TIP

I já jsem si pořídila krásnou a originální O´bag!

21:04:00 Nela Procházková 32 Comments

 Když jsem tuhle krásnou a nepřehlédnutelnou kabelku viděla, tak jsem jí samozřejmě chtěla, ale po zjištění její pořizovací ceny jsem váhala. Zda jí vůbec vynosím.. 
Ale nakonec jsem si řekla, že si s pořízením počkám s cena klesne a nebo si to nakonec rozmyslím. No co se ale říká a u mne je to skoro vždy pravda, když si něco žena umane, tak nepoleví, hihi..
A takhle to dopadlo i u mne. Když jsem dostala možnost, že buď lístky na můj celoživotně vysněný koncert a nebo mojí také vysněnou kabelku O´bag, tak následovala dlouhé rozhodování. Probrala jsem to i s mojí starší sestrou Markou a ta byla pro O´bag a já jako hodná, mladší sestra jí vždy poslechnu a dám na její rady. Jupíí!! Po pár dní byla u mě doma!!


Když mi přišla, tak nadšení bylo pouze u mě, hihi.. Taťkovi se O´bag nelíbila a říká, že je to podobné kabelkám, které se nosily ve 20.století. No móda se vrací :-D.
Hned když jsem jela do Brna, tak jsme jí musela provětrat. Dala jsem si do ní tolik věcí, že jsem ani nedoufala, že se mi tam všechny vlezou a O´bag je unese. 
No ale i po nandání všech mých potřebných věcí jsem v O´bag měla stále plno místa. 
Bála jsem se aby se mi nezničila, jestli to všechno unese, ale ona unesla! 
Rameno mě z ní nebolelo a nesla se i pohodlně. U jiné kabelky by mě bolelo rameno hned po pár minutách nošení.

Líbí se mi, že se dá O´bag krásně umýt a nebo dát na chvíli do pračky. 
Kdekoli jí položit a nebát se, že se mi převrátí na zem. Akorát mám strach, že se mi po nějaké době nošení poškrábe. A navíc máte vlastní, originální kabelku, kterou si můžete různě skládat a ladit k vašim krásným outfitům. Rozhodně to není má poslední a už se pomaličku dívám, kterou další krásku si pořídím.

Já mám O´bag ve standardní velikosti v odstínu Volcano. Vnitřek není originální od O´bag. Celý set kabelky mě vyšel na 2 300 Kč.

LÍBÍ SE VÁM KABELKY O´BAG?
MÁTE NĚJAKOU NEBO SI JÍ PLÁNUJETE POŘÍDIT?

Dále si můžeš přečíst

32 komentářů:

  1. Mě naštěstí tento trend nezasáhl a ušetřila jsem penízky na něco jiného a pro mě důležitějšího. Tyto kabelky se mi moc nelíbí a tu cenu bych za ně nedala. :/ Promiň, ale musela jsem.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, já tě naprosto chápu, nemusíš se omlouvat.. Každému se nemůže líbit všechno, to by ten svět nebyl krásný a zajímavý, jako je teď! Já z mé O´bag mám velkou radost a to je pro mě důležité :)
      Jsme ráda, že jsi se semnou podělila o svůj vlastní názor :)

      Vymazat
  2. Kabelky vůbec nenosím, jsem batohový typ, ale o´bag mě zaujala, vídávám ji u zákaznic. Líbil se mi typ s provazovýma ušima... Ale sama bych to nechtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nosím právě pouze kabelky.. O ´bag s lany se mi moc nelíbí na denní nošení do města.. Ale u moře jsou prima :)

      Vymazat
  3. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Tato kabelka nepatří mezi ty, které se mi hrozně líbí a musím je mít ale i tak se mi líbí. Můj styl to není ale každý máme jiný názor a pohled na věc. Tak ať jsi s ní spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a naprosto s tebou souhlasím.. Ať si každý nosí co chce, ale mělo by to být alespoň trošku vkusné.. :))

      Vymazat
  5. Tyhle kabelky se mi moc líbí, jen by mi ke mně nějak neseděly. Každopádně ta tvoje je úplně krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Třeba by ti slušela, ale každému sluší něco :)

      Vymazat
  6. Mě se tyhle kabelky líbí moc. Zatím jenom můžu tiše závidět spolužačkám, ale slíbila jsem si, že si minimálně jednu časem pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pro který koncert jsi se rozhodovala? Volila bych koncert, protože kapela třeba nemusí přijet, ale kabelek bude vždycky dost :D O´Bag se mi moc nelíbí, nejsem na gumové doplňky, ale proti gustu :) A dvacáté století není ještě tak dávno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je věc názoru.. Já se rozhodovala jestli koncert na Justina Biebera :)

      Vymazat
  8. Mňa tieto kabelky moc nezaujali, ale ak ju využiješ tak je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí vynosím.. Vždy jí když jedu do města, tak jede semnou :))

      Vymazat
  9. Kabelky se mi líbí, ale koupi neplánuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vždycky když jdeme se spolužačkama okolo výlohy, tak sypeme z rukávu asociace na tyhle kabelky. Na drahý kus čehosi. Upřímně bych si to vzala leda k vodě, kdyby mi to někdo daroval, ale sama bych si to nekoupila. Jediné, co se mi na nich líbí jsou barvy, ale koneckonců ty mohu mít i na vytištěném papíře.
    Moc se mi však líbí tvůj článek. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti článek líbí :)

      Vymazat
  11. O bag vyzerá naoazaj luxusne a aj ja som už nad ňou rozmýšľala, no dosť ma odrádza cena. Na druhej strane ju má moja spolužiačka a je naozaj kvalitná. Veľmi sa mi páči tvoje "futro" ktore je zebrovej farby a vyzerá to nádherne. :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ano, O ´bag je velmi kvalitní (taky aby nebyla za tu cenu)!

      Vymazat
  12. Mne Obag prídu tak škaredé až jednu chcem! :D :) ja by som chcela červenú s lanovými popruhmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi.. Červená je moc hezká, akorát bych si jí já osobně vybrala, až bych měla nějakou neutrální barvu. Abych tu červenou mohla ladit k nějakým určitým kouskům oblečení a měla v záloze tu neutrální, která se hodí ke každému kousku :)

      Vymazat
  13. Neříkám, že se mi ani trošku tyto kabelky nelíbí, ale nějak moje srdce ještě nezasáhly natolik, abych po nějaké zatoužila... já bych za ty peníze spíš chtěla nějakou věc do bytu :D :) Ale pokud se ti líbí, tak gratuluji, že jí konečně máš!:D :)

    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věci do bytu ty nakupuji teď ve velkém :-D a moc mě to baví.. Asi bych už měla dát stopku, hihi.. Děkuji mě se líbí moc :)

      Vymazat
  14. Mě osobně se spíš líbí kabelky typu Desigual. Tím nemyslím, že musí být nutně značková, ale spíš v takovém duchu (barevnější, kytičky, atd :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  15. Takhle kabelka je opravdu moc krásná! Už po ní pokukuji delší dobu, ale prostě je třeba teď investovat jinam...

    Sabina z Blogování s Nelou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. To chápu, kabelka je až to poslední do čeho je investovat, pokud je rodina a malé štěstíčko, jako je Nelinka :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!