recenze

RECENZE | Laky na nehty č. P621 a Vintage Boutique - Avon

6:57:00 Nela Procházková 5 Comments



Tyto dva laky mám ve své sbírce laků delší dobu a moc si je na nehty nelakuji, jelikož jsou to dvě barvy, které moc na svých nehtech nemusím. Každopádně tyto dva laky, které jsou z řady nailwear pro+ mám ráda a nemám jich málo.

Co laky z řady nailwear pro+ slibují?
  • dokonalá manikúra jako ze salónu
  • odolný a dlouho trvající lak má vydržet až 12 dní
  • obsahují diamantový prášek, pryskyřici, panthenol a speciální polymery pro lesklý efekt
  • velmi dobrý štěteček
  • překrásné barvy a různé efekty
  • laky obsahují KOMPLEX DURA-PLUS, díky němu zajišťují vysoký lesk a až o 80% silnější nehty

Lak na nehty P621
Tento lak má tmavě šedou barvu, která u mě není vůbec oblíbená, ale v mé sbírce prostě nemohla chybět. Lahvička je klasická jako u každých obyčejných laků od Avonu. 
Štěteček mě celkem vyhovuje, ale mohl by být kratší. Lak schne celkem rychle, asi po 60-80 sekundách je už hned uschlý. Jeho barva je dost sytá a stačí nanést pouze dvě vrstvy a opravdu se krásně lesknou. Na nehtech vydrží bez jakého koliv poškození cca 8 dní. Odlakování jde jako po másle.
Lahvička má 12 ml

Lak na nehty Vintage Boutique
Tento lak se mi odstínem líbí mnohem více, ale také ho nosím pouze výjimečně. 
Jinak jeho vlastnosti jsou úplně stejně jako u předchozího laku v odstínu P621.
Lahvička má 10 ml

Cena laků je 59 Kč

MÁTE ZKUŠENOSTI S TĚMITO LAKY?
TAKÉ NEMÁ V OBLIBĚ ŠEDÉ ODSTÍNY LAKŮ NA NEHTY?

Dále si můžeš přečíst

5 komentářů:

  1. Úžasné farby. Veľmi sa mi páči, že máš tie umelé nechty a farby skúšaš aj tam. Ja by som však niekedy ocenila ak farbu na normálnych nechtoch, nakoľko nechty majú typicky "ružový" podklad a preto by ma zaujímala farba. Najmä pri jemnejších farbách. Avšak tuto fotka úplne stačí :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, laky na svých nehtech plánuji fotit.. Ale nedokáži říct přesně kdy, jelikož jsem až do září měla umělé nehty a ty mé byly úplně zlámané a až teď si je "pěstuji" abych je mohla na internetu vystavovat.. Já své nehty neudržím moc dlouhé, jelikož se mi hodně lámají, ale odhadem do dvou měsíců je budu vystavovat u mě na blogu :-)

      Vymazat
  2. od Avonu jeden lak mám, ale z té gel řady, nevím, jak se přesně jmenuje a je fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z řady Gel mám dva laky a jsem s nimi také spokojená.. Psala jsem na ně i recenzi na blogu!

      Vymazat
  3. Krásne farby, ale mňa laky z Avonu ani Oriflame moc nezaujímajú :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!