TIP

JARNÍ WISHLIST IKEA 2016

18:26:00 Nela Procházková 23 Comments



Konečně po dlouhém čekání, snění a představování se sen stává zkutečností. O jakém snu je nyní řeč? Můj nový pokoj! Po dlouhých měsících jsme se konečně rozhodli pro rekonstrukci mého a obývacího pokoje, takže nyní se dělá nová elektrika, strop, omítky, výmalba a nový nábytek. Já jsme si vždy přála bílý nábytek, což jsem nikdy neměla a konečně ho budu mít.. Takže zdobení mého pokojíčku může začít. Určitě plánuji i článek o mém pokoji, ale až za cca měsíc, kdy by měl být můj pokoj celý hotový!  Správnou volbou pro zdobení pokoje je obchod Ikea, takže i já jsem se pro ní rozhodla! 

1.Velké zrcadlo - S tímhle mě určitě chápete, jelikož každá žena musí mít velké zrcadlo! Celé zrcadlo má na délku 120cm, pro nějakou ženu to může být málo, ale pro mě se 157cm je to dostatečné, hihi..
2. Růžový rámeček na fotku - Můj pokoj bude laděn do růžové barvy, která je má oblíbená, takže tento rámeček je pro mě jasnou volbou. Dokonce už vím, jakou si do něj dám fotku, v hlavě mám naplánovanou černobílou fotku mě a mého pejska Deniska. 
3. Svícen, který u v mém pokoji bude sloužit, jako stojan na kosmetické štětce - No a teď přichází klasika všech dívek. Tento svícen, který je údajně na svíčky, ale já jako skoro každá si do něj budu dávat kosmetické štětce v mém pokoji nesmí chybět. 
4. Malé zrcátko na kosmetický stolek - Při líčení na sebe potřebuji dobře vidět, takže ani tohle zrcátko mi nesmí chybět, i když na zdi budu mít u kosmetické stolku jedno velké zrcadlo, které mám již pár let. 
5. Umělé květinky - Já se bohužel o květiny neumím starat, vždy mi do pár týdnu umřou. Hlavní důvod vím, zapomenu je zalévat. Proto jsem se rozhodla pro jinou cestu a to umělé květiny. Jediná živa květina, co mi vydržela už 2 roky je krásná orchidej.. 
6. Přihrádky do kosmetického stolku - Jelikož chci mít v kosmetickém stolku pořádek, tak tato přihrádka mi to určitě umožní.. 
7. Komoda se čtyřmi šuplíky - V pokoji nebudu mít žádnou skříň, takže nějakou komodu na věci do školy a jiné věci nutně potřebuji. 
8. Růžové závěsy - Další velmi nutná a krásná věc, doma mám už novou záclonu, takže tyto závěsy budou skvělé. 
9. Růžový přehoz na postel - Nemám ráda, když jde vidět povlečení a neupravená postel, takže přehoz to vše vyřeší. 
10. Toaletní stolek - Tato věc je mým největším snem v celém pokoji a vypadá to, že si pro něj pojedu příští týden. 
11. Stojan na oblečení - Vždy si své oblečení dávat na židli, ale to se mi vůbec nelíbí a myslím si, že tento stojan se mi do pokoje parádně hodí.. 

JAK SE VÁM LÍBÍ MŮJ JARNÍ WISHLIST S VĚCMI DO POKOJE?
MÁTE TAKÉ SVŮJ WISHLIST?

Dále si můžeš přečíst

23 komentářů:

  1. Vybrala si si naozaj fantasticé veci. Akurát som na ti svietníky pozerala včera :) nakoniec ostali tam... no nie na dlho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji.. Hihi, takhle to u mě dopadá s mnoha věcmi. Klasické ženy :-D

      Vymazat
  2. I love number 10! And those little pots like number 3 are great! Xox

    www.borntoblend.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Ta komoda je skvělá minulý týden jsem ji v Ikea taky obhlížela.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu komodu si před cca 14 dny pořídila sestra do dětského pokoje, a moc velkou radost z ní neměla, jelikož jí cca týden smrděla a díky ní smrděl celý dětský pokoj.. Tak mám strach, že mi také bude smrdět, ale je to asi novotou.. Po týdnu s denně otevřeným oknem smrad vyprchal..

      Vymazat
  4. Och tie veci vyzerajú naozaj krásne ♥♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou a já doufám, že brzy budou všechny moje :)

      Vymazat
  5. Věci z Ikea mám hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj krásny wishlist! IKEU milujem! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. 7. položku mám na wishlistě také :) toaletku určitě doporučuju!¨
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem si vybrala dobře :)

      Vymazat
  8. Ten svícen si chci koupit snad pokaždý když tam jsem:D stále ho nemám:DD
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) chcela by som sa s tebou podeliť o môj blog: sofofanak.blogspot.sk

    btw. ten svietnik si tiež plánujem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      Já jsem si ho dnes koupila, plus mnoho dalšího z tohoto wishlistu :))

      Vymazat
  10. Moc hezké kousky si vybrala! Kytičky, květináč a stolek mám (teda nevím, zda je to ten samí, ale řekla bych, že jo ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já už mám polovinu věcí z wishlistu doma :)

      Vymazat
  11. podobné zrcadlo jsme v Ikea sehnali za nějakých 200 kč?! perfektní kup :) jinak jejich komody můžu doporučit všema deseti - mám ty z kolekce Brimnes a naprosto je miluju, skvělý úložný prostor. brzy se tam také chystám, čeká mě velké stěhování, takže nájezdy na Ikeu jsem samozřejmostí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem v Ikei sehnala jiné asi za 150 Kč.. A komodu už mám doma, skoro vše z mého wishlistu :-D
      Ikea prostě vede!! :))

      Vymazat
  12. Ty závěsy vypadají moc hezky. Ten jsem se dívala, že mají plno nových barev, tak se tam musím vydat :-)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!