recenze

RECENZE | Vyhovuje mi běloruské tonikum s výtažkem z oliv od značky Belita?

12:07:00 Nela Procházková 11 Comments


 S tóniky jsem doposud neměla moc velké zkušenosti, za svůj život jsem zatím vyzkoušela pouze dvě tonika. Vždy jsem používala na odlíčení pleti pouze odličovač a micelární vodu. 
Před týdne jsem na blogu přispěla s novou recenzí na dvoufázový odličovač od běloruské značky Belita. V recenzi jsem vám psala o tom, že v nejbližší době chystám ještě dvě recenze na produkty od Belity, takže jsem tu s další :) Tonikum testuji již cca 5 týdnů, takže po takové době si myslím, že vám mohu podat dobrou recenzi a produkt mám opravdu velmi dobře vyzkoušen.

Co tonikem s obsahem výtažků z oliv slibuje?
  • pleť hluboce hydratuje, hloubkově čistí, obnovuje vzhled pleti
  • odstraňuje nečistoty a odumřelé buňky
  • posiluje
  • pleť zanechává jemnou, hladkou a krásnou
  • zklidňuje
  • liftingový efekt
  • vhodné pro všechny typy pleti
  • obsahuje – extrakt z mandlí, Toniskin, olivový olej a olej z pšeničných klíčků

U pečujících produktů, které používám denně nemám ráda šroubovací vršky. Mám ráda, když je rychle a jednoduše otevřu, produkt aplikuji a poté hned zaklapnu :) No a pokud je produkt s pumpičkou a nebo zaklapávací, jako právě tohle tonikum, tak to je pro mě ideální! 
Lahvička s tonikem není z tvrdého plastu, což se mi líbí, jelikož jí lze zmáčknout a takhle docílím většího množství tonika na tampónek. Někdy mi bohužel ale tonika vyteče na tampónek více, než je potřeba, takže po cca 5 týdnech testování mám už půl tonika pryč. 
Tím pádem 150ml tonikum mám na cca dva měsíce, pokud ho používám 2x denně (ráno i večer).

Tonikum vonní příjemně, ale musíte k lahvičce a nebo tampónku čichat déle, jelikož parfemace není silná. Za co jsem ráda, nemám ráda produkty určené na pleť, které cítím na metr daleko. Já si napřed pleť vyčistím dvoufázovým odličovačem a poté až pleť přejedu tímto tonikem, takhle ho aplikuji ráno i večer. I když si pleť dokonale vyčistím dvoufázovým odličovačem, který je opravdu dobrý a pleť mi moc hezky vyčistí, tak po přejetí tampónkem s tímhle tonikem mám opět tampónkem maličko ještě špinavý po make-upu. Párkrát jsem zkoušela si vzít potom opět nový tampónek a znovu tonikum a to už byl tampónek krásně čistý, takže pleť opravdu skvěle vyčistí! Pleť je po něm hezky rozzářená, dokonale čistá a ani jsem nezaznamenala větší výskyt pupínku, nebo jiných nepříjemností. Tohle tonikum není určené na odstranění pupínků, takže to jsem od něj ani nepožadovala! V létě trpím na maličko více vysušenou pleť, takže mi jí tonikum dostatečně hydratuje, vyživý, vyhladí a ani nezanechává na pleti žádný mastný filtr. 
Líbí se mi, že na oficiálních českých stránkách značky Belita je složení tónika napsané česky :)


Složení:
Aqua, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Desamido Collagen, Elastine, Algin, Parfum, Panthenol, Olea Europaea Olive Fruit Extract, Disodium Edta, Prunus Amugdalus Dulcis Seed Extract, Faex Extract, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1-3-Diol, Sodium Hydroxide, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 19140, CI 42090.

Tonikum má 150ml
Cena je 99 Kč
Liftingové tonikum zakoupíte TADY

MÁTE S TÍMHLE TONIKEM ZKUŠENOSTI?
CO ŘÍKÁTE NA KOSMETICKOU ZNAČKU BELITA?
POUŽÍVÁTE TONIKUM? 

Dále si můžeš přečíst

11 komentářů:

  1. Planujes vyskusat aj dalsie produkty od tejto znacky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě testuji bělící sérum o něm bude recenze na blogu příští týden.. A určitě mě láká vyzkoušet mnoho dalších produktů od této značky, lákají mě produkty na vlasy. Uvidíme :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vypadá opravdu dobře a dokonce i cena je super!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, samotná cena tonika mě mile překvapila :)

      Vymazat
  4. Upřímně jsem doteď nevěděla, že nějaká tonika na pleť existují. Myslím si, že třeba na dočištění pleti můžou být fajn, nikdy se mi nepodaří se dokonale odlíčit jen pomocí micelárky, ale právě na úplně dočištění pleti používám čistící gely, tak nevím, jestli bych tonikum využila :)

    Another DominikaGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, doporučuji tonikum zkusit. Stačí zatím nějaké dostupné v drogérii a sama uvidíš :)

      Vymazat
  5. Já měla zatím jen jedno tonikum a to mi absolutně nesedlo vzhledem k obsahu alkoholu. Takže raději používám nějaké jiné věci k odlíčení :) Super je třeba kokosový olej, nebo různé emulze.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem celkem ta, která je proti kokosovému oleji, takže dávám raději přednost těmto "chemickým" produktům :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!