recenze

RECENZE | Lak na nehty - Miss sporty č.190

6:42:00 Nela Procházková 16 Comments


Já mám velice ráda laky od Miss sporty a v mé sbírce je to znát! 
Tentokrát jsme si pořídila krásnou fialovou barvu, kterou mohu kombinovat s více kousky oblečení! Lak se hodí do různých ročních období. 
I když je barva celkem světlá, tak hezky kryje a postačí dvě vrstvy. 
Barvička mě naprosto uchvátila, hned mi připomněla levandule, které já mám velice ráda. Štěteček laku je mi vyhovuje nejvíce se všech laků, na které jsem narazila. 
Jak se říká za málo peněz hodně muziky. Lak má uschnout za 60 sekund a to mohu jedině potvrdit, schne opravdu rychle, ale přesně jsem to nestopovala! 
Výdrž laku je k ceně velmi slušná, bez jakého koliv poničení mi lak vydrží na nehtech 3-4 dny! 

Cena byla také 29 Kč

Objem lahvičky je 7ml


JAK SE VÁM LÍBÍ TATO KRÁSNÁ LEVANDULOVÁ BARVA?


Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. Naozaj nádherná farba :) fialovy lak ešte nemám a určite by oživil moju zbierku.


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialová je má velmi oblíbená barva, takže fialových laků já mám ve své sbírce dost :-))

      Vymazat
  2. Laky od Miss Sporty mají moc pěkný barvy, akorát moje nehty a tyto laky nejdou dohromady :-( prostě mi na nehteh vydrží den a konec....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, mě laky od Miss Sporty vydrží celkem dlouho, jak píši v článku :))

      Vymazat
  3. Skutočne veľmi pekná farba ♥ takéto farby milujem hlavne v lete, keď som trochu opálená.. asi si ju potom zaobstarám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takovou to barvu ráda i v zimě, určitě si jí kup :-)

      Vymazat
  4. Přesně tento mám taky a laky od Miss sporty miluji! :)

    http://sayesss.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Barvičky mají tyto laky super, ale mě bohužel na nehtech vydrží max. 2 dny:(

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Jak se dostat do vánoční nálady?❄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, mě laky od Miss Sporty vydrží celkem dlouho, jak píši v článku :)

      Vymazat
  6. Laky od Miss Sporty mám moc ráda. Zrovna dneska sjem si pořídila nový, z matné kolekce. A tenhle odstín vypadá skvěle :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na matné laky od Miss Sporty jsem se v drogérii dívala, ale žádný si nevzala..

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!