recenze

RECENZE | Lak na nehty Flormar - č.381 Velvety Pink

8:16:00 Nela Procházková 6 Comments



Miluji růžovou barvu a takový odstín jsem ve své sbírce laků neměla, když jsem se ocitla v Bulharské drogérii, takže lak hned letěl do košíku. Obal laku je obyčejný, ničím zajímavý. Bohužel je lahvička dost velká, takže se mi nevleze do poličky ostatních laků, ale své místečko si našel na poličce mezi třpytkami. 
V obchodě byla barva světlejší, ale i tak je odstín moc hezký. Na nehtech vypadá lak krásně a trochu mi přijde, že dělá "gel" effect. Štěteček je úzký a delší, ale i přesto se s ním nehty lakují dobře. S krytím je na tom lak maličko horší, ale díky odstínu se to dá předpokládat. Pro skvělý výsledek jsem musela nanést tři vrstvy. Lak rychle schne, za což mu dávám velké plus, jelikož nenávidím čekání než lak zaschne. Výdrž je průměrná, lak mi bez jakého koliv poškození vydržel 4 dny. Odlakování laku proběhlo bez problému!

Lahvička má 11ml

MÁTE RÁDI LAKY OD ZNAČKY FLORMAR?
JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO ODSTÍN? 

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Od Flormaru jsem žádný lak nezkoušela, ale láká mě nějaký :) tenhle má hezkou barvičku, ty nosím ráda.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký lak od Flormaru vyzkoušej. Já mám také takové hezké barvy ráda :-)

      Vymazat
  2. Tenhle odstín je opravdu krásný! :) Sice nosím hlavně červeně nalakované nehty, ale jednou za čas si dám i tu růžovou. :) Lak od Flormaru mám jeden - zmatňující top coat a je vážně super. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  3. Od Flormaru jsem zatím nic nezkoušela. Odstín je hezký, akorát by se mi ta lahvička nevešla do šuplíku
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!