TIP

TIP | Já a gelové nehty - kosmetička nebo vietnamci?

16:23:00 Nela Procházková 11 Comments



Mé první gelové nehty jsem měla v létě, kdy jsem chtěla mít na dovolené krásné nehty, o které jsem se nechtěla starat. Upravené nehty a čisté ruce jsou pro mě známkou ženskosti, takže s nehty si dávám hodně záležet. No a kdo můj blog čte déle, tak ví, že jsem „maniačka“ na laky, miluji je a mám jich cca 100 krásných kousků různých barev a značek.

Od mnoha žen jsem slyšela i četla nadávky na nehty od vietnamců, že po sundání gelových nehtů měly své zničené, atd.. Takže jsem se rozhodla jít k ověřené kosmetičce, ke které párkrát chodila i má sestra. Když jsme byly se sestrou ve městě, tak jsme se stavily k Míši (kosmetičce) a domluvila jsem se na termínu, kdy si k Míši půjdu udělat své nové nehty. Termín jsem si domluvila těsně před odletem do zahraničí, abych nehty měla čerstvé. Sestrou jsem byla upozorněná, že Míša neděla nehty zrovna nejlevněji, ale za kvalitu si člověk připlatí. Barvu gelu jsme měla jasnou, nejvíce podobná jako barva plavek, tvar mandlový a krátké. Na domluvenou hodinu jsem k Míši do salónu přišla, nabídla mi něco na pití a měla jsem si udělat pohodlý, přeci jenom na nehtech nesedíte půl hodiny, já žila v domnění, že tam budu sedět tak hodinu a čtvrt, ale byla jsem v salóně přes 2 hodiny. Co je určitě výhoda zkušené kosmetičky, že vám vše vysvětlý, co s nehty dělá, mě to teda alespoň Míša řekla. Celé dvě hodiny si semnou povídala a cítila jsme se v salóně opravdu dobře, což je velmi důležité. Gel který použila mi maličko pálil, ale vše se dalo vydržet. Po dvou hodinách jsme s nehty byly hotový a přišlo na řadu placení, za nehty jsem dala cca 700 Kč, což mě přijde dost. S nehty jsem neměla žádný problém, odrosty má každá dle rychlosti růstu svých nehtů, ale jak dlouho mě nehty vydržely, to mě opravdu překvapilo. První nehet se mi ulomil až po celých 2 měsících, takže odrosty již byly znatelné..
Poté jsem si své pomoci oddělala i ostatní nehty, což maličko bolelo, ale žádná katastrofa to nebyla. Své nehty jsem neměla zničené, ale pouze maličko osláblé, což se po týdnu spravilo!
Nehty od Míši
Mé nehty po gelových od Míši
V lednu jsme opět začala toužit po gelových nehtech, ale tentokrát po dlouhých. Mé nehty moc dlouhé totiž nebyly a když už konečně ano, tak se mi hned zlomily a nebo jsem si je lámala sama. Jen se mi opět nechtělo jít k Míši a po rozhovoru se sestřenkou Nikčou jsme si řekla, že ty vietnamce risknu a zašla jsme k nim. Byli velmi milý, akorát mi nehty dělal chlap, ale když to umí, tak ať. U vietnamců jsem si odseděla hodinu a půl a platila jsem 340 Kč a s nehty jsem byla velmi spokojená, akorát ta výdrž nehtů nebyla tak dlouhá. První nehet se mi ulomil po 3 týdnech, ale to tak bývá a své nehty nemám vůbec zničené. V tu dobu jsem se rozhodla na gelové nehty chodit pravidelně a za týden se chystám po třetí k vietnamcům. Kde za doplnění platím jako studentka cca 300 Kč. Na úvodní fotce jsou mé nehty od vietnamců!

Jedná se pouze o mé názory a zkušenosti, každá z nás má jiné nehty a ne všichni vietnamci jsou stejní.. 

CO VY A GELOVÉ NEHTY?
CHODÍTE KE KOSMETIČCE NEBO K VIETNAMCŮM?
KOLIK ZA NEHTY PLATÍTE?
JAKÉ MÁTE S GELOVÝMI NEHTY ZKUŠENOSTI?


Dále si můžeš přečíst

11 komentářů:

  1. Já jsem nikdy umělé nehty neměla. Asi toho ani nelituji, své nehty mám docela dobré a když chci aby mi rychleji rostly a byly pevné, začnu jíst mandle. Na mě mají mandle dobrý účinek a ten růst a pevnost nehtů je opravdu znát.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. já chodím k vietnamcům a jsem spokojená neodpadávájí mi vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja odporúčam vietnamcov - sú skvelý a vedia čo robia, s kozmetičkami nemám dobré skúsenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že s nimi máš také dobré zkušenosti :-)

      Vymazat
  4. Ja umelé nechty nenosím, nevyhovujú mi, ale musím uznať, že tieto sú pekné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Umělé nehty jsem nikdy neměla a ani nechci, myslím, že se víc vyplatí péče o svoje vlastní nehty, potom mi lakování vydrží klidně i týden. Gelové nehty by mě asi dva týdny nebo i víc nebavily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tímhle nemohu souhlasit, jelikož někdo (jako třeba já) mám genetikou a mým zdravotním stavem dané lámavé nehty, takže gelové jsou pro mě značka ideál a měsíc mě opravdu baví, nepotřebuji mít každý týden jinak barevné nehty..

      Vymazat
    2. Ale potom im nedokážeš pomôcť ak ich ešte viac ničíš gélovými. Podľa mňa tak ako Kateřina napísala, treba sa starať o tie svoje. Práve keď máš zdravotné problémy s nimi, nemala by si Nela ani myslieť na gélové nechty. Smutné, že hazarduješ so zdravím.

      Vymazat
    3. Hazarduji se zdravím? Tak to už mi přijde dost pod čáru.. Myslím, že vím co dělám!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!