recenze

RECENZE | Bezacetonový odlakovač - Ebelin

7:26:00 Nela Procházková 15 Comments



Tento odlakovač je mým stálým pomocníkem, mezi odlakovači na nehty. Kupuji si již mnoho let, ale už pomalu přemýšlím o vyzkoušení jiného odlakovače, například mě láká odlakovač od Dermacol nebo Sally Hansen.
Tento odlakovač mi vyhovuje i díky tomu, že jeho lahvička je celkem velká a vydrží mi dlouho. Jinak design lahvičky není ničím zajímavý, ale není úplně nudný. Navíc je bezacetonu, což já vyhledávám a ty které jsou s acetonem, tak nekupuji. Jak je známo, tak odlakovače bez acetonu odlakovávají lak z nehtů pomaleji, ale to mi nevadí. Pro mě je důležité, že i když po nějaké krátké době a není to hned, jak lusknutím prstů, tak odlakuje! 
Navíc obsahuje mandlový olej, což beru jako velké plus. Jediné mínus je dávkování, které se dlouhé roky nemění a stále je to velký otvor, takže občas na odličovací tampónek nanesete větší množství, než by jste chtěli..

INGREDIENCE:
Ethyl acetate, alcohol denat, aqua, prunus amygdalus dulcis oil, parfum, linalool, limonene, benzyl alcohol, butylphenyl methylpropional.

Odlakovač má objem 200 ml
Cena odlakovače je cca 40 Kč


POUŽÍVÁTE TENTO ODLAKOVAČ?

Dále si můžeš přečíst

15 komentářů:

  1. mě tenhle odlakovač moc nesedl, ale super je od Dermacolu :-) tady si mlže něco málo řečíst :-) http://youngmamastyle.blogspot.cz/2015/10/test-odlakovacu-na-nehty.html

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci nějak rýpat, ale píšeš o dvou různých produktech, Ebelin a Balea jsou dvě odlišné značky. :) Jinak na Ebeliňácký odlakovač jsem se nejednou dívala a příště si jej asi koupím.
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja osobne používam fiež tento odlakovačaak 2 ďalšie moje kamarátky. Taktiež mi vadí veľlý otvor, no nič s tým nespravím. Avšak pri pohľade na cenu je to aj tak naozaj dobré

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež ho používam, ale poznám aj účinnejšie odlakovače :)

    OdpovědětVymazat
  5. Everyone loves what you guys are up too. This kind of
    clever work and exposure! Keep up the awesome works guys I've you guys to my blogroll.


    Also visit my website - Carly Brooke Avraham Drug selling

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle odlakovač jsem ještě nezkoušela, ale až mi dojde můj stavající, tak si pořídím buď tento nebo Dermacol
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  7. What's up, yeah this paragraph is really fastidious and I have learned lot of things from it concerning blogging.

    thanks.

    My blog post clash of clans hack

    OdpovědětVymazat
  8. Také mám tento a když už ho vymečně použiju tak mi vyhovuje. :-) Pekná recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme ráda, že vyhovuje více slečnám :-)
      Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  9. Nezlob se na mě, ale jaký je přínos týhle "recenze"? To, co jsi napsala, si člověk přečte na obalu a jediný, co se dozvíme navíc, je to, že si ho sice kupuješ už dlouho, ale přemejšlíš o koupi jiného. Co přesně si myslíš, že čtenář z takového článku má? Přečte si, že ty tenhle odlakovač máš doma, umíš ho vyfotit, umíš si přečíst informace na obale a malinko je natáhnout do nicneříkajícího článku. To ale umí každej a nic novýho to nepřináší. Proč si například nekoupíš těch odlakovačů víc druhů a neuděláš důkladný porovnání, které by už čtenářům pomohlo při výběru? Proč se nezamyslíš nad tím, co by tvým čtenářům opravdu POMOHLO místo toho, abys jen splácala dohromady pár vět (které nejsou ani gramaticky, ani stylisticky moc na výši) a s velkou slávou to vyvěsila na blog? Tohle je ztráta tvýho času, máš určitě na mnohem kvalitnější a přínosnější články.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!