TIP

TIP | Má únorová objednávka z e-shopu Notino.cz!

8:43:00 Nela Procházková 16 Comments



Ahoj kočky!
Už jste zvyklý na nákupy z Notino.cz, že? Ani minulí měsíc nebyla výjimka, že bych si od tam nic neobjednala. Ale již delší dobu jsem přemýšlela o pořízení rtěnky od velmi luxusní značky MAC, ale ceny mi přišly moc vysoké. Když si ale já dám něco do hlavy, že to chci, tak přes to nejede vlak. Takže jsem rtěnky prohlížela, které mají skladem a nakonec jsem si vybrala a hodila jí do elektronického košíku. Dále jsem již akutně potřebovala štětec na pudr a velmi se mi zamlouval ten od značky Ecotools, takže ten jsem si také vzala a jelikož jsem neměla žádnou konturovací tužku k odstínu té nové rtěnky od MACu, musela jsem si koupit i novou konturovací tužku, která byla za pár kaček. Zrovna jsem měla ten týden cestu do Brna, takže jsem si mojí objednávku nechala opět poslat na výdejnu do Brna a objednávku jsem si tam vyzvedla zadarmo.

Co jsem si na Notinu objednala za měsíc únor?
  • Rtěnka s matným efektem - MAC
  • Velký štětec na pudr – Ecotools
  • Tužka na rty – Brische
  • Plus jsem opět jako malý dáreček k objednávce dostala mini vzorek bělící pasty na zuby – MEDIBLANC (vzoreček jsme dala ale své mamce)
Dlouho jsem o této rtěnce snila, ale vždy jsme si říkala, že za takovou cenu budu mít mnoho rtěnek. No ale přemýšlela jsem o ní stále a nakonec jsme si řekla, že si jí pořídím, jelikož na ní slyším samou chválu a to o těch rtěnkách za pár kaček říct nemůžu. Věřím, že pokud mi tato rtěnka bude plnohodnotně vyhovovat, tak to nebude má poslední od kosmetické značky MAC. Rtěnka mě vyšla na 509 Kč. Na podrobnou recenzi o této matné rtěnce a výsledek, jak vypadá rtěnce na rtech se můžete těšit začátkem dubna!

Ne že bych přecházela na ekologický životní styl, ale po této značce štětců a jiných kosmetických produktů jsem pokukovala delší dobu a když jsem opravdu akutně potřebovala štětec na pudr, tak jsem rovnou do elektronického košíku chodila i tenhle štětec na pudr. Navíc mě zaujalo složení celého štětce a různé recenze, které jsem četla a byly velmi kladné. Štětec na pudr mě stál 275 Kč. Podrobná recenze na štětec bude začátkem dubna!

K tak krásné a drahé rtěnce potřebuji přeci i konturovací tužku na rty, ale nechtěla jsem za konturovací tužku utrácet velké peníze a zrovna při projíždění e-shopu mě padla do oka tady ta za pár korun. Ale tuhle značku jsem dosud neznala, při čtení recenze na tuhle konturovací tužku jsem moc nadšená nebyla, ale za zkoušku nic nedám a nebo prodělám pár korun. Konturovací tužka na rty mě stála 49 Kč. Na podrobnou recenzi o téhle konturovací tužce se můžete těšit koncem března.

JAK VÁS ZAUJALA MÁ OBJEDNÁVKA TENTOKRÁT?
MÁTE ZKUŠENOSTI S RTĚNKAMI OD ZNAČKY MAC?
MÁTE ZKUŠENOSTNÍ SE ŠTĚTCI OD ZNAČKY ECOTOOLS?
A CO ŘÍKÁTE NA KONTUROVACÍ TUŽKU OD ZNAČKY BRISCHE?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. rúž od Mac je taký môj sen :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě rtěnku od MACu jednou také budeš mít :)

      Vymazat
  2. Škoda, že jsi neukázala odstín té rtěnky.. :) těším se na recenzi
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, v recenzi jí uvidíš ve své plné kráse :)

      Vymazat
  3. Rtěnku od Macu bych si časem taky chtěla pořídit :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký nákup, rtěnku od Macu bych taky ráda vlastnila :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Mac rtěnku v odstínu Rebel a jsem z ní nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám rtěnku od Macu, je skvělá! Jinak moc hezký článek :)
    http://girlythingsandlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Pekná objednávka. Tak nech ti veci slúžia čo najdlhšie a nech si s nimi spokojná :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!