recenze

RECENZE | Lak na nehty Salon PRO č. 115 Happily Evie After - Rimmel

7:16:00 Nela Procházková 6 Comments



Asi před dvěma měsíci jsem na blog publikovala recenzi na novou rtěnku od Rimmelu (TADY). 
Po otestování jsme měla vyplnit krátký dotazník, jak jsme s rtěnkou byla a nebyla spokojená a oni mi poté asi za 14 dní poslali, jako poděkování malý dáreček v podobě laku na nehty z kolekce Salon PRO.

Co lak na nehty Salon PRO od Rimmel slibuje?
  • vydrží až 10 dnů
  • syté a zářivé odstíny
  • dokonale přilne a kryje
  • široký kartáček pro snadnou aplikaci
Lahvička laku se mi líbí, jelikož na černém vršku je vyražená korunka (stejně jako byla na rtěnce). Chválím za nápis odstínu, který je čitelný a nemusím ho nikdy hledat a poté luštit! Štěteček laku mi naprosto vyhovuje, jelikož je široký a hodně podobný štětečku od Miss Sporty či Essence. No a teď se dostáváme k barvičce laku, kterou jsem si nemohla vybrat, proto jsem byla natěšena jaká by barva dorazí. Wow, to jsem řekla když jsem poprvé barvu laku spatřila, jelikož takovou ještě ve své sbírce laků nemám. 
Bohužel jsme jí dostala na začátku zimi, takže jsem jí na nehtech měla zatím jen dvakrát, ale jakmile bude jaro či léto, tak si myslím, že jí budu nosit častěji. Na nehtech je barva krásné lesklá! Lak na nehtech zasychá celkem rychle, i když znám lepší laky. 
Tento zaschne do 2-3 minut. Jeho krytí je skvělé, bohatě postačí pouhé dvě vrstvy.
Výdrž je 3-4 dny, což si nemyslím, že je úplně nejlepší, jelikož mám mnoho laků, které vydrží i 7 dní! Odlakování jde bez problému.. 

Lahvička má objem 12 ml
Cena laku Salon PRO je 60 Kč

MÁTE VE SVÉ SBÍRCE LAKŮ NĚJAKÝ Z KOLEKCE SALON PRO?
LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Ten lak má nádhernú farbu. :) veľmi ma oslovil :) a jeho výdrž je taktiež úžasná.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tou výdrží nejsem, až tak spokojená.. :)

      Vymazat
  2. Salon pro laky od Rimmelu znám a mám a patří k mým oblíbeným hlavně kvůli tomu štětečku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá super a ešte má aj krásnu farbu :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!