recenze

RECENZE | Sérum pro dokonalé vlasy – Avon

9:09:00 Nela Procházková 23 Comments



Vždy jsem používala na své milované vlasy různé olejíčky na konečky, vyzkoušela jsem jich mnoho. Některé byly velké propadáky, ale dva si u mě své místo získaly, řeč je o velmi známém, krásně voňavém olejíčku od značky Orofluido, ten je u mě olejíček číslo jedna! No a ten druhý je od značky Avon s marockým arganovým olejem, i když je o něco málo levnější než od Orofluida, tak i ten je skvělý a řadím ho na své druhé místo. Oba mi již bohužel došly a já přemýšlela, zda si nějaký z nich znovu pořídím, nebo jestli budu zkoušet nové olejíčky a dám nějakému ještě šanci. Přeci jenom jsou hlavní tři místa a já mám obsazené pouze dvě.


Nakonec jsem se rozhodla pro tu druhou a řekla bych lepší variantu, že dám dalšímu produktu šanci. Tentokrát jsem si ale nepořídila olejíček, ale rovnou sérum na vlasy, které mi bylo doporučené sestrou a její tchyní, přeci jenom dám na rady starších a zkušenější žen, než jsem já. Sérum, které jsem si pořídila slibuje plno věcí, takže jsem na něj byla vážně zvědavá a těšila jsem se, jak ho vyzkouším. Jedná se o bezoplachové sérum, které poskytuje speciální péči suchým a poškozeným vlasům. Ne, že bych měla poškozené vlasy, od té doby, co je mám ostříhané, tak jsou opravdu kvalitní a zdravé! Ale doporučuje se používat oleje a séra pro suché a poškozené vlasy, pokud jim dáváte zabrat, např. častým žehlením či kulmování, když to shrnu, tak vystavování častého tepla. A to já bohužel dělám, jelikož se vlasy žehlím téměř denně.

Co sérum pro suché a poškozené vlasy slibuje?
  • vhodné pro všechny typy vlasů
  • vlasům dodává hlubokou hydrataci a výživu
  • napomáhá vyhlazovat a ozdravovat suché a roztřepené konečky
  • přináší lesk, hebkost a vlasy posiluje
  • zabraňuje zacuchání vlasů
  • obsahuje UV-filtry, které chrání vlasy před poškození slunce
Začnu klasicky obalem produktu, který vás zaujme hned na první pohled krásnou zářivou zelenkavou barvou. Věřím, že se tato zelená barva bude líbit i těm ženám, které milují růžovou, tak jako já a zelená je jejich nepřítel. Sérum se aplikuje pumpičkou a stačí pouze kapka, takže já napumpuji cca dvakrát do dlaně a do suchých, fénem vyfoukaných vlasů, hlavně tedy konečků aplikuji. Konzistence séra je hedvábná a velmi příjemná, samozřejmě je sérum mastné, takže si po něm musíte pořádně umýt ruce mýdlem, ale vlasy mastné nejsou, jelikož se sérum do vlasů krásně vsákne. Ihned po aplikaci séra jsou vlasy krásně lesklé a příjemně po séru vonní, není to žádná chemická silná vůně. Sérum jsem po každém umytí používala cca měsíc a půl a musím říct, že konečky po téměř denním žehlení nejsou vůbec suché, roztřepené a jsou krásně lesklé a na dotek hebké. Jelikož stačí pouze 1-2 kapky, tak vám sérum vydrží, troufám si říct půl roku. Pozor, sérum do vlasů nanášejte pouze pokud víte, že si vlasy nebudete ten den žehlit nebo až za cca 3 hodiny, jelikož sérum je hořlavé a nemuselo by to dopadnout dobře!

Složení:
Cyclopentasiloxane, alcohol denat, dimethicone, phenoxyethanol, ethylhexyl, methoxycinnamate, parfum, benzophenone-2, panthenol, phytantriol, amyl cinnamal, coumarin, geranoil, butylphenyl, methylpropional, linaool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene a alpha-isomethyl inone.

Sérum má objem 30 ml
Můžete ho zakoupit TADY
Cena séra je 101 Kč

POUŽÍVÁTE NA SVÉ VLASY NĚJAKÉ OLEJE ČI SÉRA?
MÁTE S TÍMTO SÉREM NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?
JAK VÁS TOHLE SÉRUM ZAUJALO?

Dále si můžeš přečíst

23 komentářů:

  1. Já na vlasy žádná séra ani oleje nepoužívám, jediné 3 produkty, které používám, jsou šampon, suchý šampon a lak (dneska jsem si koupila lak na vlasy od Toni&Guy, tak jsem zvědavá, je hrozně chválený) :) Ale asi se po nějakém séru na vlasy mrknu. I když používám jen šampon, bez kondicioneru, tak mám vlasy pevné a lesklé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš opravdu štěstí, já když nepoužiji kondicionér, tak mé vlasy vůbec nerozčešu.. Ten suchý šampon od Toni&Guy mám určitě v plánu vyzkoušet :-)

      Vymazat
    2. Já mám od Toni&Guy lak na vlasy, ale suchý šampon mám v plánu taky vyzkoušet :) Já si vlasy myji jen šamponem už asi půl roku, a po tom, co jsem použila kondicioner, jsem je měla druhej den mastný .... Takže už jedu jen šampon :)

      Vymazat
  2. Podobné sérum som skúšala aj ja a celkom dobre mi padlo :) Inak moc séra nepoužívam☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  3. Plánujem ho vyskúša, na koľko ma veľmi zaujalo:)
    Na mojom blogu nájdeš GA, tak sa určite zapoj♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ja používam na vlasy takmer denne - nie len po umytí Inca Olej od TMT a je dokonalý! Vôbec nemastí vlasy.

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to veľmi dobre :)
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám práveže vlasy mastné, takže pre mňa by to asi nebola najvhodnejšia voľba, ale mám rada výrobky na vlasy z Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám oleje na suché konečky, a poslední dobou i na lehkou upravu vlasů, když nechci aby mi vlasy trčely všude. Mám olej Dove a ten je skvělý. ale i oleje od Avonu jsou super, na mě naučila moje babička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Dove používam pouze deodoranty a sprchové gely.. Jiným produktům jsem zatím nepřišla na chuť..

      Vymazat
  8. Tento olejcek je podla mna super ale ked chces super duper mega dobry tak vyskusaj od Macadamia Haír :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu:http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, až dopotřebuji tento.. Tak zkusim ten na tvé doporučení, aspoň budu mít s čím porovnávat.. I když si myslim, že sérum a olej je maličko něco jiného..

      Vymazat
  9. Vypadá dobře :) Já používám klasické oleje z drogerie :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu super.. Klasické oleje z drogérii jsem nikdy nepoužívala, ale možná je někdy zkusím, abych měla s čím porovnávat :)

      Vymazat
  10. Tento olejíček jsem dřív používala a moc krásně voněl. Možná se k němu po Tvé recenzi znovu vrátím.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  11. moje no 1. je od značky CHI, ale tak isto mám doma tento olejček od Avonu a rada sa k nemu vraciam :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!