recenze

RECENZE | Paletka očních stínů od Essence - All about Nudes

6:16:00 Nela Procházková 14 Comments




S paletkami od mé velmi oblíbené značky Essence nemám moc zkušenosti. Spíše mám zkušenosti s mono stínami, kterých mám dost, ale tato paletka byla má druhá od Essence.
První byla s krásnými jemnými stíny, kterou jsme dostala k Vánocům v sadě s toaletní vodou.
Ale tuhle paletku mi dala ségry tchýně, no abych byla pravdivá, tak si jí koupila pro sebe (ve výprodejovém košíku) na Silestr, ale já jí prostě nutně potřebovala a byla tak byla moje.. Kdo by takovou krásnou malou NUDES paletku nechtěl, že?
Balení je obyčejné a rozhodně není extra kvalitní, ale co bychom za tu cenu chtěly, že?
Vyhovuje mi že je malé, takže do kabelky nebo na cestování skvělé. Vzadu máte i popis celé paletky, plus „tutoriál“ na look. Dle názvu již můžete poznat, že se bude jednat o NUDE stíny, takže v paletce nenajdete žádné barevné odstíny stínů. Ale já NUDE stíny nosím nejčastěji a nejvíce mi i sluší, takže pro mě značka ideál.
A teď se dostáváme k samotným stínům, které tvoří obsah celé paletky.
V paletce najdete všechny stíny pro vytvoření krásného nude make-upu, takže je tam perleťový, krémový až hnědý stín v různých světlých a tmavých odstínech. Navíc jsou tam jak matné, metalické tak i třpytivé stíny. Stíny mají krásnou textůru, nepráší a některé jsou i krémové. No a o pigmentaci stíny můžu říct pouze jedno slovo, velmi dobré! Klidně bych řekla skvělé, ale bohužel některé stíny jsou na tom hůř, než ostatní, ale také jsou dobře pigmentované.
Výdrž všech stínů je stejná, bez báze stíny vydrží 5 hodin, což i to je dobré a s bází pod oční stíny je výdrž znatelná a vydrží až 9 hodin. No neříkejte mi, že by jste od takové paletky za 120 Kč při plné ceně čekaly, že udělá takovou parádu.
Oficiální informace o paletce TADY
Paletka je v odstínu 02 nudes
Paletka má obsah 9,5 g
Cena paletky byla 120 Kč

MÁTE RÁDY ZNAČKU ESSENCE?
VLASTNÍTE NĚJAKOU PALETKU OD TÉHLE ZNAČKY?

LÍBÍ SE VÁM TAHLE PALETKA?

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. Od Essence miluju hlavně laky jsou za dobrou cenu a je výběr z mnoha odstínů. Jinak paletku doma od této značky nemám, ale po této jsem pokukovala v týdnu v Tetě.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky od Essence jsou fajn.. Ale ja už nějaký ten měsíc mám gelovky, takže má závislost na lacich ustupuje :-D

      Vymazat
  2. Já jsem si koupila kdysi, když měli úplně prvně paletku, ta měla jen 6 stínů a pak je vylepšili a vznikly tyhle nové paletky, které už jsem nekupovala, ale líbí se mi a je fajn, že něco takového v drogerii je :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, i ta plná cena je skvělá!

      Vymazat
  3. Ja mám tiež paletku od Essence, ale tú All about BRONZE. Som s ňou celkom spokojná, ale táto Nudes má také lepšie odtiene. Možno si raz kúpim aj túto :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si jí kup.. Já přemýšlím, že ji pořidim sestřičku :-D

      Vymazat
  4. Z All about paletek mám Rose a Greys. Ta rose je boží :) tu Nudes možná někdy vyzkouším.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Essence stíny nejsou špatné. A myslím, že na denní líčení je tahle vážně super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá! Líčení s ní si dělám často :)

      Vymazat
  6. mne sa veľmi páčia tie odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  7. Svojím spôsobom Essence mám rada. Vlastným od nich jednu paletku s názvom "Bronze" a tú používak iba na nejakú výnimočnú príležitosť. Práve túto "Nude" paletku mám problém zohnať. :(

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, paletka je kupovaná v Teta drogérii :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!