KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2016 | Lights of orient

21:32:00 Nela Procházková 23 Comments



S příchodem nového ročního období je tu i nová limitovaná edice od kosmetické značky Essence. Jarní limitovaná edice od Essence již na světě je a tentokrát přišla kosmetická značka s jinou, která nemá barvy jara, ale má krásné, luxusní barvy, které jsou mé velmi oblíbené. Černá a zlatá to je moje!

Tato krásná limitovaná edice bude v prodeji od začátku dubna do konce dubna.

Paletka očních stínů

01 we love arabian nights
Tato paletka očních stínů se značce Essence opravdu povedla, zatím hodnotím pouze obal a odstíny stínů. Obal je krásný a odstíny stínů se mi také velmi líbí, určitě budou fajn na nějaké večerní líčení, i když si od nich nic neslibuji. Jen bych upřednostnila spíše matné než třpytivé. Až bude limitovaná edice v prodeji, tak se na paletku určitě v drogérii podívám. 
Cena paletky očních stínů bude 136 Kč

Rozjasňovač jumbo
[Preview] essence trend edition „lights of orient“
01 golden gate to orient
Rozjasňovač jumbo jsme ještě nezkoušela, vlastně jsem ještě nikdy nezkoušela krémový rozjasňovač. Mám pouze zkušenosti s pudrovými rozjasňovači. Ale tento vypadá dobře, možná si ho i pořídím. Na jaro i léto se bude určitě hodit, jen mi ta cena přijde na značku Essence vyšší. No uvidíme jaký bude.
Cena rozjasňovače bude 120 Kč

Tužky na obočí s houbičkou

01 sunkissed beauty a 02 oriental beauty 
Já jsem věrná tužce na obočí z Avonu, kterou používám přes rok a gel na obočí mám také od značky Avon. Ale tato tužka na obočí mě velmi zaujala, jelikož má na druhé straně houbičku pro dokonalé vystínování, což u tužky na obočí vidím poprvé. 
Cena tužek na obočí bude 70 Kč

Matné rtěnky

03 the sultan´s daughter, 02 princess jasmines choice a 01 belly dancing queen
Z laků jsem nyní přešla na rtěnky a matné jsou mé velmi oblíbené. Sice jsem si řekla, že si teď budu kupovat hlavně kvalitní rtěnky od kvalitních značek, takže např. od MACu, ale pokud je v obchodě uvidím a odstín 02 a 01 bude také takový jako na internetu, tak rtěnkám určitě neodolám. 
Cena rtěnek bude 75 Kč

Bronzery

01 sunkissed beauty a 02 oriental beauty
Bronzer mám pouze jeden a to ten klasický, velmi známí, kuličkový od značky Avon. Takže na léto by se mi další určitě hodil.. 
Cena bronzeru bude 95 Kč

Tělový sprej

01 genie in a bottle
Tento tělový sprej mě nezaujal a je to asi první produkt z této nové limitované edici, který nepotřebuji.. 
Cena tělového spreje bude 90 Kč za 100 ml

Laky na nehty
PicMonkey Collage
02 the sultan´s daughter, 04 belly dancing queen, 01 golden gate to orient a 03 princess jasmines choice
Další produkty z této limitované edice, které si nepotřebuji koupit.Ale musím uznat, že ten zlatý lak má moc hezký odstín..
Cena laků bude 60 Kč

Zlaté tetování na tělo

01 magic carpet ride
Zlaté tetování opravdu také nepotřebuji a myslím si, že je to jeden z nejméně potřebných věcí v této limitované edici. Místo tetování bych určitě uvítala jiný produkt. 
Cena tetování bude 90 Kč

Škoda, že se k nám nedostanou i ostatní produkty, které jsou v limitované edici.. Což jsou černé linky na oči, tvářenka a štětec. 

JAK SE VÁM LÍBÍ TATO NOVÁ LIMITOVANÁ EDICE?

Dále si můžeš přečíst

23 komentářů:

  1. Z celé té limitky se mi líbí paletka, matné rtěnky a tělový sprej, a naopak se mi vůbec nelíbí laky ... :/ Ale na limitku se těším, určitě si z ní něco pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka a rtěnky jsou opravdu krásné.. :-)

      Vymazat
  2. Love the nail polishes ��


    anniens.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasna limitka, asi si budu muset taky udelat radost :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG
    → Join the Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak táto edícia im naozaj vyšla. Zaobstarala by som si z nej všetko okrem produktu na obočie (ten mi totiž pri mojom hustom obočí netreba :D)☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel tato limitovaná edice nebude asi na Slovensku :/

      Vymazat
  5. Limitka vypadá skvěle! Určitě si koupím ten bronzer! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelá limita! Škoda že opäť nebude na SR dostupná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je škoda.. Ale určitě budete mít na Slovensku jinou limitovanou edici, kterou my mít nebudeme :)

      Vymazat
  7. Limitka je moc pekná, ale musím povedať, že Essence už mala určite aj krajšiu limitku. Paletka očních tieňov vyzerá krásne (ale len ten obal). Možno sa pozriem po tom rozjasňovači a telovom spreji :) Ale moc krásny článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvice se mi libi paletka a matne rtenky.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se nejvíce líbí bronzery a paletka stínů. Určitě musím omrknout.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Ty laky mě moc nezaujaly, ale ta paletka velmi :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!