recenze

RECENZE | Tvářenka pěti odstínu lze použít i jako rozjasňovač nebo bronzer - NYX

9:44:00 Nela Procházková 4 Comments


Krásnou neděli slečny!
Dnes vám přináším opět další kosmetickou recenzi na značku NYX, která je teď hodně oblíbená a pomalu začíná být v různých obchodech dostupná. Nejen, že NYX pro nás chystá i e-shop s kosmetikou, ale seženete jí i např. Na parfums.cz, Douglas (e-shop nebo kamenná prodejna), NYX prodejna v Praze (v centru Nový Smíchov), kosmetika-usa.cz a kosmetika-šperky.cz.


Abych se přiznala, tak já moc tvářenky nepoužívám, ale stejně jich pár v mém kosmetickém stolku mám. No a jako pravá fanynka a milovnice kosmetiky M.A.C. si plánuji od téhle značky nějakou tu tvářenku pořídit. Ale konec okecávání o jiných značkách a teď k samotnému produktu! Z bloggerského přestavení (TADY) jsem si odnesla pár produktů na vyzkoušení, mezi nimi byla i tvářenka od NYX :)

Balení tvářenky je velmi bytelné a hned na první pohled jde poznat, že se jedná o kvalitní plast. Bohužel mi kvůli mé neopatrnosti tvářenka párkrát už na zem spadla a přežila to z cela v pořádku, i pád na dlažbu u nás v koupelně. Takže věřím, že tvářenka přežije i cestování v kosmetické taštičce a nemusíte mít strach, že se vám při cestě rozbije :) 
Tvářenka obsahuje pět odstínů, které při nanášení na pleť štětcem "smícháte" a vznikne vám krásný lesklý odstín tvářenky, rozjasňovače nebo píší i bronzeru, což teda nevím, ale možná pro nějaké bledulky ano. Já tvářenku používám bud jako tvářenku nebo skvělý rozjasňovač. 
Obsah tvářenky je řekla bych dobře pigmentovaný a líbí se mi, že s ní může pracovat i úplná začátečnice, jelikož se vám nestane, že by jste na pleť tvářenky nanesly mnoho a vypadaly by jste jak Marfuša z Mrazíka. Výdrž tvářenky je velmi slušná a bez použití fixátoru na make-up vám na pleti vydrží cca 4 hodiny :)

Swatche samotných odstínů
Na boku "smíchané" odstíny

Složení:
Mica, Talc, Zinc Stearate, Kaolin, 2-Ethylhexyl Palmitate, Mineral Oil, B.H.T., Methylparaben and Propylparaben, Ultramarine Pink, Ultramarine Blue, Red Iron, Oxide, Yellow Iron Oxide, Black Iron Oxide, Brown Iron Oxide, Titanium Dioxide, D&C Red No.7, D&C Red No.6, FD&C Yellow No.5, or Manganese Violet.


Obsah tvářenky je 5,7g
Já mám tvářenku v odstínu Silk
Cena tvářenky je 269 Kč

LÍBÍ SE VÁM TVÁŘENKY OD ZNAČKY NYX?
CO ŘÍKÁTE NA KOSMETIKU NYX?
JAKÉ S NÍ MÁTE ZKUŠENOSTI?
OD JAKÉ ZNAČKY JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ TVÁŘENKA?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Tvářenku od Nyxu si chci určitě pořídit, tuhle značku miluju ! Zatím mám nejradši tvářenky od Milani :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Milana jsem zatím nic nezkoušela, ale velmi mě lákají rtěnky :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já jsem s tvářenkou spokojená, jak podle recenzi můžeš vidět :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!