recenze

RECENZE | Matný pomocník při konturování - matný bronzer od Makeup Revolution

6:51:00 Nela Procházková 6 Comments

Žádný bronzer jsem nikdy nevlastnila, takže jsem ho chtěla vyzkoušet. 
Objednala jsem si ho už v lednu (nákupy TADY), ale k recenzi jsem se dostala až teď, i když jsem ve článku psala, že se na recenzi bronzeru můžete těšit už v únoru (omlouvám se)!

Co matný bronzer slibuje?
  • zbaví vás lesknu na tváři
  • dodá pleti unikátní a jemný vzhled
  • hodí se pro každodenní použití
  • během několika vteřin získáš přirozený vzhled
  • houbička pro snadné zakrytí nedokonalostí
  • přirozený vzhled
Matný bronzer používám pouze na konturování obličeje. Nedokáži si představit, že bych jej používala v zimě na skoro celý obličej pro lehké opálení. 
Možná by ho mohla nějaká slečna používat v zimě pouze, pokud má opálenou pleť od přírody nebo chodí do solária, jezdí v zimě do exotiky. Bohužel značka, od které je bronzer Makeup Revolution u tohoto bronzeru udělala pouze jeden dostupný odstín. Pátrala jsem i na zahraničních e-shopech, webech a bohužel bez úspěchu. Takže to vypadá, že jsme o jiné odstíny nebyly ochuzeny. 
Tím pádem pro slečny, které používají i v létě nejsvětlejší odstín make-upu, tak pro ně tenhle bronzer nebude to pravé ořechové. Ale naštěstí značka Make-up Revolution má ve své nabídce i jiné produkty na konturování, např. různé druhy paletek, které jsou pro konturování určené!. 
Já naštěstí jsem v létě hezky opálena, a v zimě má moje pleť také barevný nádech!
Balení bronzeru je obyčejné, ničím zajímavé, ale jeho otevírání mě zaujalo o něco více. Jelikož to není klasické „odklápěcí“, jako u mnoha pudrů, ale vysunutím do boku. 
Balení má dvě patra, v jednom je samotný bronzer a v druhém je tenká houbička nanášení bronzeru. Já houbičku ani nezkoušela použít, tyhle houbičky nemám ráda. 
Raději jsem si koupila konturovací štětec od stejné značky, jako je bronzer (RECENZE). 
Pokud některá zvás má tyhle houbičky ráda, tak s ní bude třeba spokojená. Z druhé strany balení se nachází zrcátko, které používám moc ráda. Obecně mám ráda, když pudry, tvářenky, rozjasňovače, paletky, stíny na obočí a bronzery mají v sobě zabudovaná malá zrcátka. 
Nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit, když si do své kosmetické taštičky nějaké vaše malé zrcátko zapomenete dát. Balení je opravdu kvalitní a ani jednou se mi nestalo, že by se samo v kosmetické taštičce otevřelo!

Nebudu vám psát, že bronzer nepráší. Práší asi každý a nezáleží na ceně, ale myslím si, že zrovna u takového produktu jako je bronzer to nehraje roli v kvalitě. 
Za to pigmentace hraje velkou roli a u tohoto bronzeru pigmentaci splňuje na jedničku! 
Nikdy se vám nestane, že by jste na štětci neměly ani trochu bronzeru. Ale za to musíte dávat pozor, aby jste bronzeru na štětci neměly moc. Moc hezky se s ním pracuje a je opravdu skvělý pomocník při konturování. Mě odstín vyhovuje, ale nemusí vyhovovat každé slečně. 
Bronzer mi na pleti vydrží celý den, a ani jednou za den nemusím bronzer na pleti obnovovat.

Složení:
Mica, Taic, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Kaolin, Ethylhexyl Palmitatem, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499].

Bronzer je v odstínu Matte
Matný bronzer má 7,5g
Pokud vás zaujal, tak ho zakoupíte TADY
Cena je 100 Kč

JAK SE VÁM TENTO BRONZER LÍBÍ?
MÁTE S NÍM NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?
KONTURUJETE RÁDY?
JAKÝ POUŽÍVÁTE BRONZER?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Uz asi sto let pouzivam kulicky z avonu😜😜😜😜😜

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem si nedávno také pořídila.. Na zkoušku a porovnání, zatim ale testuji :)

      Vymazat
  2. V balení vyzerá byť veľmi oranžový, ale na ruke je to našťastie stokrát lepšie :) Určite sa na neho pozriem. Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu. V balení je odstín do oranžova, ale na ruce je uplně jiný a mnohem lepší :)
      Mrkni na něj!

      Vymazat
  3. líbí se mi výsledná barva, vypadá suprově a je použitelná pro hodně lidí. Já mám oblíbený pronzer od GS má jemné béžový odstín a byl to můj první bronzer, který už mám asi 6 let a pořád ho miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledná barva je skvěla, ale jak píši ve článku, ne pro všechny ženy. Od GS jsem zatím nic nezkoušela, musím po něčem mrknout :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!