TIP

TIP | Udělej si originální, krásné a třpytivé sandálky na léto - DIY

18:34:00 Nela Procházková 12 Comments

I já jsem podlehla nakupování, prodávání, vyměňování a diskutování na internetovém serveru vinted.cz. Pokud se mi tam opravdu něco velmi zalíbí, tak si to i koupím, ale spíš pouze prodávám, vyměňuji a diskutuji! Nedávno jsem tam vyměnila velký náhrdelník za letní sandálky, které jsou na platformě v hořčicové barvě, ale stále jsme si tou barvou nebyla jistá. Hořčicovou barvu moc nemusím, já raději růžovou, hihi.. 
Proto jsem se rozhodla o tzv. DIY aneb zkrášlit si své nové sandálky o originální, třpytivé sandálky. Doma jsem měla celou tubičku stříbrných třpytek, takže volba byla jasná.
PŘED
Co budeme k výrobě originální sandálků potřebovat?
  • sandálky
  • papíry nebo kartón
  • tekuté lepidlo (např.Herkules, Pritt, Kores)
  • třpytky
  • štětec
  • lepící pásku nebo washi pásky
  • lak na vlasy a nebo fixátor na make-up
Jdeme na to:
  1. Napřed si musíme rozmyslet, kde všude chcete mít třpytky a jak budou naše výsledné sandálky vypadat.
  2. Potom si na pracovní plochu dáme kartón nebo papíry, abychom neměly třpytky všude.
  3. Sandálky si vyplním papírem a washi páskami přilepím i papír na bok sandálek, jelikož si budu zkrášlovat pouze pásek.
  4. Lepidlo nanášíme štětcem na sandálky (v mém případě pásek).
  5. Ihned poté nasypeme třpytky na pásky potřené lepidlem.
  6. Papír v sandálkách odděláme a necháme lepidlo zaschnout (30 minut).
  7. Po půl hodině třpytky zafixujeme buď lakem na vlasy a nebo fixátorem na make-up.    Necháme několik hodin zaschnout, nejlépe do druhého dne a nové, krásné a originální sandálky jsou na světě!
Rozhodně nedoporučuji v sandálkách chodit, když prší a nijak je nevystavovat vodě (plochy, které jsem zkrášlily)..

JAK SE VÁM LÍBÍ TOHLE DIY?
ZLEPŠOVALY JSTE SI NĚKDY TAKHLE SVÉ BOTY?

Dále si můžeš přečíst

12 komentářů:

  1. Moc pekné :D topánky som si ešte nikdy nezlepšovala, ale oblečenie áno :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Moooc pěkný :) navíc mi teď ty třpytky přijdou nějak trendy, že je dost často vídám v obchodech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Také se mi to zdá a bez třpytek mi ty sandálky přišly nudné a nezajímavé :)

      Vymazat
  3. Skvělá změna :-) vypadá to lépe než před tím. Na Vinted jsem kupovala snad jenom 3 věci takže tento web spíš jen tak občas projedu. Boty jsem si nikdy nezlepšovala jsem na to moc líná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, děkuji.. Já jsem z nich nadšená a už se těším až je budu v létě nosit! Já jsem spíše měla strach, že tu proměnu pokazím a budou vypadat příšerně, ale celá proměna mě zabrala cca 30 minut :))

      Vymazat
  4. To je super! Aj keď k takejto hnedej by sa mi tie trblietky páčili viac v zlatej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Zlaté by byly určitě také fajn, ale já měla doma jen stříbrné a chtěla jsme je spotřebovat :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!