recenze

RECENZE | Lak na nehty matný č. white - Avon

8:34:00 Nela Procházková 6 Comments


No už je to nějaký ten pátek, kdy Avon přišel na trh s matnými laky, já jako vždy neodolala a jeden si na zkoušku objednala. Ne, vždy mi bílý laky od různých značek vyhovují, takže jsem na tento byla velmi zvědavá.

Co matný lak na nehty v odstínu white od Avonu slibuje?
  • matný efekt
  • dodá nehtům sametový vzhled
Barva laku je čistě, sytě bílá, takže to není nějaký "bílý" lak, který si na bílý lak hraje. Lahvička i štěteček je klasický, jako u každého klasického laku od kosmetické značky Avon. 
Lak krásně kryje, takže bohatě stačí dvě vrstvy. Matný efekt je opravdu krásný a povrch je sametově hladký, jak lak slibuje. Překvapilo mě rychlé schnutí laku, jelikož lak zaschne na nehtech do 2 minut. Bohužel s výdrží laku nejsem moc spokojená, jelikož mi bez jakého koliv poškození lak na nehtech vydrží cca 3 dny, což je pro mě málo. Odlakování jde bez problému rychle.. 

Cena laku je 79 Kč
Lahvička má objem 10ml

LÍBÍ SE VÁM MATNÉ LAKY?
JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE S LAKY OD AVONU?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Podľa fotky laku by som tipovala, že ho vôbec nie je vidieť. Ale ako píšeš, naozaj je to sýto biela čo je perfektné najmä ak si chceš dozdobovať nechty. Suoer

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to pravda, co píšeš.. Lak jde na nehtech krásně vidět.. Moc tvému komentáři nerozumím :-D

      Vymazat
  2. Laky od Avonu mám moc ráda. Rychle mi uschnou a vydrží. A mají božský štěteček :-)

    Přeji ti do nového roku, vše nejlepší jak v osobním životě tak hlavně i v tom blogovém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, moc děkuji a tobě také přeji všechno nejlepší do nového roku 2016 :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!