KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2016 | Juice it!

21:17:00 Nela Procházková 16 Comments

Brzy tu bude léto a na to myslíme nejen my, ale i značky Essence. Proto nám chce tu chvíli čekání a těšení zpříjemnit a připravila si pro nás novou limitovanou edici s krásným názvem ,,Juice it!".

Oficiální popis:

Oslaď si život! Ovoce se hodí jak na oblečení tak i na nehty - super roztomilé ovoce letos najdeš zkrátka všude! My ti nabízíme spoustu ovocných beauty produktů v trendové edici "juice it!".
Broskvové, melounové a třešňové barvy produktů a gelové textury s vůni zahalí tvé rty a nehty do jarní nálady. Určitě nepřehlédni gelové barvy na rty se semi transparentní texturou a unikátním barevným efektem nebo kartáč na vlasy ve tvaru kiwi. Voňavé nálepky na nehty s ovocnými vzory zvýrazní tvé nehty a květinovo-ovocná vůně s třešněmi, nektarinkou a fazolemi tonka tě naladí na nadcházející léto.
Essence miluje čerstvé ovoce!

Limitovaná edice ,,Juice it!" bude dostupná od května do července.. Bohužel na Slovensku nebude nejspíše k sehnání! 

























Barva na rty
Tato rtěnka vypadá hned od pohledu krásně šťavnatě. Pokud mi nějaká z těchto dvou bude vonět, tak si jí určitě koupím.. 
Dostupné v odstínech 01 cherry cherry lady a 02 melon miles away









Konturovací tužka
Tak tyto tužky vypadají opravdu dobře. Právě si chci rozšířit sbírku make-upu o nějaké konturovací tužky.  Od značky Essence mám konturovací tužky moc ráda, takže se po tom tmavším odstínu (01 i love you cherry much) určitě podívám. 
Dostupné v odstínech 02 you ´re one in a melon a 01 i love you cherry much





Balzám na rty 
Tento balzám na rty je velmi roztomilý, ale pro mě nepraktický. Já nemám ráda balzámy, do kterých se musí sahat. Jelikož je nosím hlavně po kapsách, když jdu s pejskem a to u sebe nenosím vlhčené ubrousky nebo antibakteriální gel. 
Dostupné v odstínu 01 pretty, with a cherry on top


Tvářenka
Hned jak jsem tyhle tvářenky viděla, tak jsem hned věděla, že ještě roztomilejší tvářenku jsem v životě neviděla. Určitě se po ní mrknu, i když se mi ani jeden odstín nehodí. 
Dostupné v odstínech 01 you´re one in a melon a 02 give peach a chance















Lak na nehty
Mé nakupování laku skončilo před několika měsíci, jelikož pravidelně mé ruce zdobí gelové a mám velkou sbírku (cca 100 laků) ještě z dob, kdy jsem laky sbírala. Ale musím uznat, že všechny čtyři laky mají krásné odstíny. 
Dostupné v odstínech 01 i love you cherry much, 02 you´re one in a melon, 03 orange is the new black a 04 peach dreams are made of this 





















Toaletní voda
Tyto "levné" toaletní vody nemám ráda a nepoužívám je.. Ale pro někoho kdo je má rád, tak může být určitě skvělá. Každopádně jí v drogérii určitě očichám!

















Kartáč
Já mám svůj Tangle Teezer a Dtagler a jsem s nimi maximálně spokojená.. Ale třeba bude i tento hřeben dobrý, hlavně je moc hezký a veselý! 





Samolepky na nehty
Pro nějakou malou slečinky určitě skvělé, ale pro mě nenositelné.. :)

Tato limitovaná edice se mi celkem líbí, i když v ní nejsou žádné produkty, které bych musela mít za každou cenu. Rozhodně měla Essence lepší limitovanou edici..!

LÍBÍ SE VÁM TATO LIMITOVANÁ EDICE?
CO SE VÁM Z NÍ LÍBÍ?
PLÁNUJETE SI Z NÍ NĚCO KOUPIT?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujala jablíčko a tvářenky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to jablko, hned na první pohled jsem si to taky myslela, ale je to třešeň :))

      Vymazat
  2. Vsechno vypada dobre, snad dojde na sk...

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z největší pravděpodobnosti bohužel ne, jelikož vy jste měli jinou limitovanou edici než mi. A tahle na vašich essence stránkách vůbec není..

      Vymazat
  3. Juuuu na jaro přichází vždycky ty nejkrásnější a nejvoňavější kolekce ! :) Alespoň tedy za mě :). A ne jen v Essence. Mě se od nich nejvíc líbí ty nové matné rtěnky, jsou dokonalé ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Balzam na rty,hreben a samolepky vypadaji hodne lakave :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tá kefa vyzerá zaujímav tak asi tú si zaobstarám :D
    ZuZu

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale veselá limitka :) Líbí se mi tvářenky a konturky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně má řeč při prvním pohledu na limitku.. Veselé a plná barev :))

      Vymazat
  7. Krásna limitka, škoda, že na Slovensku nebude :(
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Z tehle limitky me nic nezaujalo, skoda.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle limitka vypadá krásně, vůbec jsem neměla tušení, že se něco podobného chystá, takže díky za článek :) nejvíc mě zaujaly tvářenky a kartáč na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty samolepky musím jít omrknout!

    OdpovědětVymazat
  11. to jablčko som si zaobstarala ja mám rada balzamy aj v kelimkoch :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!