recenze

RECENZE | Dvoufázový odličovač s arganovým a mandlovým olejem, který si hravě poradí i s voděodolným make-upem? - Belita

11:31:00 Nela Procházková 3 Comments


Od poslední recenze na velmi důležitý produkt, který by měla mít rozhodně každá žena, co používá make-up ve své kosmetické taštičce utekla nějaká ta doba. Produkt byl ale malý a akorát, tak na cestování, takže jsem ho vypotřebovala rychle a začala se dívat po jiném odličovači. 
Než jsem ale našla jiný, tak jsem používala odličovací mléko (recenzi chystám), ale já jsem zvykla na ty olejové dvoufázové a lépe se mi s nimi pracuje. Než jsem se ale rozhoupala ke koupi nějakého dvoufázového odličovače, tak mi přišla nabídka od kosmetické značky Belita se kterou jsem vás před Vánoci na blogu seznámila, jestli si nechci vybrat čtyři produkty, otestovat, napsat recenzi a na jeden produkt udělat soutěž pro mé čtenářky :) Já s nadšením souhlasila, ráda pro vás totiž nějaké produkty otestuji a dám vědět pomocí recenze. 
Při prohlížení produktů na jejich e-shopu jsem narazila i na dvoufázový odličovač s arganovým a mandlovým olejem. Velmi mě odličovač zaujal, takže jsem si ho společně s dalšími třemi produkty vybrala. O těch dalších produktech chystám recenzi v následujících dne, týdnech a dočkáte se i soutěže (jaké produkty jsem si na testování ještě vybrala? Vše jsem nafotila na můj instagram) :)


Co dvoufázový odličovač slibuje pleti?
  • Dokonale, jemně očistí pleť
  • odstraňuje voděodolný make-up
  • obsahuje arganový, mandlový a z pšeničných klíčků olej
  • obsahuje vitamín E
  • vhodný pro suchou až velmi suchou pleť

Obal tohoto odličovače není něčím zajímavý, krásný, ale nezařadila bych ho k těm nejhorším. Řekla bych takový průměr, zpočátku jsem si myslela, že samolepky na obalu budou kvalitně a dobře nalepené, bohužel po třech týdnech denního používání se mi na obou stranách samolepky začaly po bokách odlepovat, lepit a rozhodně z toho nejsem nadšená. Ale to je možná jen můj problém a některé by to nevadilo, ovšem mě to vadí a tohle je pro mě malé mínus produktu. Plastový obal ovšem bude z kvalitního plastu a tím myslím i víčko, které stále drží na místě! Stalo se mi totiž, že u mnoho produktů se mi po pár používání víčko začalo ničit. 
Otvor není ani moc malý nebo velký, ale už se mi stalo, že mi občas na odličovací tampónek nakapalo moc odličováku a to na mé pleti nebylo příjemné. 

Vždy mám strach, aby mi odličovač nesmrděl, dobře odličoval a nebo mi z něj neštípaly oči. Tento produktu mi naštěstí velmi příjemné vonní po olejích, které obsahuje. Velmi dobře a rychle také dokáže odlíčit celý make-up, zkoušela jsem i voděodolnou řasenku se kterou má dost odličováku problém a i s ní si hravě poradil. Oči mi z něj ani jednou neštípaly! 
Bohužel občas po nanesení velkého množství odličováku na tampónek a následně na pleť, byla dost olejová, takže jsem si musela pomoct s kapesníčkem. Pokud jsem ale na tampónek nanesla přiměřené množství, tak pleť byla hezky hydratovaná, voňavá a čistá. Zkoušela jsem i přejetím po pleti s čistým tampónkem a ten byl po dotknutí pleti stále čistý :)

Objem odličovače je 150ml
Cena je 149 Kč
Dvoufázový odličovač seženete TADY

CO NA TENTO DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ ŘÍKÁTE?
MÁTE ZKUŠENOSTI SE ZNAČKOU BELITA?
JAKÝ ODLIČOVAČ NEJRADĚJI POUŽÍVÁTE, KTERÝ SI PORADÍ I S VODĚODOLNÝM MAKE-UPEM?

Dále si můžeš přečíst

3 komentáře:

  1. O této značce jsem nikdy neslyšela. Já používám momentálně odličovač Syoss Levandule a dodělávám micelárku od Biodermy :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem nikdy neslyšela. Já používám momentálně odličovač Syoss Levandule a dodělávám micelárku od Biodermy :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!