recenze

RECENZE | Lak na nehty - Maybelline č.423

8:31:00 Nela Procházková 9 Comments



Od značky Maybelline mám tři laky, jeden zelený, který jsem si koupila za nějakou úžasnou cenu, jinak bych si ho nikdy nekoupila a ten druhý je hodně podobný tomuto č.423, ale je spíše laděn do zelena. Tento se mi do mé sbírky parádně hodí, takže jsem za něj vážně ráda. 

Jeho celý název je All Acevas ny top coat. Třpytek je v lahvička laku opravdu hodně, takže se Vám nemůže stát, že štěteček namočíte do laku a poté nalakujete nehet a na něm bude pár třpytek! Ne, to se Vám nemůže stát..

Štěteček mi přijde na můj vkus zbytečně dlouhý, já raději širší a menší, jako dělá např. Essence nebo Miss sporty. Jak jistě asi tušíte, tak odlakování takového laku není snadné. Pokud ovšem použijete techniku alobalu, tak je to poté hračka. 
Výdrž laku je dobrá, občas mi nějaká ta třpytka odpadne, ale to až během 2-3 dnů.

Lahvička má objem 7ml


MÁTE RÁDY LAKY OD MAYBELLINE?
LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN LAKU?

Dále si můžeš přečíst

9 komentářů:

  1. Lak vyzerá super. Milujem takéto trietavé laky, avšak ja ich používam ako druhú vrstvu.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale na vzorovém nehtu jsem jen chtěla ukázat, jak lak vypadá samostatně :))

      Vymazat
  2. Já jejich laky moc nemusím, ale tento vypadá hezky, bude se hodit na Vánoce :)

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejvíce laků asi od essence :)) mám hodně i třpytivých, tento vypadá taky dobře, ale používám je málo, protože jdou hůř odlakovat :/
    http://www.prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence moc laků nemám, jelikož mi na nehtech moc dlouho nevydrží, ale vždy neodolám lakům z různých limitovaných edic od Essence :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!