recenze

RECENZE | Maska, která mi hydratuje a vyživuje pleť s olivovými lístky? - Avon Planet Spa

13:19:00 Nela Procházková 6 Comments



Pleťové masky mám velmi ráda a z mého blogu to už víte, pokud tu nejste poprvé :) Na pleť si je dávám 2-3x do týdne, dle potřeby. Existuje nespočet pleťových masek od různých značek, druhy a s různými přísadami určené na různé typy pleti. Já si ráda dělám i domácí masky, na které do budoucna plánuji jednotlivé články na blogu. Kupuji si ale i chemické značky, se kterými mám dobré zkušenosti, i když se občas najde nějaká, která mé pleti nesedne. 
Já mám největší zkušenosti s maskami od značky Avon, vyzkoušela jsem jak hydratační tak i slupovací, s jemným peelingem, atd.. Nedávno se mi dostala do rukou hydratační a zároveň vyživující maska od Avonu, zkoušela jsem jí již několikrát, takže jí mám pro vás dostatečně otestovanou na mé pleti :)



Co hydratační a vyživující maska slibuje?
  • pleť hydratuje, zjemňuje a zklidňuje
  • nezanechává pocit mastnoty
  • chrání proti nepříznivým vlivům prostředí
  • vhodná pro všechny typy pleti
  • obsahuje výtažky z olivových lístků, které pleť hydratují
Zpočátku když jsem teprve s pleťovými maskami začínala, tak jsem nepoužívala jiné než ty slupovací, jelikož mě vadilo si pleťovou masku „drhnout“ z pleti. To se po čase ale naštěstí změnilo a spíše požívám ty klasické smývací, u kterých mi přijde, že mi pleť vyčistí lépe, ale není to pravidlem u každé. Tato maska je v obyčejné Avon tubě, jako ostatní klasické masky a má krásnou pistáciovou barvu :) Je z té Planet Spa podznačky, kterou já mám velmi ráda a vyhovuje mě. Samotná maska má gelovou konzistenci, která se na pleť nanáší celkem dobře prsty, štětcem jsem to také zkoušela, ale není to ono. Roztírá se o trochu hůře, než masky s krémovou konzistencí, jelikož gelová je maličko lepivá, ale na pleti to není znát. 
Po 20 minutách co je maska na pleti se smyje teplou vodou. Hned po umytí poznáte, že jste masku neměli zbytečně na pleti. Má pleť po ní byla opravdu moc hezky hydratovaná, svěží, rozzářená a vyčištěná. Na léto je tato maska opravdu skvělá, jelikož pleť je vždy vysušená od sluníčka a není dostatečně hydratovaná. Dokonce jsem před aplikací masky měla pleť trochu začervenalou, kvůli vyčištění a maska mi pleť zklidnila a začervenalá vůbec nebyla! Občas trpím na mastnou T-zónu a tato maska slibovala, že odstraňuje mastnotu a to celkem mohu potvrdit, ale nečekejte od odstranění mastnoty nějaké extra zázraky. Líbí se mi, že je maska pro všechny typy pleti a dokonce pro všechny věkové kategorie :) 
Když bych masku měla zhodnotit, tak jí velmi ráda a často používám. Mé pleti vyhovuje a určitě bych jí dále doporučila!


Složení:
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, Triethanolamine, Zea Mays Starch, Carbomer, Peg-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Disodium Edta, Midazoldinyl Urea, Hydroxyethanylcellulose, Methylparaben, Parfum, Benzophenone-4, Dimethicone, Panthenol, Olea Europaea Oil, Olea Europaea Leaf Extract, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Beta-Carotene, Helianthinus Annus Seed Oil, Tocopherol, CI 19140, CI 15510, CI 42090.

Hydratační a výživná maska má 75ml
Cena masky je 57 Kč
Masku zakoupíte TADY

MÁTE S TOUHLE MASKOU ZKUŠENOSTI?
CO ŘÍKÁTE NA MASKY OD AVONU?
JAKÁ JE VAŠE OBLÍBENÁ MASKA?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Masku mám taky a nedopoužívala jsem ji, protože mi přišlo, že mi nic nedělala a teď mi po ní dokonce začala červenat pleť, takže za mě ne. A pak jsem z této řady měla i slupovací a taky bez výsledků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je důkaz, že každý produkt reaguje na pleť jinak.. :( :)

      Vymazat
  2. Masky Avon mám ráda jsou fajn a za pár kaček. Přímo z touhle zatím zkušenost nemám, ale miluji jejich jasmínovou slupovací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že Avon má slupovací jasmínovou.. Musim na ní mrknout :)

      Vymazat
  3. Mám dojem, že jsem tuhle masku doma také měla, jen jsem ji vyhodila! Já mám dobrou zkušenost s GlamGlow z Douglasu, ale ta cena je dost nelichotivá:(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu GlamGlow masku z Douglasu jsem se již několikrát dívala, ale ta cena mě od toho hodně odrazuje.. :-(

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!