recenze

RECENZE | Voděodolné tekuté linky - Astor

6:15:00 Nela Procházková 4 Comments

Linky moc nepoužívám, ale před několika lety (cca 3 lety) jsem i já prošla tím obdobím, kdy jsem nosila gelové linky v tužce od Avonu na horním víčku a i na spodní lince. Ale tato doba už je dávno za mnou, naštěstí! :-D Přeci jenom se mi v mé sbírce kosmetiky nějaké linky nashromáždily, ale jsou to převážně barevné gelové v tužce a nebo tekuté třpytivé. Ale černé tekuté jsem měla pouze v peru a ty mi nevyhovovaly.. Proto když jsem po Vánocích dělala objednávku na Notino.cz, tak jsem si všimla že mají v nabídce tekuté linky od Astoru. Vypadaly velmi dobře a i jejich cena byla dost slušná. Kosmetickou značku Astor mám ráda, takže jsem si řekla, že to risknu a zkusím si je objednat, dost mě také lákaly i kvůli tomu, že si je oblíbila i Heidi Klum.. :)

Co tekuté linky slibují?
  • precizní aplikátor
  • speciální formule proti rozmazávání
  • voděodolné a dlouhotrvající složení
  • rychlá, přesná a snadná aplikace
  • ophtalmologicky testované
  • vhodné pro citlivé oči a uživatelky kontaktních čoček
  • bez šmouh a žmolků
  • pevný hrot, díky kterému vykreslíte různé tvary linek

Aplikace:
  1. Linku nanášejte jemnými tahy do řas.
  2. Pro dosažení přirozené ho efektu linku u vnějšího koutku jemně rozšiřte a řasy protáhněte.
Obal linek je obyčejný, ale líbí se mi, že je písmo stříbrné, lahvička celá černá a má zajímavý tvar. Celé linky jsou malé, takže jsou vhodné do kosmetické taštičky a na cestování. Štěteček má opravdu pevná hrot a skvěle se přizpůsobí vašemu očnímu víčku, zkrátka s linkami si poradí i nezkušená slečna, která se je teprve učí malovat. Odstín linek je krásně sytý a štěteček stačí namočit pouze 1-2x za celou dobu malování obou linek na očích. Navíc vám postačí pouze jedny linky k běžnému používání, jelikož jsou krásně černé a navíc i voděodolné. S linkami uděláte krásné a jakékoli linky. Jdou i dobře odlíčit nějakým vašim oblíbeným a kvalitním odličovačem make-upu. Já používám od značky Green Line (RECENZE). Po nanesení nemusíte čekat 1-2 minuty, ale stačí pouze pár sekund a linky se nehnou. Výdrž linek je také slušná cca 6 hodin se nehnou a poté z víčka začnou pomalu mizet, ale nerozmazávají se. Na internetu jsme četla jeden dost zajímavý tip – díky voděodolnému složení lze linky využít na malé tetování např. na kotník či rameno. Tento tip jsme zkusila a tetování se s ním malovalo dobře a vypadalo hezky a vydrželo cca 24 hodin, což si myslím, že je velký úspěch a jde vidět, že jsou linky opravdu kvalitní a udělají vám tu práci, kterou od nich očekáváte. Akorát jediné co mě mrzí a celkem i vadí je, že jsem nikde na internetu a to jsem hledala i na zahraničních stránkách a oficiálním webu Astoru nenašla složení těchto linek..!

Linky jsou pouze v dostání v odstínu 090 Black Velvet
Mají 3 ml
Cena linek je 102 Kč
Pokud vás tyhle tekuté linky zaujaly, tak je můžete zakoupit TADY

MÁTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI S TĚMITO LINKAMI?
POUŽÍVÁTE RÁDY GELOVÉ NEBO TEKUTÉ?
MÁTE RÁDY KLASICKÉ ČERNÉ NEBO BAREVNÉ VE VESELÝCH ODSTÍNECH?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Ja nepoužívam linky vôbec :D akosi som sa nedostala k tomu aby som si nejaké kúpila :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Linky pouzivam malokdy. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!