recenze

RECENZE | Osvěžující tělový sprej s vanilkou a santalovým dřevem - Avon

6:49:00 Nela Procházková 2 Comments



Vanilka je pro mě, myslím si, že nejen pro mě vůně Vánoc. Miluji její vůni a proto jí přidávám do každého cukroví a kam to všude jde! Pokud někde zahlédnu svíčky s vůní vanilky, tak jsou v okamžiku moje a "štráduji" si to s nimi k pokladně, ale to není pouze u svíček, ale i u kosmetiky. U vůně vanilky mám potvrzené, že mi vždy bude vonět, jelikož jsme ještě nikdy nenarazila na vůni vanilky, která by mi nevoněla (doufám, že na ní ani nenarazím)...

A santalové dřevo? To bylo pro mě novinkou, když jsem dostala k Mikulášovi tento tělový sprej s jeho vůní. Vůně jsem se zpočátku obávala, že mi to díky dřevu nebude vonět, ale obávala jsme se úplně zbytečně. Po "očichání" spreje jsem jednoznačně věděla, že ho budu používat, jak já vůni vanilky miluji! No a to santalové dřevo tomu dodá silnější, takovou tvrdší vůni, že to není tak sladké, ale maličko nahořklé (nevím, jak tu vůni lépe popsat, ale určitě znáte vůni santalového dřeva).

Co tělový sprej s vanilkou a santalovým sprejem slibuje?
  • zanechá pokožku čistě provoněnou
  • pokožku jemně osvěží
  • vůně vydrží několik hodin
Já osobně mám tyto tělové spreje od Avonu velmi ráda a vyzkoušela jsem jich řadu! 
Nejen, že sprej používám na tělo a do vlasů, ale i si s ním občas provoním pokoj a to je jako by jste měli zapálenou svíčku, jen ta pálící atmosféra tam chybí. O vůni vám tu již básnit nebudu, jelikož si myslím, že jsme o ní řekla hodně v první části recenze. 
Každopádně pokožku nechá opravdu hezky a jemně provoněnou, já sprej ale nejčastěji používám do vlasů. Bohužel sprej nevydrží několik hodin, jak slibují, ale vydrží cca 1-2 hodiny, ale jedná se o sprej, takže od toho nečekám žádné hodinové zázraky! 

Lahvička má objem 100ml
Cena tělového spreje je 69 Kč

MÁTE TYTO TĚLOVÉ SPREJE OD AVONU RÁDI?
TAKÉ MÁTE RÁDI VŮNI VANILKY?
VONÍ VÁM SANTALOVÉ DŘEVO?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Ja som obrovský fanúšik telových sprejov od Avonu :) Konkrétne tento zmieňovaný mi nevonia, pretože na mňa je to dosť sladké. Niektorí majú na telové spreje od avonu dosť negatívny názor, že veľmi krátko voňaju a podobne. Ale mne príde, že vôbec to nie je taká katastrofa. Skôr naopak. Mne dosť vyhovujú a najmä tie posledné edície aj dosť dlho vonaju. Magnolia strašne dlho vydrží, čo som bola prekvapená skoro celý deň - len opäť pre mňa príliš sladké. Toho roku som si veľmi obľúbila sedmokrásku a sicílsky citron :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!