recenze

RECENZE | Make-up houbička - BrushArt

10:40:00 Nela Procházková 6 Comments



Dlouhou dobu jsem na nanášení make-upu nebo bb-creamu používala plochý štětec od Avonu, ale ten mi po pár měsících přestal vyhovovat a spoléhala jsem na své prsty. Ale čím dál více jsem přemýšlela o koupi make-up houbičky, ale 500 Kč se mi za houbičku ze Sephory dávat nechtělo a z čínského e-shopu eBay a Ali neobjednávám a stejně vím, že houbičky na make-up od tam nejsou dobré a po pár používání se s nimi můžete rozloučit a hodit je do koše. Co bych za tu cenu čekala, že? Při třídění kosmetiky jsem ale narazila na plochou houbičku ve tvaru labutěnky, kterou jsme měla k pudrovému make-upu z Avonu. 
Tak jsem jí pár týdnů používala, ale nebylo to ono. Při objednávání produktů na mém oblíbeném e-shopu Notino jsem na pár houbiček na make-up narazila a začala jsem vybírat, kterou dám do elektronického košíku. Na výběr je od značky Dermacol, Missha, Artdeco, Shiseido The Makeup, Holika Holika a Diva & Nice, ale tyto všechny značky dělají buď ploché houbičky, štětcové nebo malé čtvercové či trojúhelníkové. 
No ale poté tam mají make-up houbičky, které já jsem hledala a nutně potřebovala. A to od značky Makeup Revolution a BrushArt. Dokonce od obou značek mají na výběr ze dvou variant houbiček, normální a tvarovanou. Nemohla jsem se rozhodnout, jakou zvolím značku, ale nakonec jsem se přiklonila k levnější variantě a tak jsem po pár minutách rozhodování hodila do elektronického košíku make-up houbičku od značky BrushArt.
Jelikož je to houbička mix barev. Tedy o náhodě, tak jsem pochopitelně nedostala tu krásnou růžovou, co je na ilustrační fotce, ale dostala jsem modrou, která není škaredá, ale na první pohled jsem byla maličko zklamaná (milovnice růžové to jistě pochopí). Na e-shopu mají fotku se všemi make-up houbičkami a ty barvičky jsou opravdu krásné všechny. Já jsem si vybrala tu obyčejnou a ne tvarovanou. 
Vlastně nevím proč, ale nějaký extra rozdíl v tom nevidím. Houbička je měkká a lehce se s ní make-up nanáší, rozhodně mi vyhovuje více než ten štětec z Avonu nebo plochá houbička z Avonu. S houbičkou se make-up moc hezky drží v ruce, vrství, roztírá a dostanu se s ní i na obličeji tam kam jsem měla problém se štětcem či plochou houbičkou, díky tvaru houbičky. 
Mám namysli např. pod oči a kolem nosu. I když má sestra říkala pravý opak, jelikož houbičku si také ještě přede mnou pořídila, já o tom nevěděla a není s ní vůbec spokojená, takže jí nepoužívá. Sestra říkala, že jí vadí, že se make-up do houbičky vsakuje, což mi teda nepřijde. No co se říká 100 lidí 100 chutí. Já jsme ale s make-up houbičkou naprosto spokojená a nehodlám se jí vzdát. Jen nevím, zda je potřeba houbičku po každé aplikaci make-upu umýt vodou s mýdlem, já to nedělám a houbičku umývám cca po 3 dnech použití. Houbička i po pár použití a vykoupání vodou s mýdlem je k použití, takže to není jak u houbiček z čínských e-shopu, že po pár použití a umytí mýdlovou vodou je houbička k vyhození.

(Nyní jsem si všimla, že je na e-shopu novinka s tím, že si samy můžete vybrat vlastní barvu houbičky) :) 

Cena houbičky je 89 Kč
Zakoupit si jí můžete TADY

ČÍM SI MAKE-UP NANÁŠÍTE VY?
S JAKOU HOUBIČKOU NA MAKE-UP JSTE SPOKOJENÍ?
PO KOLIKA APLIKACÍ HOUBIČKU UMYJETE?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Pekná recenzia... Tiež z važujem kúpu podobnej hubky, pretože zatiaľ používam iba tie klasické trojuholníkové. Na nanášanie make-upu používam plochý štetec práve od Brush Artu a ten mi vyhovuje, ale s hubkou je to rýchlejšie...
    Alexandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, moc děkuji! Ano, houbičkou je to mnohem rychlejší a snadnější.. Určitě si jí kup :-)

      Vymazat
  2. Vyzerá super. Páči sa mi cena ale aj krásna modrá farba.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Na moje silvestrovské líčenie som sa konečne rozhodla vyskúšať túto hubičku, ktorú už však mám doma veľmi dlho. Ešte celkom neviem aká je ale dám jej ešte pár šancí. Možno si ju aj zamilujem. Kto vie? Každopádne naozaj pekný článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí šanci dej.. Děkuji za pochvalu článku!

      Vymazat
  4. Já to hodně střídám. Na každý makeup používám něco jiného, abych docílila finishe, který chci a potřebuji.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!