recenze

RECENZE | Našla jsem si svojí oblíbenou tvářenku - Krémová tvářenka v tyčince od NYX

10:58:00 Nela Procházková 2 Comments



 Před pár týdny jsem psala recenzi na pudrovou tvářenku od kosmetické značky NYX. O pudrové tvářence jste si mohli přečíst, že jsem s ní byla velmi spokojená, používám jí nejen jako tvářenku, ale dokonce i jako rozjasňovač a bronzer :) (recenze).
Je to už nějaká delší doba, kdy se na trhu ukázaly tvářenky v tyčince. Svojí konzistencí připomínají rtěnky, ale na rty jsem tvářenku nezkoušela a asi bych jí ani nezkusila, jelikož nevím zda by rty dostatečně hydratovala. Tyto tuhé tvářenky v tyčince vytvořilo několik kosmetických značek např. Chanel, Clinique, Essence, MUA, W7 Cosmetics, Avon, NYC, Estée Lauder, Bobbi Brown a dnešní zmiňovaný a mnou milovaný NYX. Jak jsem psala i v té předešlé recenzi na pudrovou tvářenku, tak já tvářenky moc nepoužívám, ale pomaličku jim přicházím na chuť, ode dne více si je oblibuji, nacházím své oblíbence mezi tvářenkami a hned na úvod mám mohu prozradit, že tady tahle krémová si mě získala a momentálně je u mě na prvním místě, teď si můžete přečíst čím to je a třeba si jí také oblíbíte, tak jako já!


Co krémová tvářenka slibuje?
  • rozzáří pleť a dodá jemný, přirozený tóny
  • skvělá pigmentace
  • krásný výběr odstínů
Vzhled a zároveň tedy obal tvářenky je krásný, sladký, roztomilí a díky němu tvářenku nelze přehlédnout. Mě si takhle samotná tvářenka získala hned jak se říká na první pohled :) 
Líbí se mi, že barva obalu je vždy podle odstínu samotné tvářenky, takže pokud se vám tyhle tvářenky ve vaší sbírce rozrostou a budete jich mít více, tak nemusíte hledat odstín buď podle nápisu a nebo otevíráním, ale dle obalu poznáte jaký odstín v sobě obal ukrývá. 
Odstín na obalu je napsán dobře viditelným fondem, takže nikde odstín nehledáte a neluštíte, což vždy u mě produkt má velké plus. Dokonce i na obalu je logo a název „cruclry free“, což znamená, že tento produkt nebyl testován na zvířatech :) Teď se pojďme podívat hlouběji pod obal tvářenky! 


Ke tvářence jsem si přičichla a příjemně voní, rozhodně není škaredě cítit po plastu. 
Můj odstín tvářenky má v sobě lehoučký shimmer, ale nemá v sobě velké kusy třpytek, což velmi oceňuji. Barva je světle růžová až maličko do oranžova, ale z velké části tam převládá ta růžová. Napřed jsem měla strach, jak se krémová tvářenka v tyčince na tváře nanáší, ale je to hračka a zvládne to každá. Stačí mírně na tváře naťupat tvářenku a poté jí tvářenkovým štětcem rozmáznout do ztracena. S efektu jsem byla mile překvapena a tvářenka nejen, že tvářím dodala růžový nádech, ale také lesk a tváře rozjasnila, takže jsem nemusela použít ani rozjasňovač. Tvářenka na tvářích mi vydrží 5-6 hodin bez použitý fixátoru, ale já skoro každé líčení zafixuji fixátorem na make-up od NYXu, takže mi tvářenka vydrží o několik hodin déle. 
Tuhle tvářenku používám nyní několik týdnů a stala se mým favoritem a oblíbencem ve všech tvářenkách jaké ve své make-upové sbírce mám :)


Složení:
Polybutene, Squalane, Paraffin, Ethylhexyl Palmitate, Lanolin, Ceresine, Beeswax/Cera Alba/Cire d´Abeille, Euphorbia Cerifera Wax/Euphorbia Cerifera Cera/Cire de Candelilla, Copernicia Cerifera Wax/Copernicia Cerifera Cera/Cire de Carnauba, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Tocopherol, Phenoxyethanol, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Red 6, Red 7, Red 28 Lake, Yellow 5 Lake.



Má tvářenka je v odstínu 08 Pink Poppy
Tvářenka má 6,2g
Cena tvářenky je 359 Kč
Zakoupíte jí TADY

LÍBÍ SE VÁM TAHLE KRÉMOVÁ TVÁŘENKA V TYČINCE?
POUŽÍVÁTE TAKOVÉ TVÁŘENKY?
CO ŘÍKÁTE NA ZNAČKU NYX?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Mne sa tieto milé obaly hrozne páčia, a vedela by som si predstaviť taký balzam na pery, lebo ja a tvarenky to nejde dokopy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud by sis dala jako podklad na rty bezbarvý a hlavně hydratační balzám, tak si myslím, že tahle tvářenka by na rtech vypadala skvěle :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!