recenze

RECENZE | Šampon pro zvětšení objemu - Avon

13:30:00 Nela Procházková 12 Comments



Ráda šampony střídám, nejsme ten člověk, který má doma pouze jeden šampon a jeden kondicionér a když mu dojde, tak si kupuje hned ten stejný. V košíku s kosmetikou koupenou do zásoby jsem měla i šampon od mé velmi oblíbené kosmetické značky Avon, který slibuje velmi zajímavou věc, kterou ne moc potřebuji, ale objem se hodí vždy!

Co šampon pro zvětšení objemu slibuje?
  • dokonale myje vlasy a pokožku hlavy
  • dodá až dvojnásobný objem 
  • posiluje, zvláčňuje vlasy
  • dodá vlasům pružnost a lesk 
  • objem vlasů trvá cca 24 hodin 
  • po aplikaci šamponu jsou vlasy silnější a krásnější
Obal tohoto šamponu je klasický jako u všech šamponu a kondicionéru od značky Avon, akorát se liší od ostatních produktů v tom, že láhev je ve stříbrné barvě a štítek nebo-li etiketa je v mé nejoblíbenější barvě fialové (to už něco znamená, ne :D)?
Nemám ráda, když je pěna ze šamponů všude po celé koupelně a z vlasů nejde vymýt. 
U tohoto šamponu to tak není, sice krásně pění, ale z vlasů jde velmi dobře smýt. 
Šampon na vlasy nanáším pouze jednou a bohatě to stačí, jelikož jak jste mohli vidět u včerejšího líčení, tak mám nový účes (z mé dlouhé hřívy se stalo mikádo a náramně si ho užívám (TADY)). Ale když jsem měla ještě svojí dlouhou hřívu, tak bylo potřeba si šampon na vlasy nanést dvakrát. Objem vlasů je určitě znát a hlavně vlasy jsou krásně nadýchané a nejsou zplihlé, jak to často bývá. Hodně lidí mě i chválí vlasy, že jsou krásně lesklé a ptají se mě, jak to dělám.. Takže vždy jim odpovím, že šampony střídám a nejčastěji používám (tenhle) a potom ještě šampon z Mrtvého moře (TADY).
Výrobci slibují 24 hodinový objem po aplikaci tohoto šamponu, což by se dalo říct, že je to pravda. Nevím, jak dlouho by objem působil u řidších vlasů, ale u mých působil opravdu cca 24 hodin. Poté jsem již měla svůj vlastní objem od přírody. Mimo jiné šampon i krásně voní a po něm tak voní po celou dobu i vlasy. Bohužel neumím nějak extra dobře popisovat vůně, ale je velmi jemná a hlavně příjemná. Hezké a nemastné vlasy mi po tomto šamponu vydrží cca 4 dny, což si myslím, že je velmi slušné, jelikož si ten pátý den ráno aplikuji na vlasy suchý šampon od Klorane a večer umyji. Pokud nechcete měnit svůj oblíbený šampon, tak můžete vyzkoušet i sprej pro zvětšení objemu, který by měl mít stejné účinky, jako tento šampon.
Složení:
Aqua, sodium laureth sulfate, sodium lauryl, sulfate, cocamidopropyl betaine, cocamide mea, parfum, sodium chloride, guar hydroxypropyltrimonium chloride, panthenol, disodium edta, hydrolyzed collagen, unoleamidopropyl pg-dimonium chloride phosphate, hydrolyzed wheat protein, aminomethyl propanol, hydrolyzed wheat starch, methylchloroisothiazolinone, amyl cinnamal, butylphenyl methylpropional, citronellol, hexyl cinnamal, limonene.

Šampon má objem 250 ml, ale lze zakoupit i 400 ml
Cena šamponu s objemem 250 ml je 59 Kč
Šampon pro zvětšení objemu – Avon Advance Techniques Ultimate Volume zakoupíte TADY

POUŽÍVÁTE ŠAMPONY PRO ZVĚTŠENÍ OBJEMU?
JAKÉHO MÁTE FAVORITA MEZI ŠAMPONY?
JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE S PRODUKTY NA VLASY OD ZNAČKY AVON?

Dále si můžeš přečíst

12 komentářů:

  1. Momentálne mám tento istý ale kondicionér a celkom mi vyhovuje

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ja nepoužívam stále ten istý šampón dookola, ale na šampóny nemám extra požiadavky vyhovuje mi snáď každý z ktorého nemám mastné vlasy.
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám své vlasy dost mastné, takže mi všechny šampony nevyhovují :(

      Vymazat
  3. Zaujímavé, teraz mám šampón na regeneráciu ale plánujem si kúpiť niečo na objem. často používam produkty na objem vlasov
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem měla šampon na objem od Avonu a zabíral mně. Jinak jsem měla pár jiných šamponů od Avonu a byly celkem v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš stejně dobrou zkušenost, jako já :)

      Vymazat
  5. Kdysi jsem měla šampon pro zvětšení objemu taky od Avonu, ale nějaký jiný a fungoval perfektně. Zkušenosti s produkty na vlasy od Avonu mám kladné, ale moc si je nepamatuju, takže budou asi spíš průměrné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, každé tělo a vlasy jsou jiné, takže ne každému může vše vyhovovat a o tom to je :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!