recenze

RECENZE | Nádherně voňavý krém po marockém arganovém oleji na ruce - Avon Planet Spa

7:09:00 Nela Procházková 6 Comments

Krémy na ruce jsem do polední chvíle neměla ráda. Nikdy jsem totiž nenarazila na žádný, ze kterého bych byla nadšená a po kterém neměla ruce mastné ještě několik minut po namazání. Abych řekla pravdu, tak jsem si jich ani moc na zkoušku nekupovala, jelikož jsme je nepotřebovala a ani mé ruce je nevyžadovaly. Ale když jsem byla na návštěvě u mé starší sestry, tak mi nabídla krém na ruce v roztomilém, malém balení na šroubování z Avonu.
Už ani nevím proč se ho vzdala, ale to není podstatné. Já ho přijala, i když jsme věděla, že jej nejspíše nevyužiji. To se ale nestalo! Hned po tzv. adopci jsem ho vyzkoušela a příjemně mě ihned na první namazání zaujal. Měl krásnou, příjemnou a lehkou vůni.
Připomněl mě Maroko a to jsem nevěděla, že je v krému marocký arganový olej.

Co tento obnovující krém slibuje?
  • hydratuje pokožku
  • udržuje jí déle regenerovanou a hydratovanou
  • zanechává pokožku hedvábně hladkou
  • obsahuje vitamín E, který má několik účinků
  • voní po arganovém oleji
  • rychle se vstřebává
Krém jsem samozřejmě nezkoušela pouze jednou, ale jelikož jsem si ho hned na první vyzkoušení zamilovala, tak jsem jej zkoušela dál a dál ho stále používám. A až ho vypotřebuji, tak si koupím nový. Proč jsem z něj tolik nadšená? Nejen, že krásně voní. Stačí nanést na ruce pouze malé množství, rozetřít a ihned máte krásně hydratované, voňavé, ale nemastné ruce! 
Nesnáším ty krémy, po kterých jsou ruce mastné, že na nic nemůžete sahat. 
S tímhle krémem se vám to rozhodně nestane!  Jeho konzistenci bych spíše přirovnala k nadýchanému máslíčku, které se vám na rukách nerozteče, ale přitom jde i krásně rozmazat. 
Krém vyzkoušela jednou i má mamka a byla z něj také nadšená.

Složení:
Aqua, Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Butyrosmermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Caprylicicapric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Parfum, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Polysorbate 60, Carborner, Methylparaben, Peg-150 Stearate, Stearate-20, Disodium Edta, Sorbitan Oleate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxie, Argania Spinosa Kernel Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate Cinnamomu Casia Bark Extract, Myristica Fragrans (Nugmet) Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Alpha-Isomethyl Inone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Isoeugenol, Limonene, Linalool.

Krém má 30ml
Cena krému je 99 Kč, pokud je v akci a jinak je jeho plná cena 159 Kč

TAKÉ MÁTE RÁDY TYTO MALÉ, HEZKÉ A ROZTOMILÉ KRÉMY?
VONÍ VÁM MAROCKÝ ARGANOVÝ OLEJ?
MÁTE S TÍMHLE KRÉMEM NA RUCE ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. V takýchto krémoch mi vôňa arganového oleja nevadí a krém na ruky nejaký zrovna potrebujem, takže sa po ňom možno porozhliadnem. ♡

    ♡ {Ziaja Slim} Spevňujúce telové mlieko ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Nevypadá vůbec zle! :) Akorát teď zrovna krém na ruce nepotřebuju, každopádně mě zaujal a určitě ho v budoucnu vyzkouším. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělý.. Já to mám teď právě obráceně. V zimě jsem krémy na ruce nepoužívala a začala je používat až na jaře, hihi.. :-D

      Vymazat
  3. Tento krém v avone som už obdivovala páčil sa mi na prvý pohľad ale ja som zase pravý opak teba, lebo ja zasa nemám rada také krémy na ruky čo sa hneď vsiakne do kože a už ho ani necítim a mám ako keby zase suché ruky .. mám rada mastnejšie lebo mi aj viacej pomáhajú na riadne suchej šupinatej pokožke. A tento ma láka už koli tomu oleju že ho obsahuje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja šupinatou položku naštěstí nemám.. Tento krém se sice do pokožky vsákne, ale ruce po něm suché opravdu nejsou! Vše uvádím ve článku :))
      Mrkni po něm, je super!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!