TIP

TIP | Má další kosmetická objednávka z Notino.cz

16:43:00 Nela Procházková 18 Comments



Ahoj holky!
Tak jsem tu opět s mojí další objednávkou z e-shopuNotino, z kterého jsem objednávala minulý měsíc a asi se to stane mezi mé každoměsíční nakupování. Jelikož bydlím v malé vesnici a nemám možnost se do města dopravit kdykoliv. Tentokrát jsem měla ale cestu do Brna, kde má i e-shop výdejní místo, takže jsem si objednávku nastavila tak, abych si jí mohla vyzvednout v Brně. Což jsem dělala poprvé, ale byla jsem tam s mamkou, která má tento e-shop velmi ráda a objednává si z něj hlavně parfémy a samou náhodou tam měla také cestu, jelikož si tam opět objednala parfém, tak mi vše mohla ukázat, jak to chodí.. Jelikož já nebýt mé mamky, bych zašla rovnou do té prodejný a ne do 5.patra kde se nachází výdejna e-shopu Notino.

Trochu jsem se obávala, jak se objednávka vyzvedává, ale mamka mi vše vysvětlila a šlo to jako po másle.. A myslím si, že když bych tam nebyla s mamkou, tak mi poradí i na té výdejně, jelikož tam byla moc milá slečna. Kdo nečetl můj minulý článek o objednávce z Notina před Vánoci, kde jsem psala, proč jsem si tento e-shop oblíbila, tak se můžete podívat (TADY), kde popisuji dopravu, nabídku a dostupnost mnoha produktů a ceny.

Co jsem si na Notinu objednala tentokrát?
  • Matující pudr – Rimmel London
  • Matující bronzer – Makeup Revolution
  • Konturovací štětec na pudr – Makeup Revolution
  • Rtěnka – Makeup Revolution
  • Rtěnka – Makeup Revolution
  • Krycí korektor – Dermacol
  • Tekuté oční linky – Astor
  • Plus opět jako dárek k objednávce jsme dostala vzoreček pasty na zuby s bělícím účinkem – MEDIBLANC (o pastě jsme psala TADY)

Matující pudr od mé oblíbené kosmetické značky Rimmel London (v odstínu 003 Peach Glow)
Nikdy jsem nevyzkoušela jiný pudr než od značky Avon, které jsme velmi věrná a od ní mi pudry velmi vyhovují. Ale lákalo mě vyzkoušet a porovnat jiný pudr, od jiné značky a zároveň i levnější variantu. No a do oka mi padl tady tento, který byl za hubičku a to doslova a do písmena. Když říkám za hubičku, tak si tuto cenu nemůžu nechat pro sebe a musím vám jí přeci říct, tento pudr mě vyšel na krásných 55 Kč, takže vám říkám, že od něj nečekám žádné zázraky, ale jsme na něj velmi zvědavá. Na podrobnou recenzi a malé porovnání s mými věrnými pudry od značky Avon se můžete na blogu těšit koncem února!

Matující bronzer od mé nové vyzkoušené značky Makeup Revolution
Značku Makeup Revolution nemám skoro vůbec vyzkoušenou, jelikož jsme od ní vyzkoušela zatím pouze paletku očních stínů (RECENZE). Takže mě pochopitelně lákalo vyzkoušet něco více a jelikož jsme zrovna sháněla nějaký bronzer, tak mi do oka padl tento a hned letěl do elektronického košíku. Cena bronzeru je 99 Kč. Na podrobnou recenzi se můžete těšit v únoru!

Konturovací štětec od kosmetické značky Makeup Revolution
No a když už jsme si koupila ten bronzer, tak proč bych si nekoupila i krásný štětec na konturování. Já svojí sbírku štětců na makeup teprve kupuji, takže na konturování jsme doposud žádný neměla. Cena byla maličko vyšší, takže od tohoto štětce čekám něco více 299 Kč. Na recenzi se můžete těšit začátkem března, až štětec dostatečně ozkouším.

Rtěnka od značky Makeup Revolution (v odstínu Propaganda)
Mnou v dnešním článku několikrát změněnou značkou je i tato rtěnka, na kterou jsem velmi zvědavá, jelikož obalem asi každé z nás připomíná rtěnky od luxusní značky MAC. 
Je mi jasné, že tato rtěnka nebude zdaleka tak dobrá, jako od rtěnky od MACu. Cena rtěnka byla 129 Kč. Na podrobnou recenzi i s fotkou na rtech se můžete těšit začátkem března.

Rtěnka od značky Makeup Revolution (v odstínu Passion)
Mám tu další, ale ta se obalem rtěnky od MACu nepodobá vůbec. Je to totiž rtěnka v druhém pořadí a navíc stojí zase za hubičku. Díky ceně rtěnky jsem na ní velmi zvědavá. 
Cena této rtěnky je 50 Kč. Na tuto rtěnku se můžete těšit koncem února a v než vám na ní napíši recenzi, tak jí můžete vidět v nějaké INSPIRACI NA LÍČENÍ.

Krycí korektor od mé oblíbené značky Dermacol (v odstínu 02 )
Korektor jsem doposud nepoužívala vůbec, naposledy jsme použila korektor asi v roce 2014. 
Ale rozhodla jsem si ho opět koupit, jelikož mi bylo občas líto pleť zatěžovat bb cream nebo makeup, když to nebylo zrovna tolik nutné. Cena krycího korektoru je 98 Kč. Na podrobnou recenzi se na blogu můžete těšit začátkem února.

Tekuté oční linky od mé oblíbené značky Astor (v odstínu 090 Black)
Oční linky mám pouze v gelové verzi, s kterou ne moc dobře umím nebo spíše neumím zacházet. Takže jsem se rozhodla o koupi tekuté verze, u které tajně doufám, že mi to půjde lépe. 
Cena tekutých černých linek je 104 Kč. Na podrobnou recenzi a dozvědění se, jestli mi tekuté linky vyhovují lépe se dozvíte v březnu.

JAK SE VÁM MÁ OBJEDNÁVKA LÍBILA?
TAKÉ OBJEDNÁVÁTE Z NOTINO.CZ?
MÁTE S NĚKTERÝMI Z MNOU ZAKOUPENÝCH PRODUKTŮ ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

18 komentářů:

  1. Ten štětec jsem si taky objednávala, mám z něho smíšený pocity :) tak uvidíš.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem jej zkoušela a zatím u mě přesahují klady než zápory :-)

      Vymazat
  2. Ten štětec vypadá zajímavě, a i rtěnka "MAC" nemusí být zlá.. těším se na recenze !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sofi, tak jsme na ty produkty zvědavá.. Již jsem všechny zkoušela asi 3x :))
      Brzy se dočkáš recenze!

      Vymazat
  3. Pořádná nálož beauty novinek :) Ten pudr od Rimmelu je skvělý! Používám ho moc ráda ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi.. Už jsem ho párkrát vyzkoušela a přesahují u mě klady :-)

      Vymazat
  4. Tá dermacol ceruzka vyzerá naozaj bombovo :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor už jsem párkrát vyzkoušela a zatím je skvělý :-)

      Vymazat
  5. Najviac ma asi zaujal ten rúž :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Z parfums jsem ještě nic neobjednávala. Jsem zvědavá na ty linky od Astoru.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi na linky chystám příští týden :)

      Vymazat
  7. Něco od Makeup Revolution chci už dlouho vyzkoušet:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, některé produkty jsou skvělé :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!