recenze

RECENZE | Konečně jsem našla svého voňavého favorita pro mé vlasy - Ziaja

14:15:00 Nela Procházková 2 Comments



 Kondicionér je má každomycí záležitost a bez něj by mé vlasy neměly šanci! Proto vám je asi zřejmé, že si na vybírání kondicionéru pro mé vlasy dávám záležet a nepořizuji si nějaký, bez mrknutí oka. To ale asi žádná z nás, tedy alespoň doufám :) Jelikož je velmi důležité si vybrat dobrý kondicionér pro vaše vlasy, tak aby byl pro ně určen. Pokud trpíte na mastné vlasy, tak by jste si neměly pořizovat kondicionér, který je určen pro suché a poškozené. 
Ale o těchto zásadách správného vybírání pečující kosmetiky pro vaše tělo někdy jindy :)

O polské značce Ziaja jsem toho slyšela mnoho a dá se říct, že vždy to byly pozitivní recenze a nevzpomínám si na žádnou negativní, proto při vybírání nového kondicionéru mi tenhle padl do oka. Pečlivě jsem si o něm přečetla různé informace, po minulé zkušenosti s kondicionérem od značky Macadamia Oil Extract (recenze). Tenhle kondicionér je určen pro poškozené a suché vlasy, což by se dalo říct, že já mám. Nemám je sice poškozené, jelikož před několika měsíci jsem absolvovala nový střih a šla z vysoce poškozených dlouhých vlasů a na mikádo. 
Mě ale vlasy rostou velmi rychle a mám je už skoro pod lopatky, ale denně je vystavuji vysokému teplu (denně si je žehlím), takže ta jejich péče musí být náročnější! Abych je neměla suché a poškozené, tak na ně používám i různé olejíčky od mé oblíbené kosmetické značky Avon (recenze).

Co vyživující kondicionér s kakaovým máslem slibuje?
  • regeneruje, vyhlazuje, nezatěžuje a vyživuje vlasy
  • zabraňuje zacuchávání a usnadňuje rozčesávání
  • dodává lesk
Jako u skoro každého produktu, tak i u tohoto začnu recenzovat a hodnotit obal, který je pro mě také velmi důležitý. Mě se obal a samotný design kondicionéru velmi líbí, sice je dost jednoduchý, ale není přeplácaný a zdobí ho dvě barvy, které k sobě velmi ladí :) A navíc barva lahvičky je tématická s vůní kondicionéru. Otevírání je také lehké a jde velmi snadno otevřít. Co musím určitě pozvednout, tak je funkčnost lahvičky, jelikož jakmile produkt dopotřebujete, tak lahvičku nemusíte ihned házet do koše, ale můžete jí využít pro své účely a tedy je možnost dalšího používání!

U mě na blogu je známo, že já miluji sladké a hlavně čokoládové vůně, no a tenhle kondicionér je pro mě ráj ve vlasech. On opravdu vonní po kakaovém másle, vonní po něm ještě několik dní i vlasy a navíc když ho v tuhle chvíli mám vedle sebe na stole postavený, tak i přes zavřenou lahvičku tu jeho krásnou, nevtíravou a příjemnou vůni cítím. No a pro vlasy je tenhle kondicionér také velmi dobrý a myslím si, že mé vlasy ho milují a netřeba po vypotřebování zkoušet v tuhle chvíli jiný a nový. Nejenže neobsahuje ve složení nějaké špatné a pro vlasy nežádoucí látky a nemá v sobě "tisíc" věcí, které jsou tam na nic, jelikož obsahuje pouze osm látek! Tím pádem vlasy opravdu nezatěžuje a já je mám po použití kondicionéru krásně voňavé, hladké, lesklé, vyživené, na pohled zdravé a krásně se rozčesávají. 

Složení:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquatemium, Parfum, Citric Acid (Kyselina citronová).

Jak dle recenze můžete poznat, tak já jsem s tímhle kondicionérem opravdu velmi spokojená. Ihned během prvních používání se stal mým velkým oblíbencem a během několika měsíců stálým favoritem pro mé vlasy!

Je vhodný pro poškozené, suché, barvené, lámavé a oslabené vlasy!
Lahvička má 200 ml
Cena kondicionéru je 61 Kč
Kondicionér můžete zakoupit TADY

MÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMHLE KONDICIONÉREM, CO NA NĚJ ŘÍKÁTE?
LÍBÍ SE VÁM ZNAČKA ZIAJA?
JAKÝ JE VÁŠ FAVORIT V KATEGORII KONDICIONÉRŮ?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Ta čokoládová vůně je pro mě velkým lákadlem, samozřejmě nejen ona. :) Budu muset vyzkoušet, díky za tip!

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nemáš zač, já čokoládové vůně miluji a tohle je opravdu božská, jemná čokoládová vůně :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!