KOSMETIKA,

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2016 | Bloggers´ beauty secrets

7:15:00 Nela Procházková 12 Comments



Od posledního článku s ukázkou a představením nové limitované edice od kosmetické značky Essence uplynul nějaký ten týden, přesněji řečeno skoro dva měsíce. No a je tu pro nás milovnice kosmetiky připravená další limitovaná edice, ale tentokrát je něčím jiná a výjimečná, než ostatní limitky. Víte čím? Jelikož celou limitovanou edici pro nás vymyslely a navrhly čtyři blogerky :)

Oficiální popis:
Můj oblíbený produkt je... Top tajemnství: Jaké produkty mají blogerky nejradši a proč?
Essence oslovila čtyři blogerky a vytvořila s nimi novou trendovou edici “bloggrs´ beauty secrets“. Diana zur Löwen z dfashion vytvořila všestrannou paletku na cesty “touch up to go!“, Palmira z beautypalmira se soustředila na oči a sestavila paletku “vintage rose“. S paletkou “shape & shadows“ od Mary Oliver z strikeapose si budeš moct hravě upravit obočí a Serena Verbon z beautylab ti s paletkou “the glow must go on“ pomůže rozzářit tvojí pleť. Navíc každá blogerka odhalila svoje beauty tipy, ale pssst, vše musí zůstat utajeno.
Dokonalá souhra: blogerky a essence!

Limitovanou edici lze zakoupit od června do července!


Tak pojďme se podívat, co pro nás vytvořily! 

Paletka a lak na nehty od Palmiry.. Růžovou barvu tu já miluji, takže v barvách se mi produkty velmi líbí.. A určitě bych jí využila, mrknu po ní, no a ta barvička laku se velmi povedla a takovou ve své sbírce nemám :)
Cena paletky 154 Kč a laku 55 Kč 
Blogerka Diana zur Löwen z blogu dfashion si pro nás připravila víceúčelovou paletku, která obsahuje tvářenky, oční stíny, pečující balzám na rty a mini štěteček.. No a rozhodně nesmí chybět lak na nehty, který je v opravdu krásné starorůžové barvě! 
Cena paletky je 154 Kč a laku 55 Kč
Abych šla z pravdou ven, tak se mi nejvíce zamlouvá tato paletka od blogerky Mary z blogu Strikeapose, která vytvořila paletku s očními stíny, pudr na obočí, rozjasňovač a vosk na obočí. Hnědé laky na nehty moc nenosím, takže tento se mi nezamlouvá :) 
Cena paletky je 154 Kč a laku 55 Kč
No tuhle paletku jsem neměla vidět a rozhodně si to říká více slečen, které denně používají bronzer a skoro bez něj nevyjdou na veřejnost :) Tato paletka nejenže obsahuje tři odstíny bronzeru, ale také dva oční stíny a mini aplikátor. Tento odstín laku mám velmi ráda, ale jeden už mám od značky Avon, takže dva odstíny nepotřebuji, ale musím uznat, že se oba produkty Sereně z blogu Beautylab povedla :)
Cena paletky je 154 Kč a laku 55 Kč 

U každého z produktů jsem vám popsala, která z paletek a laků se mi libí a kterou si mám v plánu koupit :) Teď to nevím jistě, ale je možné, že se tato limitovaná edice již v drogériích prodává.. 

CO ŘÍKÁTE VY NA TUHLE LIMITOVANOU EDICI OD BLOGEREK? 
JAKÁ Z PALETEK A LAKŮ SE VÁM LÍBÍ NEJVÍCE?

Dále si můžeš přečíst

12 komentářů:

  1. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, ale příště prosím na mail, nebo mojí sociální síť.. :)

      Vymazat
  2. máš tam chybu v poslednom: Cena laku je 154 Kč a laku 55 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  3. Počula som už o tejto limitke a hneď by som si niečo z nej uchmatla. Bohužiaľ na Slovensku sa dá kúpiť len v pár vybraných drogerkách, tak škoda :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že na Slovensku nejsou takhle věci stejně dostupné, jako u nás v ČR :/

      Vymazat
  4. Ja som o limitke počula, no u nás ju vôbec nemali :/
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečna před tebou psala, že na Slovensku je limitovaná edice pouze jen v pár drogériích :)

      Vymazat
  5. Líbí se mi, myslím, že se jim povedla :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!