou konstrukci, která drží celou kosmetickou taštičku a to mě naprosto vyhovuje. Kosmetická taštička je od značky Reisenthel, která pro mě byla značkou neznámou. Hned po objednání mi přišel e-mail a po asi dvou dnech mi byla kosmetická taštička doručena. 
Pro své čtenářky jsme získala slevu 100 Kč na celý nákup!


Cena kosmetické taštičky - 382 Kč
Kosmetickou taštičku si můžete zakoupit TADY
E-shop naleznete TADY

No a teď se pojďme podívat na to mé tajemství cestovní kosmetické taštičky! 
Celé mé tajemství jsem rozdělila na tři "sady", jelikož by se to do jedné nevlezlo.. 
Pečující tajemství

Bambucké máslo musím mít u sebe pořád, jelikož se dá využít na mnoho způsobů a navíc voní po čokoládě (RECENZE), hydratační gel-krém od Dermacol, pokud by se mi objevil nějaký pupínek, tělový peeling od Bench, sprchový gel od Dermacol s vůní Belgické čokolády a pomeranče (RECENZE), suchý šampón od Balea, antiperspirant od Nivei, dvoufázoví odličovač očí od Green Line (recenzi chystám), mini parfém od Avonu, velmi populární krém od Nivei, krém na obličej s vůní slunečnice a mrkve od Avonu, maska z Mrtvého moře od NevO Dead Sea SPA(RECENZE), pasta na zuby elmex a gel na štípance proti hmyzu.. 


Doplňkové tajemství

Nejlepší kartáček na světe od Curaprox, kapesníčky, sada mini Vánočních pilníčků od Oriflame, zrcátko, kleštičky na nehty, houbička na makeup od Avonu, gumička od invisibobble(RECENZE) a krásný skřipec s kytičkami. 


Dekorativní tajemství 

Řasenka i s bází od L´oreál (RECENZE), tužka na obočí od Avonu, tekuté oční linky od Avonu, rtěnka od Essence (RECENZE), Baby Lips s vůní horké čokolády od Maybelline (RECENZE), Blistex (RECENZE), pudr od Avonu, GEL lak na nehty od Avonu (RECENZE), BB cream od La Roche-Posay (recenzi chystám) a tvářenka od Essence (RECENZE).


LÍBÍ SE VÁM MÁ NOVÁ CESTOVNÍ KOSMETICKÁ TAŠTIČKA?
CO ŘÍKÁTE NA MÉ TAJEMSTVÍ CESTOVNÍ KOSMETICKÉ TAŠTIČKY?
JAKÉ TAJEMSTVÍ UKRÝVÁTE VY VE SVÉ CESTOVNÍ KOSMETICKÉ TAŠTIČCE?

Dále si můžeš přečíst

18 komentářů:

  1. teda to sa ti tam toho dosť zmestí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano a vzhledem není tak velká, že by zabrala půlku kufru :-D

      Vymazat
  2. Jéé, moc pěkná :) vejde se ti tam toho hrozně moc tyjo :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu moc hezká, no vejde se toho do ní hromada a ještě by se vešlo, ale mám v ní vše potřebné :-)

      Vymazat
  3. Ty taštičky na webu nevypadají vůbec marně! Uvízla mi v oku tahle puntíkatá co se dá rozložit a používat namísto poličky (nebo jak to říct :-) a ještě její menší puntíkovaná sestřička! Moc pěkňučké jsou obě! :-)
    Jo a k tomu obsahu - bez bambuckého másla taktéž nefunguju, Neli. Je to hyper super univerzální patlátko, které v případě potřeby a nouze nejvyšší zastoupí 80% kosmetiky :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu puntíkatou jsem se také dívala a chtěla si jí vzít místo této, ale nakonec jsem zvolila tuto černo-bílou verzi..
      Přesně tak, bambucké máslo zastoupí opravdu mnoho kosmetiky, já ho používám třeba i místo báze na oční stíny :)

      Vymazat
  4. Tolik produktů ! Mě zase teď baví spís (polo) průhledné kosmetické taštičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když někam cestuji (mám namysli ke kamarádce, sestře, atd.. na 2-3 dny), tak si tolik produktů beru.. V kabelce nosím pochopitelně mnohem méně produktů :-)

      Vymazat
  5. Taková spousta výrobků, ale aspoň ti nic nechybí a máš při sebe vždy to, co potřebuješ. Kosmetická taštička je moc pěkná, taky jsem uvažovala nad nějakou větší, tak jdu prozkoumat jejich eshop. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vše potřebné mám u sebe. Já když něco nemám, tak jsem hned nervní.. Určitě se mrkni :)

      Vymazat
  6. Ta tvářenka od essence je nádherná.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, tvářím dodá lehký a přirozený nádech :-)

      Vymazat
  7. Dermacol sprcháč vonia úžasné a Balea suchý šampón je klasika. :) Chválim. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta vůně je nádherná!! Tvé giveaway jsem již zapsaná :))

      Vymazat
  8. Táto taštička je super, ja som tiež dlho nemohla nájsť tú svoju - tiež väčšiu. No napokon som aj za super cenu a krásnych farieb našla v Primarku :) vzájomné sledovanie?

    Ak by si si chcela zvýšiť followerov, klikni na môj posledný post:

    Chceš sa blogom zviditeľniť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá!! Promiň ale vzájemné sledování nepodporuji.. :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!