TIP

MÁ DUBNOVÁ OBJEDNÁVKA NA NOTINO.CZ

18:09:00 Nela Procházková 16 Comments

Po více jak měsíci jsem si opět objednávala z mého oblíbeného e-shopu Notino.cz. Měla jsem strach, že mi objednávka nestačí do pátku dojít na prodejnu v OC Letmu, jelikož jsem si jí objednávala ve čtvrtek odpoledne a v pátek jsem se chystala na blogerskou akci do Brna. Ale byla to rychlost blesku a ráno mi v pátek došla na mobil zpráva a e-mail, že balíček mám na prodejně k vyzvednutí.

Co jsem si v dubnu objednala?
  • krásnou rtěnku od mé velmi oblíbené, ale drahé značky MAC
  • Dtagler v růžové barvě (2ks v sadě)
  • kondicionér vhodný pro všechny typy vlasů od značky Macadamia Oil
  • štětec na pudr a tvářenku od značky Diva & Nice Cosmetics
  • dlouhotrvající rtěnku od Rimmelu
  • tělový sprej od Victoria´s Secret
  • vosk od Yankee Candle
Rtěnka v odstínu Saint Germain
Nejvíce jsem se těšila právě na mou milovanou krásku. Opět jsem si vybrala růžový odstín, ale tentokrát ne v matném, ale v lesklém provedení. Našla jsem si na googlu obrázky slečen, které rtěnku už mají a na rtech vypadala skvěle, takže jsem o ničem nepřemýšlela a hned jí hodila do elektronického košíku. Recenzi na tuhle rtěnku chystám na konec května!
Cena rtěnky je 509 Kč

Dtagler sada v růžové barvě
Já svůj Tangle Teezer mám, dostala jsme ho na Vánoce, ale velmi mě lákalo vyzkoušet Dtagler. Jestli jsou v něm jaké rozdíly, atd.. Ale co bych dělala se dvěma stejnými hřebeny? Takže jsme jeden darovala své malé neteřince Emmičce. Pokud nemáte v oblibě růžovou barvu, tak na výběr mají ještě fialovou, stříbrnou nebo zlatou sadu. Na blogu plánuji porovnání Dtagleru a Tangle Teezeru v květnu.
Cena sady je 299 Kč

Kondicionér vhodný pro všechny typy vlasů
Při objednávání téhle objednávky, jsem si vzpomněla, že mi dochází můj oblíbený kondicionér od Avonu (RECENZE). Takže jsme se rozhodla vyzkoušet jiný, ráda zkouším nové produkty. Ten který jsem si vybrala se mi zalíbil hlavně díky obalu a tvaru láhve. Recenze na blogu bude koncem dubna. Cena kondicionéru je 69 Kč

Štětec na pudr a tvářenku
Značka Diva & Nice Cosmetics byla pro mě známá pouze z různých blogů, ale neměla jsme s ní žádné osobní zkušenosti. Štětec na pudr a tvářenku mě zaujal svým vzhledem, barvou a hebkostí štětinek. Recenze se na blogu objeví koncem dubna.
Cena je 139 Kč

Dlouhotrvající rtěnka
Rtěnky od Rimmelu mám celkem ráda, i když nejraději mám od MACu, ale nebudu tady srovnávat rtěnku za 70 Kč s rtěnkou za 500 Kč. Chtěla jsem nějakou tmavou, výraznou a do fialova barvu. V komentářích na e-shopu pod touhle rtěnkou jsme četla, že odstín 120 je skvělý. Proto jsem se rozhodla ho vyzkoušet, takže do elektronického košíku letěla rtěnka v odstínu 120 Cutting Edge. Recenze bude na blogu v květnu. Cena je 70 Kč

Tělový sprej
Victorku mám moc ráda, proto mám od ní celkem dost kousků spodního prádla, které je sice dražší, ale velmi krásné a kvalitní. Na e-shopu jsme zahlédla tělový spreje od Victorky a samozřejmě jsem jeden musela mít. Miluji růžovou, mám do růžova sladěný pokoj, takže volba byla jasná. Beru růžový sprej s vůní Strawberry & Champagne. Recenze bude na blogu v květnu.
Cena je 223 Kč

Vosk
Dlouho jsme nějakou svíčku od Yankee Candle chtěla, ale brzdila mě obrovská pálka (cena) a vůně, co když mi svíčka nebude vonět. Proto jsem se rozhodla pro tu lepší variantu a to vosk YC. Vůni jsem dlouho vybírala, ale miluji sladké až přeslazené vůně a tak jsem sáhla po Paint au Raisin.
Cena je 59 Kč

JAK SE VÁM LÍBÍ MŮJ DUBNOVÝ NÁKUP?
MÁTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI S VĚCMI, KTERÉ JSEM SI KOUPILA?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. Super nákup, z těchto věcí jsem ještě nic nezkoušela, ale nad nějakým voskem taky uvažuju.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákup, hlavně ten sprej od VS mám doma a je užasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už jsem ho párkrát vyzkoušela a vypadá fajn :)

      Vymazat
  3. Skvelý nákup, na VS telové spreje pokukujem už dlho tak dúfam, že si nejaký vyberem :)
    Leekralova

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem nevěděla, že se tam dá koupit i vosk :) Pěkné nákupy, na parfums jsem naposledy objednávala minulé léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo děkuji, také jsme to netušila a najdou to projíždím a kuk svíčky od Yankee Candle, asi nějaká novinka.. :)

      Vymazat
  5. Naozaj nádherný nákup! Vosky milujem ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý nákup! Spreje od VS sú skvelé a vosky tiež :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Musím s tebou souhlasit, má závislost nyní pálení.. Musím pálit denně a pořád, hihi.. :-D

      Vymazat
  7. Skvelý nákup - od VS chcem vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a od Victoria´s Secret určitě něco zkus :))

      Vymazat
  8. Já si moc ráda kupuji ty vosky od YC, jsou skvělý :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, naprosto s tebou souhlasím.. Já jsem na nich závislá :-D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!