recenze

RECENZE | Kondicionér pro dokonalé vlasy - Avon

21:01:00 Nela Procházková 4 Comments

Krásný sobotní večer přeji, také sledujete Českou Miss? 


Já bez kondicionéru nemohu fungovat, tedy spíše mé vlasy. Jelikož jsou mé vlasy hodně husté, mají létavou strukturu a po použití kondicionéru se mi krásně lesknou a to nejdůležitější? Jdou mi bez jakéhokoliv problému rozčesat, pokud jej nepoužiji, tak jsme bez sebemenší šance.
Dříve jsem používala kondicionér, který se musí nechat na vlasech pár minut působit, a až poté smýt (TENTO). Ne, že by byl špatný, ale jednoduše řečeno se mi nechce čekat pár minut. Proto jsem zvolila jednodušší, rychlejší a levnější variantu, která je „kondicionér z Avonu“ a navíc ho lze bez problému objednat na Notino.cz, kde objednávám každý měsíc.
Produkty z Avonu mám moc ráda, nejen dekorativní, pečující, tělovou, ale i vlasovou kosmetiku.



Co BB kondicionér pro bezchybný vzhled vlasů slibuje?
  • hloubkovou péči
  • snadné rozčesávání
  • dodává vlasům zdravý a krásný vzhled
  • usnadňuje úpravu vlasů a uhlazuje je
  • vlasy jsou jemnější na dotek
  • vhodný pro všechny typy vlasů
  • napomáhá vlasům dodat potřebnou hydrataci
Obal kondicionéru je v luxusní černé lahvičce, která je zdobená zlatým písmem. Proč lahvičku nazývám luxusní? Když se jedná o obyčejnou plastovou černou lahvičku za pár korun? Já mám kombinaci černé a zlaté moc ráda, přijde mi moc hezká a lahvička je i kvalitní, žádný nekvalitní plastový výrobek. Otevírání je jednoduché a nic se neroubuje, což je pro mě určitě plus.

Kondicionér má pěnovou, nadýchanou až krémovou konzistenci. Hezky pění, takže na mé vlasy postačí pouze malá trocha. Má příjemnou, ale pro někoho to může být i silná vůně, nemusí všem sednou, ale chemická rozhodně není. Toho se bát nemusíte, já bych produkty, které voní chemicky nepoužívala. Aplikace kondicionéru je jednoduchá a nemusím čekat (doporučuje se čekat 1 minutu, než já ale dám kondicionér po celé délce vlasů, kde ho chci mít, tak 1 minuta uběhne), než začne působit a já jej mohu konečně po mém “věčném“ čekání smýt z vlasů. Smytí z vlasů je také velmi jednoduché a lehce se z nich vymývá, pouze jednou se mi stalo, že malá trocha kondicionéru se mi z vlasů nevymyla, ale byla to má chyba. Jak to? Jelikož jsem při vymývání produktů postupovala špatně a nepoužila jsem na úplný konec vlažnou vodu, což je u pro mé vlasy velká chyba!

Po vyfoukání vlasů jdou krásně rozčesat a jsou opravdu hladké a lesklé, jak už v úvodu uvádím. S kondicionérem jsem naprosto spokojená a mým vlasům vyhovuje na jedničku! No a jelikož jsme s produktem z této řady velmi spokojená, tak jsem se rozhodla, že vyzkouším i balzám na vlasy. Začnu jej zkoušet tento měsíc, takže se koncem května můžete těšit na recenzi.

Složení kondicionéru:
Aqua, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Amodimethicone, Dimethiconol, Dicetyldimonium Chloride, Crambe Abyssinica Seed Oil, Parfum, Phenoxyethnaol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Phosporic Acid, Ped-2 Dimeadowfoamamidoethylmonium Methosulfate, Behentrimonium Methosulfate, Methylparaben, Quaternium-80, Quaternium-33, Disodium Edta, Panthenol, Hexylene Glycol, Thiodipropionic Acid, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Wheat Amino Acids, Hydrolyzed Wheat Protein, Quercus Petraea Fruit Extract, Hydrolyzed Wheat Starch, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Kondicionér můžete zakoupit TADY
Cena kondicionéru je 61 Kč
Lahvička kondicionéru má 250ml

MÁTE RÁDY PRODUKTY NA VLASY OD ZNAČKY AVON?
JAKÝ POUŽÍVÁTE KONDICIONÉR?
CO NA TENTO ŘÍKÁTE?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Já tedy z Avonu preferuji nejvíc asi sprcháče a pak nějakou tu dekorativku, na vlasy jsem milovala olejíček, ale ten už bohuže nevyrábí.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Mě moc věci od Avonu na vlasy nesedly, resp. na pokožku hlavy. Teď jsem zkoušela kondicionér od Soaphorie a je skvělý, když tak koukni ke mě na recenzi, kdyby Tě to zajímalo :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na něj mrknu, po této značce již delší dobu pokukuji :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!