recenze

RECENZE | Suchý šampon s ovesným mlékem pro kaštanové až hnědé vlasy

16:36:00 Nela Procházková 8 Comments



Se suchým šampónem jsem měla do nedávna pouze jednu zkušenost a to od značky Balea.. Vždy jsem chtěla vyzkoušet od Batiste, ale když jsem se dostala do města, tak jsem na něj zapomněla. Když se mi naskytla možnost vyzkoušet pro mě neznámou značku Klorane a od ní suchý šampon, tak jsem neváhala a do výzvy se přihlásila. No a byla jsem vybraná na testování. Přes portál Blogerky.cz, za co jim chci velmi poděkovat!

Jelikož mám tmavě hnědé vlasy, tak mi ten suchý šampon od Baleni nevyhovoval na 100% ani 99%, zkrátka a rychle řečeno „trochu šedé fleky“ to ve vlasech nechávalo. Proto jsem si vybrala suchý šampon s ovesným mlékem pro kaštanové až hnědé vlasy.
Obal není ničím módní, který bych obdivovala od nevidím do nevidím. Ale nemůžu říct, že je nějak škarený, ale zase není ničím krásný.

Co suchý šampon slibuje?
  • rychlý a praktický
  • čisté vlasy mezi 2 klasickými mytími
  • objem, lehkost, účes vydrží
  • -snadné odstranění zbytků, nezanechává na vlasech stopy
Suchý šampon není nijak extra parfémovaný, ale jemně voní.
Na vlasech opravdu není vůbec, ale vůbec vidět ani před rozčesáním, což já velmi oceňuji! A jeho funkčnost? Bomba! Po aplikování mám hned vlasy, jako kdybych si je umyla a mám je krásně načechráné a s objemem, bohužel mě mrzí je jej nemohu porovnat se suchým šamponem od Batiste.
Nemastné, načechrané vlasy po aplikaci suchého šamponu vydrží krásné cca 6 hodin, což je pro mě značka ideál!

Oficiální aplikace:
Před aplikací důkladně protřepejte. Aplikujte ze vzdálenosti 30 cm ke kořínkům, nadzvedávejte pramen po prameni, Nechejte působit 2 minuty a pečlivě vlasy pročesejte., ideálně s předkloněnou hlavou pro ještě větší objem.

Objem má 150 ml
Více o suchém šamponu TADY

JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE SE SUCHÝMI ŠAMPONY?
JAKÝ NÁZOR MÁTE NA TENTO OD KLORANE?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Aj ja som dostala od nich Klorane suchý šampón, ale s pŕhľavou (nakoľko mám veľmi bledé vlasy). Ale aj tento vyzerá super

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. JA som mala len Batiste, ale tento vyzerá celkom dobre :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky vždycky vadilo, jak ty suché šampony nechávají na hnědých vlasech stopy...tenhle jsem ještě nezkoušela, ale musím to napravit :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!