recenze

RECENZE | Pečující rtěnka Iconic Pro - Makeup Revolution

16:38:00 Nela Procházková 22 Comments

Ahoj krásky, všem přeji krásné a poklidné velikonoční svátky!
Dlouho tu na blogu nebyla žádná recenze na rtěnky, že? To se ale v nadcházejícím měsíci chystám napravit, a čekají vás rovnou další dvě recenze na rtěnky. Recenze na jednu rtěnku nebude ledajaká, ale bude se jednat o rtěnku od mé nyní velmi oblíbené značky MAC. A druhá recenze bude na rtěnku od té stejné značky, jako dnešní, akorát rtěnka bude za pár kaček. No a teď se vrhneme na recenzi rtěnky!

Co pečující rtěnka od Makeup Revolution slibuje?
  • hladké rty
  • dlouhotrvající hydrataci
  • intenzivní krytí
  • skvělé odstíny
Když se na rtěnku podíváte, tak se vám hned připomene rtěnka od Macu, která má skoro stejný tvar obalu. No ihned na začátek vám řeknu, že se to rtěnce od Macu ani malinko nepodobá, doufaly jste, že ano? Bohužel vás zklamu, a i já jsem byla z celkové rtěnky dost zklamaná. Jelikož jsem si objednala ještě jednu, akorát je z jiné řady a za pár korun a i ta je lepší než tahle, ale o ní bude recenze někdy jindy.
Obal je hezký, lesklý, zdobí jej i zlaté části, které rtěnku dělají luxusnější a hezčí. Velmi se mi líbí, že na spodní části obalu (moc neumím popisovat), je barevně udělán odstín rtěnku, což určitě chválím a rtěnka má u mě za tohle plus. Samotný odstín je úplně zespodu rtěnky, jak jsme všechny zvyklé a fond odstínu je hezky čitelný, není žádným miniaturním písmem, jako to u některých rtěnek bývá, za tohle výrobce rtěnky moc chválím.

No a teď se dostáváme k samotné rtěnce, která mě velmi zklamala a moc jsme se na ní těšila, jak jí půjdu vyvětrat ven, což se asi mockrát nestane. Hned vám řeknu uvedu informace proč. Jelikož rtěnka je dost tekutá, ano tekutá, takže se velmi špatně nanáší a máte jí všude kolem rtů. Slívá se vám do sebe, takže jí i na nějakém místě na rtech vůbec mít nebude, ani kdyby jste se snažili sebe víc. Výdrž je podprůměrná, jelikož vám na rtech rtěnka vydrží bez jakéhokoliv hnutí cca slabých 30 minut, což je pro mě málo, ano beru to když se nenapijete. Jedině co musím u rtěnky pochválit je hydratace, která se moc povedla a rty opravdu nevysušuje, ale maličko se vpijí do vrásek. Kdybych měla popsat pouze odstín rtěnky, který jsem si vybírala podle internetu, tak je stejný jako na obrázku, což chválím, pigmentace rtěnky je také vysoká, a samotný odstín se mi velmi líbí, jelikož mám ráda výrazné a tmavé rtěnky, což je přesně tahle, má v sobě špetku vínové, ale stále je to krásná červeně rudá barva. Tato řada rtěnek má i matné odstíny, které na tom budou možná lépe, takže jí zkusím dát šanci a někdy si objednám od této rtěnka matný odstín.

Je ale možné, že vám tato rtěnka bude vyhovovat. Tato recenze je pouze můj názor a má vlastní zkušenost!

Tato rtěnka je v odstínu Propogonda
Rtěnka má 3,2 g
Cena je 129 Kč
Pokud vás tato rtěnka zaujala, tak si jí můžete zakoupit TADY

MÁTE S TOUHLE ŘADOU RTĚNEK ZKUŠENOSTI?
LÍBÍ S EVÁM MNOU VYBRANÝ ODSTÍN?
MÁTE RÁDY KOSMETIKU OD ZNAČKY MAKEUP REVOLUTION?

Dále si můžeš přečíst

22 komentářů:

  1. Na mě je rtěnka moc výrazná, ještě jsem nezkoušela nic z této kosmetiky, ale už jsem o ní dost četla.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda výrazné rtěnky.. Tato značka je fajn, až na tuhle rtěnku :-D

      Vymazat
  2. Mám se rtěnkami z této řady stejné zkušenosti. Také mi nesedí.
    Líbí se mi, že je tvá recenze objektivní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nemám ráda recenze, které nejsou pravdivé :)

      Vymazat
  3. Vyzerá moc super :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Barva je fajn, škoda že je tak špatná.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. JA mám jeden rúž od Makeup Revolution, ale nie z tejto rady ten sa mi zdá fajn aj keď na pigmentácii by mohli trocha zapracovať
    Leekralova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lei, já mám také ještě jeden, ale z jiné řady a ten je fajn.. Ale na něj bude recenze v dubnu :-)

      Vymazat
  6. tohle je moje oblíbená ! super článek moc hezky se čte:-) tešim se na další!
    určtiě mrkni ke mě na blog o modleingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa ta farba nahodou neskutocne paci!


    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný odstín, hned bych ho brala. Škoda, že tak málo vydrží. 30 minut je málo asi pro každého :(

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín je na živo ještě hezčí, ale ta výdrž je mizerná :-(

      Vymazat
  9. Skoda, ze je celkem na nic, odstin vypada dobre.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. s touto nemám skúsenosť, ale farba je celkom pekná :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!