recenze

RECENZE | Lak na nehty MATTE TOP COAT - Avon

8:19:00 Nela Procházková 10 Comments



Když se v katalogu Avon objevila novinka matného top coatu laku na nehty, tak jsem jí ihned musela mít. No to bych nebyla já, abych si nekoupila novinku v katalogu Avon v podobě laku na nehty! Přišlo mi zbytečné si kupovat několik matných laků, když si mohu ze všech mých laků, které vlastním udělat matný lak pomocí jednoho matného top coatu.
Lahvička laku je klasická jako u každého klasického laku od Avonu, pokud se nejedná o nějakou limitovanou edici či novinku. Štěteček je také stejný a celkem mi vyhovuje, i když mám raději štětečky od značky Miss Sporty, Essence nebo NYC. Matný efekt na nehtech vypadá skvěle a hodí se snad ke každému laku. Vždy nanáším pouze jednu vrstvu matného top coatu. Co mě překvapilo je, že matný top coat uschne opravdu rychle cca do 60 sekund a na nehtech poté celý lak vydrží déle, než kdybych si na nehty nalakovala pouze lak bez matného top coatu. Výdrž top coatu je cca 4-5 dní, což mi naprosto vyhovuje! Odlakování laku jde úplně bez problému a je to hned..

Lahvička má objem 10 ml
Cena matného top coatu je 79 Kč

LÍBÍ SE VÁM NEHTY S MATNÝM EFEKTEM?
MÁTE TENTO MATNÝ TOP COAT OD AVONU?

Dále si můžeš přečíst

10 komentářů:

  1. Lak vyzerá naozaj nádherne. Veľmi sa mi páči jeho zaujímavá farba, avšak zaujímalo by ma, či je vôbec vidieť na normálnych nechtoch a ako to ukáže :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On nemá žádnou barvu, je to top coat, takže je průhledný, ale dodá matný efekt..

      Vymazat
  2. Ja nemám dobrú skúsenosti z lakmi od Avonu, ale tento môžr byť fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty s matným efektem se mi líbí, ale nemohla bych je nosit pořád - nosím je jen hodně výjimečně. :) Mám matující top coat od Flormaru a ten je fakt skvělý! :) S tímto od Avonu zkušenost nemám, ale s jinými laky ano a musím říct, že špatné určitě nejsou. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zkušenosti pouze z matným top coatem od Avonu, ale v budoucnu plánuji vyzkoušet i od jiné značky, abych mohla porovnat :)

      Vymazat
  4. top coat mám a je docela dobrý, ale vadí mí, že má takový lehce perleťový efekt, trochu pozmění barvu laku
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš pravdu, ale že by měnil barvu laku mi nepřijde :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!