TIP

TIP | Má kosmetická objednávka z Notino.cz

9:06:00 Nela Procházková 26 Comments


    Určitě nikomu nemusím představovat e-shop Notino.cz, který je velmi známý a hlavně skvělý. Seženete tam hlavně parfémy, pečující, dekorativní, vlasovou, tělovou a bio kosmetiku, produkty na zuby a také v nabídce mají zdravé potraviny, což si myslím, že mnoho lidí v dnešní době ocení. Proč jsem si tento e-shop v poslední době tolik oblíbila?

  1. Dostupnost a nabídka zboží – mají tam opravdu mnoho produktů, od těch nejžádanějších a nejoblíbenějších značek.
  2. Ceny – ty jsou na e-shop opravdu skvělé a u mnoha produktů je cena o mnoho krát menší, než v jiných e-shopech.
  3. Doprava – vždy se mi něco v e-shopu líbí a plánuji si to koupit, ale když vidím, že ta doprava je pomalu dražší než ten samotný produkt, tak jdu z toho e-shopy pryč. Ale tento má v Brně, Ostravě a Praze osobní odběr zdarma, což je skvělý a když se zrovna nedostanu do Brna, tak i ta doprava domů je celkem levná (89 Kč) a můžete si vybrat ze dvou dopravců (Česká pošta – balík do ruky nebo balík na poštu či PPL). Jelikož jsem byla nemocná a neměla jsem možnost jet do Brna, tak jsme si zaplatila dopravu a jelikož byly asi 3 dny před Štědrým dnem, tak jsem počítala, že mi to dojde později. Ale objednávku jsem odeslala cca v 17:00 a již ve 20:00 mi přišel e-mail, že objednávka byla zabalena. No a ráno mi došel e-mail, že PPL balíček převzala a před 15:00 mi byl balíček v pořádku doručen. No to byly fofry!

A co jsem si vlastně na Notino.cz objednala?
  • Paletku očních stínů – Makeup Revolution Iconic 3
  • Paletku očních stínů se zrcátkem – BHcosmetics 120 Color 5th Edition
  • Make-up houbičku – BrushArt
  • Nalepovací řasy s lepidlem – Ardell
  • Plus jako dárek k objednávce jsem dostala vzoreček pasty na zuby s bělícím účinkem – MEDIBLANC

Paletka očních stínů od kosmetické značky Makeup Revolution - Iconic 3 
Ta na mě vykoukla hned při zadání do vyhledávače na e-shopu „paletka“ a jelikož byla v akci za 179 Kč a já nějakou paletku od této značky chtěla, tak jsme jí vložila do elektronického košíků. V paletce jsou spíše nude odstíny (celkem paletka obsahuje 12 odstínů – matné i třpytivé), které jsou skvěle nakombinované, všechny se k sobě hodí a dají se s nimi vytvořit různé a hlavně krásné líčení. Na podrobnější recenzi paletky od kosmetické značky Makeup Revolution se můžete těšit v lednu.

Paletka očních stínů se zrcátkem od kosmetické značky Bhcosmetics – 120 Color 5th Edition
Paletku s takovým počtem stínů jsme vždy chtěla, ale vždy jsem jí za dobrou cenu viděla pouze na čínských e-shopech, kde se na dobírku platit nedá. Takže tato možnost padla a pomalu jsme se smiřovala s tím, že takovou paletku mít nebudu. Jenže to jsme ještě nevěděla, že e-shop Notino jí má a dokonce v pěti variantách. No a když jsou ty Vánoce, tak jsem o ní řekla mamce a ta řekla, že si jí mám koupit a dala mi na ní peníze. Obsahuje jak matné, tak třpytivé stíny. Cena této paletky je 529 Kč a na podrobnou recenzi paletky se můžete těšit koncem ledna a začátkem února.

Make-up houbička od značky BrushArt
Vždy jsme na make-up používala štětec, ale ten mi přestal vyhovovat a tak jsem jej nanášela prsty, ale to mi také nevyhovovalo, takže jsem si řekla, že si pořídím make-up houbičku. 
Ale kterou? Po přečtení několik recenzí jsem si myslela, že si pořídím houbičku ze Sephory, ale 500 Kč se mi za ní dávat nechtělo a tak jsme si pořídila tuto a jsme na ní velmi zvědavá. Cena této houbičky byla 89 Kč. Podrobná recenze se na blogu objeví v lednu.

