recenze

RECENZE | Rtěnka Amazing (Dare Matte) - Makeup Revolution

19:58:00 Nela Procházková 14 Comments

Přeji hezký středeční večer,
všechny ženy, které četly minulou recenzi na rtěnku od značky Makeup Revolution (TADY). Byly určitě zvědavé, jaká recenze bude na tu mnohokrát zmiňovanou rtěnku, která byla a je podle mé zkušenosti mnohem lepší, než ta dražší, jak už jsme ve článku naznačila.

Jakmile jsem viděla cenu této rtěnky, řekla jsem si, že jí musím zkusit. Rozhodně jsem od této rtěnky nečekala žádné zázraky, cena je opravdu směšná a čekala jsme, že bude horší než rtěnky od mé oblíbené značky Essence. Neříkám, že rtěnky od Essence jsou špatné nebo dokonce nejhorší, to neříkám, ale rozhodně nemají na rtěnky od Avonu, Rimmel či Maybelline. Obě rtěnky od značky Makeup Revolution jsme si objednala ve stejné objednávce, takže jsem byla opravdu hodně, hodně zvědavá jaké v nich budou rozdíly, jelikož je u rtěnek rozdílná cena. O dražší rtěnce jste si mohli přečíst (TADY), kde jste četli hlavně zklamání, ale barvu jsem tam vychvalovala, alespoň něco.
No a ta levnější rtěnka, o které bude recenze dnes bude lepší a myslím si, že o hodně, jelikož se tato rtěnka dá opravdu nosit a určitě jí několikrát vyvětrám i venku, třeba ve městě.

Co rtěnka Amazing slibuje?
  • příjemná konzistence
  • originální odstíny
  • vysoká výdrž
  • vysoká pigmentace
  • snadno se nanáší
Začnu klasikou a to je obal rtěnky, který je obyčejný a ničím mě nezaujal, ale není nejhorší, rozhodně znám i horší a nudnější obaly od rtěnek. Přes celé víčko rtěnky je zlatý nápis značky, který zdobí celý obal, který je černé barvy. Určitě musím výrobce rtěnky pochválit za proužek zespodu rtěnky, který je v odstínu vaší rtěnky, což je podle mě skvělé! Dále musím pochválit viditelnost odstínu rtěnky, který je dobrým písmem i velikostí. Nemusím ho luštit zespodu rtěnky, ale je napsán na boku rtěnky, kde je i čárový kód.

Barvu jsme vybrala rychle, i když jsem si myslela, že s výběrem odstínu budu mít menší problém, důvod? Na výběr máte opravdu z mnoha, mnoha krásný a zajímavých odstínů. Já ale nechtěla nějaký odstín, který je extravagantní či něco mimo mísu, jak já říkám. Chtěla jsem hezký, ale zároveň něčím zajímavý, výrazný červený odstín a nakonec jsem zvolila odstín Dare, který má matný efekt, na kterým jsem se velmi těšila. Jelikož mě teď matné rtěnky hodně baví a mám je moc ráda, více než lesklé. Odstín bych popsala hodně šťavnaté jahody a maliny, ano to je ten správný popis tohoto odstínu. Mě se odstín líbí mnohem více, než jsem jej viděla na internetu. Teď se dostáváme k rtěnce, jak se jeví na rtech. Musím začít hlavní věcí, která je pro mě důležitá a to je nanášení rtěnky, což ta minulá od Makeup Revolution projela na plné čáře, ale tato ne! Tato matná rtěnky se na rty nanáší skvěle a ani nemusím používat štěteček na rty. Pigmentace je také skvělá, barva je šťavnatá a sytá, prostě skvělá. 
A jak reaguje na rtech? Začnu tím, že rty nevysušuje, i když je to matná rtěnka. Nechci říct, že by rty hydratovala to určitě ne, hydrataci ani neslibuje a to já po ní nechci, ale rty nemám po nanesení rtěnky jako struhadlo! Nezalézá do vrásek a šupinky také nemám. No a výdrž rtěnky je průměrná, na hrnku se rtěnka obtiskne, ale na rtech zůstane, takže výdrž rtěnky je cca 1-2 hodiny, což je podle mě na takovou rtěnku dost slušné.

Rtěnka má 3,8g
Já jí mám v odstínu Dare (Matte)
Cena rtěnky je 50 Kč
Pokud vás rtěnka zaujala, tak si jí můžete zakoupit (TADY)

MÁTE ZKUŠENOSTI S RTĚNKAMI OD MAKEUP REVOLUTION?
CO NA TUHLE RTĚNKU ŘÍKÁTE?
JAK BY JSTE JÍ POROVNALI VY S RTĚNKOU Z MINULÉ RECENZE?

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. Moc pekné :) ja na takého rúže nemám odvahu :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem neměla, ale teď jiné nenosím :)

      Vymazat
  2. Rúž má nádherný odtieň, skvelá recenzia ! :) Tvoj blog sa mi veľmi páči, takže dávam sledovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Jsem ráda, že se ti líbí a stala jsi se mou čtenářkou :)

      Vymazat
  3. Tyto rtěnky jsem zatím nezkoušela, i když ti moc sluší. V obchodě jsem si udělala swatch pár odstínů a žádný nebyl dobře pigmentovaný, takže jsem nekoupila nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a byly to opravdu z této řady? Já jsem s rtěnkou moc spokojená.. :)

      Vymazat
  4. Já myslím, že mám tuhle rtěnku dokonce ve stejném odstínu :) Ale narozdíl od tebe s ní moc spokojená nejsem, se mnou nevydržela ani jedno jídlo :D ..jo a ten "proužek zespodu rtěnky" je ve skutečnosti balzámek, zkus to oddělit :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se divím, já jsme s ní spokojená.. Děkuji za radu, hned běžím pro rtěnku a zkusím proužek oddělit, nikdy jsem takhle rtěnku nezkoumala, tak nevím, ale dost mě to překvapilo.. :)

      Vymazat
  5. Rtěnka má krásný odstín, na mě je dost výrazná, ale tobě sluší!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Na živo je odstín ještě hezčí, foťák bohužel hodně zkresluje..

      Vymazat
  6. Odstin je pekny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!