recenze

RECENZE | Rozjasňující pleťová masážní maska - Avon

6:11:00 Nela Procházková 16 Comments



Také když máte na obličeji masku, tak si to užíváte a milujete ten pocit, že pro svojí pleť něco děláte? Já ten pocit miluji a vždy se z něj raduji, pomalu se totiž učím radovat se z maličkostí, jako to umí malé děti! Masky na obličej jsem si posledního půl roku oblíbila nejvíce, a vždy si jí užívám a relaxuji u ní.
Já jsem vyzkoušela mnoho masek a ráda zkouším nové a nové. Tentokrát na řadu přišla maska od mé velmi oblíbené značky Avon, od které mám mnoho kosmetiky, ať už dekorativní tak pečující.. 

Co rozjasňující pleťová masážní maska slibuje?
  • pleť zanechává hydratovanou
  • pleti dodává jemný a hebký vzhled
  • odstraňuje odumřelé kožní buňky pro zářivý jas
Hned mě tato maska zaujala vzhledem, jelikož má obal světle růžový, písmo se znaky ve zlaté a černé barvě. A to já mám tuto kombinaci velmi ráda. Maska krásně, svěže voní a má světle růžovou barvu. Hned mi připomene léto a moře v tomto zimní období. Má v sobě mini perličky, které pleť hezky promasírují, takže je to taková jakoby 2v1. Někomu by mohla vadit její konzistence, která je mírně tekutější a není vůbec hutná, ale díky tomu že je tekutější, tak se velmi dobře roztírá. Ve složení má výtažky z perel a mořských řas, které jsou až z dalekého Karibského moře!
Použití:
Masku naneseme na navlhčenou, vyčištěnou pleť obličeje a krku a jemnými krouživými pohyby v masírujeme. Po 10 minutách masku opatrně setřeme ubrouskem, poté až pleť opláchneme vodou a poklepáváním ručníkem pleť osušíme.
Maska se dobře umývá a stačí jí na pleť nanést málo, takže dlouho vydrží! Po použití této masky mám pleť opravdu krásně hydratovanou, rozzářenou, hladkou, vyčištěnou, prokrvenou, vyhlazenou a není vůbec začervenaná. 

Složení:
Aqua, mineral ol, cera alba (bílý včelí vosk), peg-40 stearate, ethylhexyl (lipofilní ester kyseliny ftalové), methoxycinnamate, glyceryl, stearate (kyselina stearová), ceresin, steareth-2, parfum, pelyethylene, behenyl alcohol, phenoxyethanol, mica, carbomer, methylparaben, disodium edta, xanthan gum, silica, sodium hydroxide, thodipropionic acid, pepal powder, tin oxide, chondrus crispus extract, sea salt, CI 77891, CI 77491 CI 77492, CI 77499, benzyl salicylate, linalool, limonene.

Maska má objem 75ml
Cena rozjasňující pleťové masážní masky je 65 Kč
Masku zakoupíte TADY

MÁTE RÁDI PLEŤOVÉ MASKY?
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
MÁTE S TOUHLE MASKOU OD AVON ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. masky od Planet spa tiež používam, :) a spokojnosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z řady Planet spa jsem vyzkoušela mnoho produktů, a všechny mě vyhovovaly :)

      Vymazat
  2. Nejakú masku od PlanetSpa by som rada vyskúšala.. tvoja recenzia sa mi veľmi páčila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějakou vyzkoušet!! Děkuji jsem ráda, že se recenze líbí :)

      Vymazat
  3. Tuhle masku mám doma a je fakt skvělá. často se mi stávalo, že mi masky vysušily pleť, ale tahle to naštěstí nedělá :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  4. Túto masku nepoznám, no vyzerá veľmi dobre, ďakujem za tip!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ev, tuto masku ti mohu jedině doporučit, určitě jí zkus :-))

      Vymazat
  5. Pletové kosmetice od Avonu moc nevěřím, nevím proč.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velká škoda, jelikož jí používám roky a jsem s ní velmi spokojená :-))

      Vymazat
  6. Super článok :D a hneď mi do oka padol nový dizajn, je moc krásny!! :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. Niektoré produkty z kolekcie Planet spa vyzerajú skvelo :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu ti to jedině potvrdit, jelikož s mnoha produkty s řady Planet mám dobré zkušenosti :-)

      Vymazat
  8. Planet spa je výborná řada a je úplně jedno s jakou vůní. :) Také mám jejich masky ráda a především ty čokoládové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No čokoládovou musím vyzkoušet!! Miluji kosmetiku s vůní čokolády :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!