INSPIRACE,

MŮJ VOŇAVÝ NÁKUP!

17:26:00 Nela Procházková 16 Comments


A je tu konec května a s ním další můj pravidelný nákup na e-shopu Notino.czTentokrát jsem se hrozně těšila jak budu odcházet s taškou vůně z výdejny v Brně, jelikož jsme si plánovala, že místo plno kosmetiky si tam nakoupím nějaké svíčky od Yankee Candle. 
Ale to bych nebyla já, abych si nepořídila nějaký nový odstín od mé oblíbené krásky rtěnky M.A.C.. Pojďme se společně podívat, jaký voňaví nákup jsem tentokrát objednala!
Jaké produkty jsem si koupila?
  • vyživující kondicionér s kakaovým máslem od značky Ziaja
  • internetově známí balzám na rty s příchutí Vanilla Mint od značky EOS
  • další kráska do sbírky aneb rtěnka Lustre v odstínu See Sheer od M.A.C.
  • votivní svíčka s vůní Midsummers Night od voňavé značky Yankee Candle
  • votivní svíčka s vůní Aloe Water od značky Yankee Candle
  • malá svíčka s vůní Cappuccino Truffle také od Yankee Candle

Sladce voňavý kondicionér po kakaovém másle
Miluji tyhle převoněné produkty na tělo, pleť nebo vlasy. Kvůli zdravé linií si moc čokolády nedopřávám, takže mi nezbývá nic jiného, než si její vůni dopřát jiným způsobem :) 
Od značky Ziaja jsem chtěla dlouho něco vyzkoušet, ale stále jsem nevěděla co. Na Ziaju jsem slyšela plno kladných recenzí. Využila jsem situace, když jsem neměla kondicionér a tak jsem od Ziaji dala do elektronického košíku právě tento produkt. Navíc jsem byla velmi zvědavá, jak krásně bude vonět a jestli mi po něm budou vonět i po kakaovém másle vlasy. Jakmile jsem si objednávku vyzvedla, tak jsem kondicionér musela ihned očichat a vonní opravdu po kakau. 
Už se moc těším až si s ním umyji vlasy :) Recenzi na tenhle čokoládový kondicionér chystám na konec června! Cena kondicionéru je 61 Kč

Vajíčko na rty s příchutí Vanilla Mint
Před asi rokem a půl jsem psala recenzi na EOS s příchutí Strawberry Sorbet, ale nebyla moc kladná. Už jsem si řekla, že za tu cenu tento balzám opravdu nestojí a rozhodně si ho kupovat nebudu! Několik měsíců jsem ho nechala ležet v šuplíku a vůbec jej nepoužívala. Ale poslední dobou jsem na všechny ty "patlátka" na rty ujetá a není kabelky či bundy, abych v ní nějaký balzámek neměla. Nejčastěji ale používám právě zmiňovaný EOS, který mi již dochází a nechtěla jsem se s ním rozloučit, takže mi nezbylo nic jiného, než si pořídit nový. Moc se mi líbil designově ten proužkovaný s příchutí Coconut Milk nebo Blackberry Nectar, ale při objednávání nebyl skladem ani jeden a s proužkami měli pouze Vanilla Mint, takže jsem si vzala ten. 
Ne, že by mi to nějak vadilo, ale chtěla jsem buď růžový nebo fialový. Po pár dnech, co jsem Vanilla Mint měla doma, tak jsem se dívala na e-shop a obě dvě příchutě, které jsem chtěla měli skladem. Ale co se dá dělat, třeba příště :) Recenzi na EOS neplánuji! Cena balzámu na rty je 159 Kč


Nádherná a každodenně nositelná rtěnka
To je taková má klasika, když objednávám na tomhle e-shopu, že automaticky si kupuji i rtěnku od mojí velmi oblíbené značky M.A.C.. Výběr odstínu byl velmi jednoduchý, jelikož na výběr byly pouze dva odstíny. Jeden se mi moc nelíbil, ale do toho druhého jsem se ihned zamilovala a navíc se jednalo o nositelný odstín, pro každý den a jakoukoliv událost, např. i venčení pejska :) Přece si nebudu kupovat tak drahou rtěnku, aby mi pouze ležela na kosmetickém stolku a měla jí jen kvůli tomu, že je to prostě "mekácká" rtěnka! Recenzi na tuhle nádherku chystám na začátek července! Cena je 509 Kč

Votivní svíčky od Yankee Candle
Má závislost na svíčkách Yankee Candle začala při objednávce vosku v dubnu, kdy jsme si pořídila pouze jeden. Ale ten sem si tak zamilovala a rychle vypálila, jelikož si svíčky zapaluji každý večer před spaním, tak jsem si tentokrát musela svíček koupit více. 
Na vyzkoušení jsem si vzala vůni Aloe Water a Midsummer Night, moc se těším až obě vůně vyzkouším, ale už teď bez toho aniž bych je zapálila, tak voní krásně :) Recenzi na jednotlivé svíčky nechystám, ale po čase chystám pouze článek na mé vypálené a vyzkoušené vůně! 
Cena votivek je 69 Kč

Malá svíčka na zdobení mého království
Tu jsem si pořídila spíše jen na ozdobení a dekorování svého nového království, které mám laděné do růžova, takže jsem chtěla nějakou sladkou růžovou svíčku. Růžová sladká svíčka bohužel nebyla skladem, takže jsem zvolila hnědou vůni, která má vonět po Cappuccinu Truffle. Nezapálená svíčka voní příjemně a dost intenzivně, ale zatím je mi jí líto zapálit :) Recenzi na svíčku také nechystám! Cena malé svíčky je 349 Kč

MÁTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI S PRODUKTY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA?
CO VY A ZNAČKA ZIAJA?
TAKÉ MILUJETE SVÍČKY OD YANKEE CANDLE?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. Potom kakaovom masle už dlhšie pokukujem, ale príde mi skôr na zimšie obdobie, cez leto mám radšej citrusové alebo kvetinové vone :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji vůni kakaového másla celoročně :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Také jsem doufala, že jí jednou budu mít a už mám na svém kosmetickém stolku tři a rozhodně má sbírka bude růst :))

      Vymazat
  3. Joo Yankee Candle je také moje malá závislost! :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám strach, že má závislost brzy nebude malá, ale velká :-D

      Vymazat
  4. Ziaja kosmetiku znám, tahle kakaová řada je úžasně voňavá. A YC....kolik vosků asi mám? Asi dvacet :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě z téhle kakaové voňavoučké řady vyzkouším ještě něco :) Jej, snad jich brzy budu mít stejně jako ty!

      Vymazat
  5. Nevedela som, že MAC predávajú aj na takýchto eshopoch, musím pozrieť, či aj na parfums.sk :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na slovenském parfums MAC kosmetiku mají také :)

      Vymazat
  6. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, ale příště mi prosím pozvání posílej na mail, nebo na mé sociální sítě.. Komentáře pro tuhle "reklamu" nejsou určené! :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To máš pravdu! Měla jsem strach z příchutě mint, kterou nemám příliš v oblibě, ale je skvělý :)

      Vymazat
  8. Máš super blog, dávám odběr, líbí se mi jak dokážeš popsat do detailů produkty.:-) Každopádně Eos doma mám, ale mám smíšené pocity.:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji, za krásný komentář :))
      Já jsem z EOSu poprvé nebyla vůbec nadšená, ale teď ho nosím úplně všude! Třeba si k němu najdeš časem cestu :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!