recenze

RECENZE | Cocoa Butter Rich Cream - Avon

7:10:00 Nela Procházková 12 Comments


Pokud můj blog sledujete déle, tak jistě víte že miluji vůní čokolády.. 
Takže když jsem objevila v katalogu Avon krém-máslo s vůní čokolády, které je vhodné jak na obličej tak na tělo, brala jsem ho hned! Krému zvlášť těchto univerzálních není nikdy dost, a mě se pomalu začínají hromadit ve velkým košíku z Ikei.. Tento je skvělý i v tom že je velký! V celém kelímku je 400ml krému, který voní jako by jste byly v Karlíkově továrně na čokoládu. Já mám ty sladké až přeslazené vůně nejraději, hlavně momentálně přes podzim a zimu to úplně ze všeho nejvíce miluji!


Co Cocoa Butter Rich Cream slibuje?
  • díky obsahu hořčíku a vitamínů posiluje kožní bariéru
  • chrání před větrem i nízkým teplotám 
  • hydratuje
Krému je v kelímku opravdu mnoho a při denním používání mi bohatě vystačí na celou zimu. Konzistence krému je hutná (přirovnala bych to k máslu, takže se krásně roztírá. 
Pleť a pokožku krásně hydratuje, rozjasní, není mastný a velkým plusem je, že se rychle vsakuje, obsahuje kakaové máslo a vitamín E. Nemusíte čekat celou věčnost, jako to bývá u mnoha krémů! Ta dokonalá vůně čokolády vám na pokožce vydrží delší dobu, takže když se večer krémem namažete, tak ráno tu čokoládovou vůní ještě ucítíte. 
Jestli chrání před větrem a nízkým teplotám to nevím, každopádně na tom asi něco bude.. 

Krém má objem 400ml
Cena krému je cca 69 Kč


TAKÉ MILUJETE VŮNI ČOKOLÁDY?
MÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMTO KRÉMEM OD AVONU?

Dále si můžeš přečíst

12 komentářů:

  1. Jéééj to musí úžasne voňať :) Asi sa po ňom pozriem aj ja :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní dokonale, určitě se po něm mrkni :-))

      Vymazat
  2. Určite nad ním tiež porozmýšlam, keď hovoríš že nie je príliš mastný pretože neznášam tie krémy, ktoré schnú 2 hodiny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, také to nemám ráda a nakonec krémy ani nedopotřebuji.. Tohle ne ale skvělý krém a ta vůně je dokonalá :)

      Vymazat
  3. Jé, to vypadá skvěle. Čokoládu miluje dcera a takové máslíčko by se jí hodilo, má hodně suchou kůži. Asi po něm mrknu, čekala jsem vyšší cenu. Hezký článek :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji moc! Já mám čokoládu také moc ráda, ale moc si jí nedopřávám, takže si jí nahrazuji alespoň tak to..

      Vymazat
  4. This looks so so nice! Thanks for sharing your review, I will try it out for sure!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpovědětVymazat
  5. ten som mal. je fajn celkom.

    http://matthewrivers.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, mě vyhovoval na 100% procent :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!