recenze

RECENZE | Natural Look - For life & Madaga

8:15:00 Nela Procházková 5 Comments


Když jsem narazila na značku, která byla pro mě neznámou, tak jsem si prohlédla produkty na 
e-shopu a hned mě nějaké zaujaly. Začala jsem přemýšlet o jejich koupi, ale jelikož je jejich cena vyšší, tak jsem měla strach aby mi vyhovovaly. Takže jsem si zažádala o poslání vzorku a do týdne mi vzorečky dorazily. V obálce jsem měla celkem tři vzorečky od každého jiného produktu, takže dnes bude recenze pouze o jednom produktu a další recenze na produkty chystám..

Oficiální popis Natural Look a co slibuje:
Rozjasňující tónovací krém biological se zlatavým mikropráškem. Vhodný pro všechny typy pleti. Lehká konzistence dodávající pleti bezchybný přirozený vzhled. 
Textura se zlatavými mikročásticemi odrážející světlo rozjasňuje, opticky vyhlazuje a jemně skryje nedokonalosti, aniž by pleť zatěžovala. Po nanesení se přizpůsobí přirozenému odstínu pleti a zcela s ním splyne. Funkce Biological respektuje biologické procesy kůže a napomáhá ji udržet ve zdravém stavu. Textura se velmi snadno nanáší, je nekomedogenní (neucpává póry).

Popravdě tedy nevím, co jsem od tohoto produktu čekala, když se v popisu produktu píše, že má lehkou konzistenci a je vhodný pro ženy, které si na pleť nechtějí dávat make-up. 
Každopádně vím, že jsem od toho čekala více, než mi splnil. Nevím kde začít, jelikož jsem z tohoto produktu byla opravdu hodně zklamaná a vůbec mi nevyhovoval. 
Začnu tedy s krytím, které je pro mě důležité. No krytí bohužel tento tónovací krém projel na plné čáře, tedy alespoň u mě! Pleť vyhlazuje asi tak z poloviny, no žádná sláva to rozhodně není a také na pleti moc nevydrží dlouho nevydrží. Co je pravda, tak má krém opravdu lehkou konzistenci a pleť dokáže celkem sjednotit, toť pro mojí pleť vše. Co mi také ještě vadí je, že na webu a u vzorečků neuvádí složení produktů. Každopádně, to co nevyhovuje mě, tak neznamená, že nebude vyhovovat vám. Doporučuji si napřed objednat vzoreček.. 

Objem Natural look má 30ml 
Cena za plný produkt je 425 Kč a za 2ml je 50 Kč
Natural Look můžete zakoupit TADY


ZNÁTE KOSMETICKOU ZNAČKU FOR LIFE & MADAGA?
MÁTE S NĚJAKÝM PRODUKTEM ZKUŠENOST?
CO ŘÍKÁTE NA PRODUKT NATURAL LOOK?

Dále si můžeš přečíst

5 komentářů:

  1. nepoznám vôbec túto značku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento Natural Look som už mala a mne úplne vyhovval.. Za mňa 10bodov :) čo sa týka krytia, naozaj to nie je dokonalé no ja niečo také hľadám

    blog by Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, ale nic jsem nezkoušela zatím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke počujem prvýkrát a v prípade značky, ktorú človek ešte nepozná, je výborný nápad objednať si vzorky. Nikdy predtým som takto nerozmýšľala. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, také mi to přijde jako super nápad :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!