recenze

RECENZE | Lak na nehty Flormar - č. N003 Tender Pink

7:19:00 Nela Procházková 8 Comments



Nedávno jste měly tu možnost si přečíst recenzi na lak od značky Flormar, který jsem si dovezla až z Bulharska. Ale jelikož já laky miluji, tak jsem si nedovezla pouze jeden, ale rovnou dva! Dnes Vám v tomto článku představím ten druhý lak, který je také od značky Flormar.. 
Balení laku neboli lahvička je stejná jako u minulého laku (TADY). Lak je z kolekce NEON a odstín je krásně tmavě růžový. Štěteček má stejný jako u minulého laku. 
S krytím je na tom lak dobře, stačily pouze dvě vrstvy. Se schnutím na tom je maličko horší, ale není to nic hrozného. Pro dokonalé zaschnutí jsem čekala asi 5 minut. 
Bohužel mi tento lak nehty zdobil pouze cca 3 dny, poté se začal loupat. 
Za to odlakování šlo jako po másle. 

Lahvička má 11ml

MÁTE S TĚMITO LAKY ZKUŠENOSTI?
LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN LAKU?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Lak má veľmi peknú farbu. Škoda, že si ju neukázala ako vyzerá na nechtoch

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neukázala, a ani to neplánuji, jelikož jsem si opět skoro po 5 měsících dala gelové nehty :-)

      Vymazat
  2. Krásna farba, od Flormaru mám len jeden lak a je super preto si určite kúpim ďalšie :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si kup další, mají moc hezké barvy :-)

      Vymazat
  3. Ta barva vypadá fakt skvěle, patří k mojí nejoblíbenější :) Já potřebuju laky co rychle schnou, protože jsem hrozně netrpělivý člověk a než mi ten lak zaschne stihnu se desetkrát někde otřít a zanechat šmouhy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to já používám sprej od Avonu, psala jsme na něj i recenzi (cca před rokem) :-)

      Vymazat
  4. Jám mam od Flormaru jenom jeden lak, ale musím říct, že konzistence, štěteček a barva jsou úžasný, krásně se s ním pracuje, takže asi budu muset vyzkoušet ještě nějaký další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, navíc značka Flormar má krásné barvičky :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!