recenze

RECENZE | Tělový sprej na léto s vůní jahod a šampaňského - Victoria´s Secret

10:06:00 Nela Procházková 8 Comments


Značku Victoria´s Secret zná každá slečna či žena, která se zajímá o módu a kosmetiku, takže vám tuhle značku určitě představovat nemusím. Já od Victorky, jak se jí zkráceně říká miluji spodní prádlo a v mém šatníku to jde poznat :) Kosmetiku jsem ale od Victorky nikdy nezkoušela, ale vždy mě lákaly ty krásně designové tělové spreje, které jsem viděla na různých blozích a e-shopech.
Při objednávání na mém oblíbeném e-shopu jsme si řekla, že na léto se tělový sprej může hodit a navíc se bude hodit na můj nový kosmetický stolek, takže hned šel do elektronického košíku! Vůně a zároveň obal spreje bylo složité vybrat, ale já jsem milovnice růžové a můj pokoj je také do růžové barvy, takže bylo vybráno :)


Lahvička tělového spreje je krásná, sladká a hodí se na každý kosmetický stůl. 
Opravdu design se Victorce moc povedl a můj kosmetický stolek je hned veselejší, sladší a krásnější! Moc se mi líbí kombinace růžové a zlaté, tu já mám moc ráda. 
Také nesmím zapomenout na tzv. obrázek (samolepku), která je na pozadí spreje se vzory kytek, což se mi moc líbí! Lahvička je z plastového materiálu, takže si sprej můžete vzít i do kabelky, kufru nebo nějakého zavazadla pokud cestujete. A nemusíte mít žádné obavy z toho, že se vám sprej v kufru rozbije. Ani jednou se mi nestalo, že by rozprašovač nestříkal nebo stříkl jinak (špatně), takže ten je kvalitní a rozprašuje velmi dobře. 
Barva spreje je průhledná, takže nemusíte mít obavy, že pokud budete mít světlé oblečení, tak si ho obarvíte. To se vám nestane, naštěstí :) No a teď se již dostáváme k samotné vůní spreje, která voní po jahodách a šampaňském.  No není to luxusní kombinace, kterou si přeje snad každá žena?  To rozhodně je! Vůně je z úplného začátku velmi silná, nejedná se o žádnou přeslazenou vůni, ale připomíná mi to nějaký silný, luxusní parfém a ne tělový sprej. 
Ale jelikož se nejedná o parfém, ale o tělový sprej, tak po chvilce se vůně na příjemný sprej mění, takhle vydrží cca 3 hodiny a poté vyprchá a je potřeba vůni obnovit. Jelikož se nejedná o parfém, tak nemůžeme od něj čekat nějakou extra velkou výdrž a silnou vůni po celou dobu! Takže vůně je v pořádku a jsem s ní spokojená. Já sprej budu určitě využívat v létě do vlasů, i když to jsem využívala i teď. Také jsem si sprej oblíbila jako sprej do pokoje, vždy s ním párkrát za týden přestříkám své dvě umělé květiny, které mám v pokoji :)

Složení:
Hlava: aloe vera, heřmánek
Srdce: černý rybíz, šampaňské
Základ: jahoda
Alcohol Denat., Water, Fragrance, Propylene Glycol, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethne, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PPG-26-Buteth-26, Ethylhexyl Salicilate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Red 33 (CI 17200), Ext, Violet 2 (CI 60730), Yellow 5 (CI 19140).

Do budoucna určitě přemýšlím o dalším tělovým spreji od Victoria´s Secret. Už jen kvůli obalu a také vůní, samozřejmě. No vůní je několik desítek, takže bude těžké vybrat pouze jednu, ale moc se mi líbí – Mango Temptation, Love Spell a Pear Glacé.

Tělový sprej má 250 ml
Cena tělového spreje je 231 Kč
Tělový sprej zakoupíte TADY

MÁTE TAKÉ RÁDY ZNAČKU VICTORIA´S SECRET?
LÍBÍ SE VÁM TYHLE TĚLOVÉ SPREJE?
VLASTNÍTE NĚJAKÝ TAKOVÝ SPREJ OD VICTORKY?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. tak to musí byť úžasná vôňa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá naozaj krásne, ja mám tiež jeden, ale fialový :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee není to právě ta vůně Love Spell? :)

      Vymazat
  3. tieto telové spreje sú bomba :) ja už pomaly domíňavam svoj fialový :) a mám ešte telové mlieko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko mě také láká vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Ještě jsem ho nezkoušela, ale kouknu po něm.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!