recenze

RECENZE | Báze na vyhlazení pórů - NYX

16:58:00 Nela Procházková 4 Comments


Už z mých pár článků věnovaných pórům a nebo pouze zmínce, tak víte, že s nimi mám problémy a snažím se proti nim, co nejvíce bojovat. S póry má problém řada žen, ale jelikož nad nimi nelze 100% vyhrát pomocí různých masek, tak na ně musíme jinak. Nejenže budeme používat masky, které pomůžou s vymizením, ale také jimi můžeme pomoci tak, že báze určená na póry je zakryje a obličej krásně vyhladí. A nikdo nepozná, že s póry máte problém a jsou vašim nepřítelem. Tohle by správná báze měla splnit a vám, tak ušetřit práci :)


Co báze pod make-up slibuje?
  • redukuje výskyt pórů
  • vyhlazuje pleť
  • nemastí pleť
  • obsahuje vitamín E
  • zklidňuje pokožku a léčí
Balení a design báze je obyčejná, ničím zajímavá, ale hezky čistá a nevypadá vůbec lacině. Ano, design se mi líbí a myslím si, že je i fotogenický, nemusí být tuctově přeplácaný, plno barev, ale stačí klasika, čistě bílý obal a černé písmo :) Vždy u bází jsem byla zvyklá, že měli make-upovou konzistenci, ale tato má úplně jinou až mě to překvapilo. Stačí nanést malé množství, ona je konzistence taková našlehaná ne, jak máslíčko, ale něco našlehaného (nevím, jak bych to správně popsala). Bohužel, co mě hned zarazilo byla vůně, nebo spíše nepříjemný pach. Báze mě nevonní a spíše smrdí, jak nějaký spálený pop-corn (vůně popisovat opravdu neumím :-D). Ale to pouze, jak na pleť nanáším, potom už žádnou vůni necítím. 
Ihned po zapracování štětce nebo houbičkou se póry krásně zaplnily, vyhladily a opravdu jsem nic nepoznala a ve snu by mě ani nenapadlo, že zrovna má pleť má s póry nějaké problémy. 
Make-up mi i s bázi déle vydržel, troufám si říct, že mi výdrž prodloužila o 1-2 hodiny, což je velké plus :) Navíc co jsem se ve složení dočetla, tak báze obsahuje vitamín E, který je skvělý na pleť. Proč? Je skvělý proti stárnutí pleti, přírodní antioxidant a chrání pokožku proti UV zářění..


Složení:
Dimethicone Crosspolymer, Silica, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Isononyl Isononanoate, Isododecane, Polymethyl Methacrylate, VP/Hexadecene Copolymer, Trimethylsiloxysilicate, Phenoxyrthanol, Caprylyl Glycol, May Contain/Peut Contenir (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CO 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499).

Báze má 20 ml
Cena báze na vyhlazení pórů je 329 Kč

POUŽÍVÁTE NĚJAKOU BÁZI NA VYHLAZENÍ PÓRŮ?
MÁTE S TOUHLE OD NYXU ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Tuto bázi jsem nezkoušela, ale slyšela jsem na něj samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky :). Douvám, že NYX už brzo otevře svůj e-shop, ráda bych taky něco vyzkoušela :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, ale kosmetiku NYX lze objednávat na e-shopu Parfums.cz a nebo Douglas.cz :)

      Vymazat
  3. Až se podívám do Prahy, určitě zavítám do obchodi Nyx a omrknu plno jejich produktů :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!