Nalepovací řasy s lepidlem od značky Ardell
Já ve svém organizéru na make-up pár párů řas mám, jenže ty jsou z čínského e-shopu a vůbec mi nevyhovují. Jsou hrozně velké, široké a nejdou do tohoto tvaru, který já potřebují na své oko. Takže jsme do košíku vložila i tyto řasy s lepidlem, na které jsem slyšela a četla samou chválu. Cena řas s lepidlem byla 159 Kč. Recenzi chystám na konec ledna a začátek února.

Zubní pasta s bělícím účinkem od značky Mediblanc
Když jsem již byla rozhodnutá, že svoje nakupování ukončím a mám vše co jsme potřebovala a momentálně chtěla, tak mi byl nabídnut dárek k objednávce. Byl to vzoreček 10 ml zubní pasty na vyzkoušení, tak jsem tedy dárek odklikla a těším se na její vyzkoušení. 
Jak u mě zubní pasta uspěla? To se dozvíte začátkem února.

CO VY A E-SHOP NOTINO.CZ?
MÁTE S NĚKTERÝM Z PRODUKTŮ, KTERÉ JSEM SI KOUPILA ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

26 komentářů:

  1. Když jsem si z parfums.cz objednávala já, taky jsem jako dárek dostala zubní pastu s bělícími účinky.Je fakt dobrá :) Hezké produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí také dostala a používám jí zatím pár dní a jsem s ní také spokojená :)

      Vymazat
  2. Zajímavá objednávka. Já z parfums.cz ještě nic neobjednávala ale už jsem tam pokukovala po nějakých parfémech.

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Parfémy jsem tam já osobně zatím nekupovala, ale sestra a mamka tam kupovaly několikrát a byly velmi spokojený :)

      Vymazat
  3. Aj ja som teraz robila pred avianocami obkednávku z parfums.sk. tá sa však týkala najmä denno-dennej starostlivosti ako zubná pasta, sprchový gél, šampón,.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si kupuji v drogérii, ale dívala jsem se na parfums.cz a mají tam velmi zajímavé produkty na tuto denní péči ;)

      Vymazat
  4. Pěkné, já na Vánoce dostala poukazku na krasa.cz, kde jsem si včera také nakoupila opravdu hodně produktů, měly by přijít do 29. 12. a ceny jsou opravdu úžasné, takže jsem si toho za tu cenu koupila opravdu hodně. Nejspíš o tom udělám také článek. :)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko, na krasa.cz jsem se také dívala, ale více mi vyhovuje díky dopravě parfums.cz :)

      Vymazat
  5. Objednávám jedině na parfums, můj nejoblíbenější eshop! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď také, už si plánuji další objednávku za cca měsíc :)

      Vymazat
  6. Ta paletka od Makeup Revolution vypadá nádherně!:) Těším se na tu podrobnou recenzi:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná! To jsi mě potěšila, budu se snažit podat kvalitní recenzi :)

      Vymazat
  7. Ty paletky vypadají krásně už dlouho pokukuji po ICONIC 1 a 2 :)

    http://www.anordinarygirlfromvillage.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc hezké, zatím jsem s nimi spokojená :)

      Vymazat
  8. Já si Revolution objednávala z dekorativky a myslím, že to tam vyšlo i levněji. Každopádně super vymoženosti!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dekorativky jsem nikdy neobjednávala a parfums.cz mi vyhovuje více, co jsem se tak na dekorativku dívala, díky nabídce produktů :)

      Vymazat
  9. Som zvedavá na recenziu na tú veľkú paletku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji, budu se snažit napsat kvalitní recenzi :))

      Vymazat
  10. Skvělá objednávka! Ta paletka od Makeup Revolution vypadá moc dobře! :) Já mám tento eshop hodně ráda, i když jsem objednávala, tuším, pouze jednou. Mají tam perfektní výběr zboží. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  11. na parfums sa da teda toho veľmi veľa zohnať akurát teraz som si stade objednávala prvý krát tak už sa teším kedy mi to príde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti dojde brzy, mě jelikož bylo těsně před Štědrým dnem, tak došla hned druhý den po objednání, jak ve článku píši.. :))

      Vymazat
  12. Super objednávka! Já teď z Parfums.cz objednávám skoro pořád :D Líbí se mi, jak velký výběr kosmetiky mají :) A paletku od MUR taky plánuji, že si pořídím :)

    Limitovaná vánoční edice Yves Rocher

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!