RECENZE | Krycí a zmatňující korektor - Dermacol

21:40:00 Nela Procházková 8 Comments

Já moc korektory nikdy nepoužívala, za tu dobu, co se kosmetice věnuji a je mým koníčkem, tak jsem vlastnila asi pouze 3 korektory. Vždy mi to přišlo zbytečné a raději jsem si dala na pleť bb-cream a nebo pouze samotný pudr. A proč mi to přišlo zbytečné? Na to je jednoduchá odpověď! Má pleť na kruhy pod očima netrpí, ale sem tam se mi pupínek objeví. Když jsem si před dvěma měsíci dělala mojí každoměsíční objednávku na e-shopu Notino.cz, tak jsme si řekla, že bych to mohla zkusit a velmi chválený korektor, který pleť zmatní jsem si objednala, jelikož to je to jediné na co stále má pleť trpí.

Co krycí korektor slibuje?
  • Účinně skryje nedokonalosti
  • báječně přilne k pleti
  • zmatňuje, reguluje tvorbu kožního mazu
  • minimalizuje velikosti pórů
  • vhodný pro všechny typy pleti

Korektor je v tyčince a jeho obal není nic extra, ale na tom přeci nezáleží. Mě hlavně zajímá, co je uvnitř! Než začnu popisovat, jaké jsem z něj měla pocity a jestli je opravdu, tak skvělý. Musím dodat, že na výběr máte ze tří odstínů. Já nerada objednávám takhle odstíny na risk, když jsem odstíny produktu neviděla doopravdy. Ale vždy mi to zatím vyšlo a z odstínu jsem nebyla zklamaná a i u toho to produktu mi risk vyšel. Objednala jsme si korektor v nejsvětlejší odstínu a to je č. 1 (Mattifying Cover Stick Corrector).

Korektor je sice v tyčince, ale je hezky krémový, což mi vyhovuje. Nemám ráda, když je korektor tuhý a pleť si s nim až jakoby „dřete“! Skvěle se na pleť nanášel a ještě lépe kryl a zmatnil, což mě opravdu překvapilo. Ani jsem nemusela poté použít make-up nebo bb-cream, bohatě stačilo použít pouze tento korektor a pudr! Jak korektor slibuje, že minimalizuje velikost pórů, tak s tím musím souhlasit. Já mám dost smíšenou pleť a mezi obočím mám v zimě pleť suchou a jinak normální až mastnou, takže jsme na redukci kožního mazu byla velmi zvědavá. Musím říct, že se mi pleť celkem po dobu používání zlepšila. Korektor jsme na pleť nanášela každý den, takže mi tyčinka vydržela dva měsíce, bohužel teď jsem korektor vypotřebovala a už tam nemám ani kousek, což mě mrzí, takže jakmile budu koncem března objednávat znovu přes e-shop Notino.cz, tak do košíku přihodím i tento korektor. Nyní jak ho nepoužívám, tak zatím nepozoruji, že by se mi pleť znovu začala mastit, ale čekám že brzy opět začne. E-shop má v nabídce i zmatňující bázi pod make-up a samotný zmatňující make-up, takže přemýšlím, že si make-up časem objednám!





Složení:
Cyclopentasiloxane, Microcristallina Cera, Isocetyl Stearoyl Stearate, Octyldodecanol, Candelilla Cera, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasiloxane, Stearyl Dimethicone, Petrolatum, Zinc Oxide, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Dimethicone, Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Humethicone Crosspolymer, Dimethiconol, PEG-8, Triethoxycaprylylsilane, Tocopherol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, +/-: CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Korektor má 1,1g
Cena korektoru je 116 Kč
Krycí korektor můžete zakoupit TADY

POUŽÍVÁTE KOREKTOR?
MÁTE S TÍMHLE ZKUŠENOSTI?
JAKÝ KOREKTOR JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ? 

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Týjo, tenhle jsem vůbec neznala. Osobně od Dermacolu mohu doporučit Makeup Cover :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten někdy zkusím, děkuji za doporučení :)

      Vymazat
  2. Já mám tento korektor na pupínky není špatný, ale na kruhy pod očima ho nepoužívám, zdá se mi, že mé oční okolí lehce vysušuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vůbec nevysušuje, ale každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  3. Můj nej korektor je od UD nebo Nars, ale i tenhle vypadá super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy plánuji zkusit korektor od UD, Nars a MAC :)

      Vymazat
  4. Môj miláčik z korektorov je jednoznačne od Catrice :D Skvelý článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O korektoru od značky Catrice jsem slyšela a je prý skvělý, asi ho někdy zkusím :-)
      Děkuji :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!