recenze

RECENZE | Lak na nehty Ultimate č. 81 My Yellow Fellow - Catrice

10:21:00 Nela Procházková 3 Comments



Žlutým laků jsme zatím nepřišla nějak na chuť, každopádně ve své sbírce mám tři žluté laky na nehty. Ano, takhle se pozná milovnice laků, kupuje si jich nespočet a stejně je nevyužije.. 
Tento lak, o kterým bude dnešní recenze, tak mi dala sestra se slovy, že mi ho ráda dá, ale že ona s ním není spokojená, jelikož jí kvůli němu zežloutly nehty. Byla jsem proto o to více zvědavá, jak já budu s lakem od značky Catrice (od které jsem nic v té době neměla) spokojená. Navíc jsem zjistila, že lak neobsahuje formaldehyd, toluen nebo ftaláty. 

Co lak Ultimate č. 81 My Yellow Fellow od Catrice slibuje?
  • vysoký lesk
  • dokonalé krytí
  • dlouhotrvající efekt
  • skvělý nový štěteček
Začnu tradičně obalem, tedy v tomhle případě lahvičkou laku. Ta je hezká, ale ničím zajímavá. Štěteček laku je nový a mě vyhovuje, jelikož je široký, velmi dobře se s ním lakují nehty a hlavně je hodně podobný štětečkům od značky Miss Sporty a Essence. 
Barva je žluto-perleťová a obsahuje schimmer, který se mi v tomto případě velmi líbí. 
Schne opravdu celkem rychle za 2 minuty byl dokonale uschlý. S krytím je na tom skvěle, postačí pouhé dvě vrstvy a na nehtech vypadá moc dobře, hlavně v létě. 
S výdrží je na tom celkem slušně, i když mám laky, které vydrží opravdu déle. 
Tohoto laku je výdrž cca 4 dny, bohužel teď to nastane! Jakmile si lak odlakuji, což jde bez problému, tak své nehty mám žluté a opravdu to nevypadá vůbec hezky, což je u tohoto laku velká škoda a pro mě velké mínus. Dokonce jsem viděla i na instagramu, že jedna slečna také po použití laku Ultimate od Catrice měla žluté nehty, a to použila jinou barvi laku. 

Lahvička má objem 10ml
Cena laku byla 69 Kč

MÁTE ZKUŠENOSTI S LAKY OD CATRICE?

Dále si můžeš přečíst

3 komentáře:

  1. Lak má naozaj veľmi zaujímavú a netradičnú farbu

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada celkem fajn, ale ja takove odstiny moc nemam v lasce.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!