recenze

RECENZE | Balance krém 24h - For life & Madaga

6:50:00 Nela Procházková 3 Comments




Poslední dobou se v krémech na pleť hodně vyžívám a v zásobě jich mám více jak tři kousky, které jsem nikdy ještě nezkoušela a tak jsem na ně zvědavá.. Nedávno jsem měli možnost číst recenzi na krém, který je vhodný pro ženy, které nechtějí zatěžovat svojí pleť make-upy nebo bb creamy, bohužel mi tento produkt vůbec nevyhovoval, ale na vyzkoušení vzorečku jsem měla ještě tento krém a odličovač, o kterém na blogu zase někdy jindy.

No a dnes bude řeč o krému, který je jak na denní, tak na noční použití. 
Začnu vůní, která je pro mě velmi důležitá u takového produktu, jako je krém. 
Tento mi velmi připomíná Indulonu, kterou zrovna díky vůni moc nemusím. Za to se ale hezky roztírá, pleť krásně hydratuje, rozzáří, na pleť stačí nanést pouze trocha krému a ze začátku to vypadá, že se krém jen tak rychle do pleti nevstřebá, ale poté se hezky vpije.

ZNÁTE ZNAČKU FOR LIFE & MADAGA?
CO ŘÍKÁTE NA TENTO KRÉM?
POUŽÍVÁTE KRÉMY NA 24H?

Dále si můžeš přečíst

3 komentáře:

  1. Túto značku mám naozaj veľmi rada. Tento krém som ale nešte nemala. Skús vyskúšať Natural Look (u mňa perektný tónovací aj keď moc nezakryje) :) No pre mňa je to od nich No1

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natural Look jsem zkoušela (psala jsme na něj i recenzi) a ten mi vůbec, ale vůbec nevyhovoval..

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!