TIP

TIP | Kosmetický wishlist na rok 2016 z internetového e-shopu

7:11:00 Nela Procházková 14 Comments



Velmi ráda si projíždím různé kosmetické e-shopy, ale když si něco vyberu, tak zjistím, že to nemá cenu, jelikož je poštovné moc vysoké! No, ale e-shop Notino.cz má v Brně výdejní prodejnu, což mi naprosto vyhovuje a tento e-shop jsme si poslední dobou velmi oblíbila. 
Díky tomu výdejnímu místu a navíc má v nabídce mnoho produktů za skvělé ceny..

1. Kondicionér na nehty 8 v 1 (Eveline Cosmetics) - já mám svoje nehty celkem poškozené, lámají se mi a občas i třepí, takže na tento kondicionér jsem velmi zvědavá /77 Kč/. 
2. Čistící mýdlo pro kosmetické štětce (da Vinci) - ještě nikdy jsme žádný přípravek na štětce neměla, jelikož je čistím pouze vodou a sprchovým gelem či šampónem /179 Kč/. 
3. Lepidlo na umělé řasy (Red Cherry) - na tohle lepidlo jsme slyšela samou chválu, takže si myslím že bude vyhovovat i mě /185 Kč/. 4. Lak na nehty Gel Shine (Astor) - laky od Astoru mám ráda, i když vlastním pouze asi 2 kousky, takže je čas si nějaký do své početné sbírky pořídit. Líbí se mi odstíny 106 I Lilac It a 120 Nude Pink /68 Kč/. 
5. Gelový lak na nehty bez použití UV lampy (Eveline Cosmteics) - UV lampu nevlastním, ale časem si jí chci pořídit, než si jí ale pořídím, tak si myslím že je dobrá náhrada tento gelový lak. V nabídce jsou tři odstíny a mě se nejvíce líbí odstín 07 Long-Lasting Professional Manicure /99 Kč/. 6. Lak na nehty (Gabriella Salvete) - Tyto laky mám velmi ráda a nejen laky od této značky, nejvíce se mi líbí odstíny 120 a 125 /86 Kč/. 
7. Oční stíny (Mary Kay) - od této značky zatím nic nemám, ale čtu na ní samé pozitivní recenze, takže si chci nějaké minerální oční stíny pořídit, líbí se mi odstíny Sweet Plum a Hazelnut /188 Kč/. 8. Mini oční stíny (Dermacol) - Oční stíny od značky Dermacol žádné nevlastním a tyto se mi velmi líbí, nejvíce se mi zamlouvá odstín 169 /78 Kč/. 
9. Oční stíny v paletce (Manhattan) - Tato značka je pro mě taková menší neznámá, jelikož od ní nic nevlastním. No a na e-shopu jsme narazila na mnoho paletek s mnoha odstíny, nejvíce se mi líbí paletka 3 Square Dancer /119 Kč/. 10. Štětec na pleťovou masku (BrushArt) - jelikož mi celkem vadí si masku nanášet rukami a myslím si, že mi snáz půjde pleťovou masku nanášet pomocí štětce, který je na to určen /69 Kč/. 11. Ošetřující přípravek k odlíčení očních partií (Avon) - Tento přípravek mě při prohlížení produktů na e-shopu velmi zaujal a navíc je od mé velmi oblíbené značky Avon /58 Kč/. 12. Revitalizační slupovací pleťová maska (Avon) - produkty z řady Planet Spa mám velmi ráda a vyzkoušela jsem jich řadu, ale tuto masku jsme ještě nezkoušel, proto jí mám v plánu vyzkoušet /68 Kč/. 13. Hydratační rtěnka (Astor) - já rtěnky miluji a pomaličku rozšiřuji svojí rtěnkovou sbírku o nové kousky a zjistila jsem, že nemám žádnou od kosmetické značky Astor! Na e-shopu se mi líbí tyto odstíny 205 Rose Fever, 701 Sensual Praline a 501 Full Of Red /101 Kč/. 
14. Obnovující noční péče s arganovým olejem (Argan Oil) - žádné zkušenosti s takovouto noční péčí nemám zkušenosti, takže jsem na tento produkt velmi zvědavá, jelikož jsem i četla dobré recenze na produkty s arganovým olejem /69 Kč/. 15. Lasting Finish Matte rtěnka (Rimmel) - já ve své sbírce rtěnek moc matných nemám, takže by se mi určitě nějaké do sbírky hodila. 
Nejvíce se mi líbí odstín 106 /87 Kč/. 16. Lak na nehty (OPI) - po této značce toužím opravdu dlouho a když jsem jí na e-shopu zahlídla, tak jsme si řekla že v mém wishlistu nesmí chybět. Lak jsem si vybrala v odstínu ElePhantastic Pink /173 Kč/.  


CO ŘÍKÁTE NA MŮJ VELKÝ KOSMETICKÝ WISHLIST? 
JAKÝ JE VÁŠ WISHLIST?
TAKÉ SE VÁM LÍBÍ E-SHOP NOTINO.CZ

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. To mydlo na štetce je super! Mám veľké balenie (ktoré sa ti viac oplatí) a mám ho už cez rok, pričom mám vela štetcov a umývam ich pravidelne :) Super vyčistí :)
    Naopak očné tiene od Mary Kay neodporúčam. Veľmi slabo pigmentované za tú cenu. Ako je to lepšie ako z drogérie, ale skôr by som investovala do tieňov značky Zoeva alebo Urban Decay. Tie sú omnoho pigmentovanejšie a aj výdrž je dlhšia.

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsme ráda, že na to mýdlo slyším pozitivní recenzi.. Škoda, že ty stíny od Mary Kay jsou málo pigmentované, takže do nich asi nepůjdu a jak píšeš ty, tak si raději zainvestuji do Zoevy či Urban Decay :)

      Vymazat
  2. Praješ si veľmi krásne produkty, dúfam, že ich dostaneš :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale produkty si spíše koupím.. Na Vánoce jsem už největší dárek dostala, ale jinak na Vánoce mám jiný wishlist :))

      Vymazat
  3. Hezký wishlist, to je dobrý nápad ytvořit si seznam toho, co bych si chtěla pořídit v dalším roce :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! No těch věcí, co si chci v roce 2016 pořídit je mnoho :-D

      Vymazat
  4. Mýdlo na štětce? Téda, já vždycky umývám šamponem, tohle zní docela fajn. Ty laky se mi líbí všechny a od Dermacolu mám stínů hromadu, jsou super.
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě také myji štětce šampónem, takže to mýdlo mě hodně zaujalo a slečna Simča v komentářích mi psala, že je s ním velmi spokojená :)

      Vymazat
  5. Označila som ta na mojom blogu aby si urobila Vianočný TAG :)
    http://simastylelife.blogspot.ie/2015/12/vianocny-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo děkuji, ale tag bohužel nevytvořím na svůj blog.. Jelikož tagy nevyhledávám a na svém blogu ho mít nechci :))

      Vymazat
  6. Já taky nerada nakupuju přes internet, protože poštovné většinou vyjde draho. Letos jsemm chtěla na parfums něco objednat na vánoce, nakonec z toho sešlo
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, někdy je to poštovné pomalu dražší než celá objednávka :/

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!