recenze

RECENZE | Lak na nehty č. 715 Dune - Dior

9:21:00 Nela Procházková 9 Comments



Nyní vám představuji můj malý sen, kdo můj blog Beauty Charm sleduje delší dobu, tak ví, že jsem milovnice laků a ve své sbírce jich mám přes 80 a nemíním s nakupováním přestat. 
Laky beru jako můj koníček a minimálně 2x do týdne mám nově nalakované nehty, takže vám musí být jasné, že jsem nechtěla, aby se má sbírka skládala pouze z laků od Miss Sporty či Essence za pár korun. Když jsem před několika měsíci viděla soutěž na jednom blogu o tohoto krasavce od značky Dior, tak jsem se hned přihlásila, ale velké naděje jsem si nedávala a na soutěž jsem zapomněla. Slečna se mi ale ozvala na email, a já nevěřila vlastním očím při čtení výherního emailu. Lak jste mohli vidět už na instagramu, kam jsem ho dala hned, jak mi přišel. No řeknu vám, že to byla láska na první pohled. 

Co lak na nehty od značky Christian Dior slibuje?
  • nehtům dodá dlohotrvající texturu
  • drží i v extrémních podmínkách
  • perfektní krytí a barvu
  • obsahuje perleťové částečky pro světelný odraz
  • snadná aplikace štětečku, jelikož má plochý tvar


Obal laku je luxusní hned na první pohled. Jasně, jelikož je to prostě Dior! 
Teď se laku podíváme na obsah, jestli to vůbec stojí za to si ho koupit. Barvička je krásná, takovou ještě ve své početné sbírce laků nemám, takže se mi do sbírky hodí. 
No a na nehtech vypadá barvička krásné! Štěteček laku je na mě celkem široký a malý, ale nelakuje se s ním nejhůř. Pouze mám menší problém si s ním nalakovat malíček, ten mám totiž jednou tak menší než je štěteček laku. S krytím je na tom dobře, postačí dvě vrstvy. 
Lak schne celkem rychle, za 1-2 minuty byl zaschlý. Teď přejdeme k výdrži, která mě zklamala, jelikož u dražšího laku bych čekala o pár dní více a navíc to i slibuje, ale tento lak mi bez jakéhokoliv poškození vydržel na nehtech pouze 2 dny. Odlakování bylo bez sebemenšího problému. Myslím si, že tento lak bude dobrý na nějaké jednodenní akce, jako jsou třeba plesy, svatby, narozeninové párty, atd.. 

Lak má objem 10ml
Cena laku č. 715 Dune je cca 500 Kč 


MÁTE ZKUŠENOSTI S LAKY OD CHRISTIAN DIOR?
LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN?
VYHOVUJÍ VÁM VÍCE LEVNÉ LAKY NEBO TY DRAŽŠÍ?

Dále si můžeš přečíst

9 komentářů:

  1. Velmi pekný lak, ktorý sa hodí ku všetkému :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy. UZ LEN DO SOBOTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, má neutrální barvu, kterou si mohu vzít k čemu koliv :-)

      Vymazat
  2. Dior a všetky tie drahšie značky sú tiež môj sen :D ale je škoda tej výdrže :/

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda té výdrže, odstín je to krásný. Na mě je ale moc drahý, radši zůstanu u zmíněné Essence (a také Oriflame, Avon a Dermacol), protože mají pěkný výběr barev a vydrží mi poměrně dlouho, bez poškození i pět dní.
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě laky od Essence bohužel na nehtech dlouho nevydrží a od Oriflame jsem nezkoušela, tak nemohu říct..

      Vymazat
  4. Nádherná farba laku :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Wow dior je riadna značka ... a krásne farba možno nie pre každého , ale mne sa páči :)

    Zapoj sa do vianočnej súťaže o ceny v celkovej hodnote 100 EUR
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/12/vianocna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!